توصیه های مهم برای بارداری سریع!

بعضی از زوج‌ها مشتاق هستند سریع‌تر صاحب فرزند شوند؛ برخی نیز تمایل دارند در تاریخ مشخصی باردار شوند تا فرزندشان در فصل یا ماه خاصی از سال متولد شود. این زوج‌ها با انجام برخی اقدامات، می‌توانند به وقوع بارداری سریع کمک کنند. در کنار پیگیری توصیه‌های متخصص زنان برای بارداری سالم، انجام مراحل ۹ گانه زیر، می‌تواند باعث بارداری سریع ‌شود.

مرحله اول، ترک سیگار
این موضوع ثابت شده است که سیگار کشیدن، باروری خانم‌ها و آقایان را کاهش می‌دهد. سیگار کشیدن خانم‌ها در دوران بارداری، به جنین نیز آسیب وارد می‌کند.

مرحله دوم، ورزش کردن
تناسب اندام، باروری خانم‌ها را بهبود می‌بخشد. خانم‌هایی که به‌طور منظم ورزش نمی‌کنند بهتر است زندگی روزانه پرتحرک‌تری داشته باشند؛ به‌طور مثال یک ایستگاه زودتر از اتوبوس یا مترو پیاده شوند و مسیری را پیاده طی کنند؛ یا به جای آسانسور از پله بالا بروند.

مرحله سوم، تغذیه سالم
تغذیه و باروری، ارتباط نزدیک با یکدیگر دارند. برای بارداری سریع، از رژیم‌های غذایی استفاده کنید که باروری خانم‌ها و آقایان را افزایش می‌دهند.

مرحله چهارم، آرامش داشتن
باردار شدن می‌تواند موضوع اضطراب‌آوری باشد؛ از طرفی اضطراب و استرس امکان بارداری را کم می‌کند. ماساژ آرامش‌ بخش، تمرین تنفس عمیق و رفتن به طبیعت آرامش را به زوج‌ها بازمی‌گرداند و به بارداری سریع کمک می‌کند.

مرحله پنجم، خودداری از مصرف الکل
مصرف الکل می‌تواند به جنین آسیب برساند؛ به‌خصوص در طول مدتی که خانم‌ها هنوز از بارداری خود اطلاعی ندارند. قطع مصرف الکل یا کاهش دادن آن به حداقل مقدار، برای زوج‌هایی که قصد باردار شدن دارند ضروری است. خانم‌ها پس از باردار شدن، نباید از نوشیدنی‌های حاوی الکل استفاده کنند.

مرحله ششم، یک توصیه مردانه
اگر بیضه‌ ها بیش از حد گرم شوند، اسپرم‌ ها دچار آسیب می‌شوند. نشستن طولانی‌مدت، عادت به گذاشتن لپ‌تاپ روی پاها، ماندن در مکان‌های داغ در مدت طولانی و پوشیدن لباس‌های زیر تنگ باروری آقایان را کاهش می‌دهد. برای پدر شدن، از موارد ذکر شده خودداری کنید.

مرحله هفتم، مسافرت دو‌نفره
یک مسافرت چند روزه می‌تواند تمام آنچه برای غلبه بر استرس نیاز دارید، برایتان فراهم کند. برخی از زوج‌ها بارداری خود را نتیجه یک مسافرت رویایی دو‌نفره می‌دانند.

مرحله هشتم، احیای روابط زناشویی
اگر سفر برایتان مقدور نیست، از راه‌های دیگری برای ایجاد فضای رمانتیک استفاده کنید. برخی از زوج‌ها وقتی قصد باردار شدن پیدا می‌کنند، روابط جنسی را فقط با هدف بارداری انجام می‌دهند؛ در این صورت، بارداری را فراموش کنید و یک فضای رمانتیک و رویایی برای بودن در کنار همسرتان ایجاد کنید.

مرحله نهم، روابط جنسی منظم با فاصله‌های مناسب
آگاهی داشتن از زمان تخمک‌ گذاری، برای زوج‌هایی که قصد باردار شدن دارند، مهم است. در محدوده زمانی تخمک گذاری، داشتن روابط جنسی هر دو یا سه روز یک بار، امکان بارداری را افزایش می‌دهد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *