تشخیص باکره بودن از روی راه رفتن ممکنه؟!

تشخیص باکره بودن یا نبودن از روی راه رفتن و چشم و گردن و زانو ممکن نیست؛ و فقط با معاینه ماما و پزشک زنان می توان باکرگی را تشخیص داد…

متاسفانه در اثر تجاوز در سن ۱۴ سالگی باکرگی ام را از دست دادم و مدتها تحت نظر روانپزشک بودم و البته تاییدیه پزشکی قانونی را هم دارم. شنیدم از روی راه رفتن باکره بودن یا نبودن خانمها مشخص میشه. الان سال اول دانشگاه هستم و هنگام راه رفتن احساس می کنم بقیه می فهمن که باکره نیستم. آیا تشخیص باکره بودن از روی راه رفتن واقعاً ممکنه؟؟

پاسخ مشاور نی نی نما:

خیر- تشخیص باکره بودن یا نبودن از روی راه رفتن و چشم و گردن و زانو ممکن نیست؛ و فقط با معاینه ماما و پزشک زنان می توان باکرگی را تشخیص داد.

چه چیزی باعث پاره شدن پرده بکارت می شود؟
پرده بکارت در طول زمان به دلایل مختلفی از بین می روند، به این معنی که گاهی اوقات در اولین تجربه جنسی پاره نمیشوند. افراد معمولا به پارگی جزئی هنگام داشتن اولین رابطه جنسی به عنوان پاره شدن پرده بکارت اشاره دارند، اما اجازه دهید چیزی هایی را در اینجا روشن کنیم. پرده بکارت دارای طبیعت انعطاف پذیری هستند و از لحاظ قابلیت ارتجاعی از یک زن به زن دیگر متغیر است که بدین معنی است که روند پاره شدن نیز متفاوت است. همچنین پاره شدن پرده بکارت در طی مقاربت اول به شدت به ماهیت آن و اینکه به خاطر عوامل دیگر فرسوده شده باشد یا نه، بستگی دارد.

در صورتی که پرده بکارت فرسوده نشده باشد و دارای قابلیت ارتجاعی متوسط یا کم باشد، بخشی از آن در طول مقاربت پاره شده و موجب خونریزی می شود. انواع مختلفی هایمن وجود دارند که بسیار نازک و ضعیف هستند، بنابراین آنها بسیار راحت از فرسوده میشود، چه به خاطر سن یا حرکات یا ورزش های تهاجمی (ژیمناستیک، اسب سواری، سقوط شدید با هدف قرار دادن قسمت پایین بدن، و غیره).

همچنین یک نوع پرده بکارت وجود دارد که قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد. این نوع می تواند هنگام رابطه جنسی بدون پارگی در صورتی که سوراخ کافی وجود داشته باشد، کشیده شود. اگر سوراخ کوچک باشد، بدین معنی است که شما نمیتوانید رابطه جنسی داشته باشید، مگر اینکه یک عمل جراحی جزئی برای برداشتن قسمتی از پرده بکارت انجام دهید.

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. سلام من بچه که بودم عفونت خیییلی شدیدی داشتم .تاقبل ازاینکه دوره درمان تموم شه من خیلی به خودم فشارمیاوردم .ایییینقد درد داشتم که دلم میخواست زمین روگاز بگیرم .بخاطر همین خیلی با دستم به …فشارمیاوردم .خونریزی ندلشتم .الانم که ۱۶سالمه تازه فهمیدم بکارت چیه خیییلی ناراحتم که خدا خودش ی مریضی دا ه بوده بهم حالاهم اینجوری بخوام بخاطرش غصه بخورم وزندگیم تباه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *