بهترین کمپ ترک اعتیاد vip در تهران

بهترین کمپ ترک اعتیاد vip در تهران

یکی از نگرانی های کسانی که به کمپ های ترک اعتیاد مراجعه می کنند بحث خدمات رسانی و امکاناتی است که در کمپ در اختیار بیمار قرار می گیرد.
امروز قصد داریم در مورد کمپ ترک اعتیاد vip با شما عزیزان صحبت کنیم.
بسیاری از بیماران بدنبال این هستند تا بیماری خود را در شرایط ایده آلی تجربه کنند، به طور مثال امکانات رفاهی و خدماتی که در کمپ ارائه می شود برایشان بسیار مهم است.
به همین دلیل از مراجعه به کمپ های معمولی که بدون امکانات هستند یا کمپ های دولتی خودداری می کنند.
گرچه کمپ‌های دولتی و خصوصی دیگر نیز، اگر به استانداردها و قوانین و اصول کمپ‌های ترک اعتیاد پایبند باشند، نتیجه‌ای همانند نتیجه مراکز ترک اعتیاد vip را برای مددجویان خود به همراه خواهند داشت؛
اما باید به این نکته توجه داشت که بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در کمپ VIP مستقیما روی بهبود بیمار تاثیر خواهد داشت.

 

وجه تمایز کمپ ترک اعتیاد وی آی پی آجودانیه

تا زمانی که کمپ ترک اعتیاد دولتی یا خصوصی در نقاط مختلف ایران دایر است چرا باید از کمپ ترک اعتیاد vip استفاده کنیم ؟
امروزه کمپ های ترک اعتیاد زیادی در سطح کشور تاسیس شده که به دلیل بالا رفتن آمار اعتیاد در کشور است، قطعا سطوح مختلف طبقاتی در جامعه وجود دارد که بیماران بیماری اعتیاد نیز شامل سطوح طبقاتی مختلفی هستند؛ افرادی که دارای سطح زندگی متفاوتی از نظر رفاهی با یکدیگر هستند.
متاسفانه، دیده شده افرادی که گاها در رفاه بیشتری نسبت به افراد متوسط جامعه هستند با شرایط بدتری گرفتار بیماری اعتیاد می شوند. صرفا به این دلیل که شرایط مالی بهتری برای تهیه مواد مخدر دارند.
از همین رو و با توجه به جایگاه این افراد در سطح جامعه و شرایط مناسب بالای کمپ های ترک اعتیاد وی آی پی این مورد یکی از گزینه های مهم افرادی از این دست به شمار می رود.

خدمات کمپ ترک اعتیاد وی آی پی

یکی از مهم ترین سوالاتی که از مجموعه کمپ آجودانیه می شود این است که در کمپ ترک اعتیاد وی آی پی چه خدماتی ارائه می شود که نسبت به سایر کمپ ها متمایز است ؟
در این قسمت به کلیه خدماتی که به صورت حرفه ای و ویژه ارائه می شود اشاره میکنیم :

خدمات ترک و درمان اعتیاد

در مرحله دوم پزشک مرکز ترک اعتیاد با انجام معاینات جسمی و اطلاعات بدست آمده از مرحله قبل دارو های مورد نیاز برای شروع درمان و سم زدایی را تجویز میکند.
در مرحله سوم بیمار وارد اتاق های سم زدایی و یا اتاق های فیزیک میشود که در این مرحله بیمار به طور مرتب تحت کنترل است و مصرف داروها توسط پزشک به صورت شبانه روزی کنترل میشود مدت زمان این دوره بین یک هفته تا ۱۲ روز متغییر است .
در مرحله چهارم پس از پایان سم زدایی تمامی داروهای بیمار قطع میشوند که دیگر هیچ وابستگی باقی نمانده باشد سپس بیمار آماده ورود به سالن های اقامتی است.

خدمات ورزشی

سالهاست ورزش به عنوان یک ابزار کمک کننده شخصی برای کسانی است که می‌خواهند از اعتیاد ریکاوری پیدا کند ؛ اما تنها جدیداً ورزش به عنوان یک درمان در اعتیاد شناخته شده است.
امکانات ورزشی و تفریحی کمپ آجودانیه شامل باشگاه بدنسازی در سالن ، فوتبال دستی و ……. از جمله امکانات ورزشی هستند که در روند درمان و بهبودی بیمار نقش بسزایی ایفا می‌کنند ، به گونه‌ای که جسم بیمار بازتوانی می شود.

خدمات تفریحی

امکانات تفریحی کمپ آجودانیه شامل استخر ، میز بیلیارد ، فضای باز ، فروشگاه ،و……. می باشد.
در کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه نظر ما بر این است که حضور در کمپ نباید باعث گوشه گیری و منزوی شدن بیماران شود بلکه باید به طور معمول بتوانند روند زندگی خود را طی کنند ؛ به گونه‌ای که ذهن بیمار آرامش خود را به دست بیاورد.

خدمات آموزشی

کمپ ترک اعتیاد آجودانیه با گرد آوری تیمی مجرب شامل مشاوران و روانشناسان همچنین برگزاری کلاس های ماتریکس برای ترک شیشه ، برگزاری کلاس ها و مشاوره های فردی و گروهی ، برگزاری کلاس ها برای خانواده های مددجویان ، آموزش مهارت های فردی و گروهی و بسیاری دیگر برای پیوند دادن مددجویان به خانواده و بازگشتشان به جامعه به عنوان یک فرد مسئولیت پذیر و موفق اقدام نماید .

نوروفیدبک

نوروتراپی مجموعه ای از روش های درمانی غیرتهاجمی است که با هدف اصلاح عملکرد مغز انجام می گیرد.این روش درمانی با تکنیک ها های خاص به اصلاح عملکرد مغز کمک می کند.تکنیک های نوروتراپی شامل روش های نوروفیدبک، بیوفیدبک، تحریک الکتریکی فراجمجمه ای و تحریک های مغناطیسی فراجمجمه ای می باشد.زمانی که مغز دچار اختلالاتی همچون اضطراب، افسردگی، اختلال توجه ، مشکلات خواب و مشکلات شناختی است اختلالات جدی در عملکرد مغز رخ می دهد.

 

خدمات ترک و درمان اعتیاد

بهترین مرکز ترک اعتیاد VIP تهران کدام است ؟

کمپ ترک اعتیاد آجودانیه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور در محیطی زیبا و دوستانه، زیر نظر کادری مجرب و حرفه ای از پزشکان ، مدد یاران و دیگر افراد متخصص و با سابقه در زمینه های گوناگون آغاز کرد.
پذیرش اورژانسی و ارائه خدمات در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته میباشد و تیم درمان و پذیرش کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران و خانواده هایشان می باشند.

خدمات تفریحی مرکز ترک اعتیاد آجودانیه عبارتند از فروشگاه مجهز، محوطه و فضای سبز و استخر چهار فصل و…
از جمله خدمات ورزشی این کلینیک ترک اعتیاد نیز میتوانیم به سالن های بدنسازی و…. اشاره کنیم.
همچنین در کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه خدماتی با عنوان کلاس های انگیزشی و زندگی موفق و… برگزار میشود که در دسته خدمات آموزشی جای می گیرند.
مددیاران و مشاوران کلینیک ترک اعتیادآجودانیه در تمام مراحل ترک همراه بیماران هستنئد و حتی پس از بهبودی ارتباط خود را با بیماران قطع نمیکنند بلکه با برگزاری جلسات مشاوره فردی ، گروهی و خانوادگی احتمال روی آوردن مجدد بهبودیافتگان به مواد مخدر را به حداقل ترین حالت ممکن می رسانند

جهت دریافت رایگان مشاوره شما عزیزان می توانید همواره با اطلاعات زیر با ما در ارتباط باشید :

دفتر مرکزی
• پاسداران، خیابان دولت، قبل از چهار راه دیباجی، پلاک ۱۳۹
• ۰۲۱۲۲۵۶۴۴۶۴
• ۰۲۱۲۵۶۵۹۰۶
• ۰۹۱۲۴۰۳۱۹۵۳
پذیرش اورژانسی و ارائه خدمات در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته می باشد و تیم درمان و پذیرش کلینیک ترک اعتیاد آجودانیه در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به بیماران و خانواده هایشان می باشند.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *