بهترین بیمه بازنشستگی را از بیمه تایم بخرید

خرید بهترین بازنشستگی که بتوانیم در زمان بازنشستگی مبلغ خوبی را به عنوان حقوق بازنشستگی دریافت کنیم یکی از دغدغه های بسیاری از افراد می باشد. این که چطور می توانیم بیمه نامه ای بخریم که با پرداخت حق بیمه در بازه زمانی کوتاه بهترین حقوق را داشته باشد و با خیال راحت اقدام به خرید بیمه بازنشستگی نماییم. در ادامه می خواهیم به نکات مهم خرید بیمه بازنشستگی خواهیم پرداخت.

انواع بیمه بازنشستگی

با توجه به ماهیت این بیمه نامه، طرح های مختلف بیمه بارنشستگی توسط شرکت های مختلف بیمه ارائه می شود. انواع بیمه بازنشستگی به ترتیب زیر می باشد:

  • بیمه بازنشستگی بیمه عمر
  • بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی
  • بیمه بازنشستگی کشوری و لشکری

بهترین بیمه بازنشستگی کدام است؟

با توجه به طرح های بیمه بازنشستگی گفته شده ، بهترین طرح بیمه بازنشستگی عمر می باشد. چرا که در این بیمه نامه عمر و بازنشستگی فرد بیمه شده می تواند حق بیمه را خودش مشخص نماید و هم چنین در طول مدت پرداخت حق بیمه دسترسی به اندوخته بیمه نامه را دارد اما در سایر انواع بیمه بازنشستگی مثل تامین اجتماعی و لشگری حق بیمه به صورت کلی تعریف شده و اگر فرد بیمه شده بعد از چند سال پرداخت حق بیمه از پرداخت منصرف شود دیگر دسترسی به اندوخته حق بیمه های پرداخت شده ندارد.

بیمه عمر و بازنشستگی را کدام شرکت های بیمه ارائه می نمایند؟

طرح بیمه بازنشستگی از جدید ترین انواع بیمه های عمر می باشد که توسط برخی از شرکت های بیمه ارائه می شود. برترین شرکت های ارائه دهنده بیمه بازنشستگی به ترتیب زیر می باشند:

بیمه بازنشستگی امید کارآفرین

بیمه بازنشستگی کارآفرین یکی از بهترین بیمه های بازنشستگی می باشد که همه افراد از بدو تولد تا ۵۰ سالگی می توانند این بیمه نامه را خریداری نمایند. شرایط و مزایای خرید بیمه بازنشستگی کارآفرین در مقایسه با سایر انواع شرکت های بسیار ارزنده بوده از این رو بیمه شده می تواند با خیال راحت این بیمه نامه را برای خود و خانواده اش را پرداخت نماید.

بیمه بازنشستگی خاورمیانه، بیمه بازنشستگی ایران، بیمه بازنشستگی سامان، بیمه بازنشستگی پاسارگاد از جمله دیگر شرکت های مطرح در ارائه انواع بیمه بازنشستگی می باشد.

چه کسانی می توانند بیمه بازنشستگی خریداری کنند؟

برای خرید بیمه بازنشستگی معمولا محدودیت سنی برای حداقل سن وجود ندارد اما در حداکثری سن فقط تا ۶۰ سالگی می توانند بیمه بازنشستگی خریداری نمایند. حتی زنان خانه دار، سربازها، مشاغل آزاد و نوزادان می توانند بیمه بازنشستگی خریداری کنند.

تفاوت بیمه عمر و بازنشستگی با بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی

در شرایط دریافت بیمه بازنشستتگی از محل بیمه عمر و بیمه بازنشستگی چند تفاوت مهم و بارز وجود دارد.

  1. پرداخت حق بیمه بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی باید به مدت ۳۵ سال پرداخت شود تا فرد بیمه شده بتواند بازنشستگی دریافت نماید.
  2. سن شروع پرداخت حق بیمه برای داشتن بازنشستگی در بیمه تامین اجتماعی ۱۸ سال می باشد و برای سنین پایین تر امکان تهیه این بیمه نامه وجود ندارد.
  3. اگر سابقه ۳۵ سال پرداخت بیمه تامین اجتماعی را نداشته باشید، باید سن بیمه شده به ۶۵ سال برسد تا بتواند حقوق بازنشستگی کاملی را بخرد
  4. بیمه بازنشستگی بیمه عمر، این امکان را برای فرد بیمه شده فراهم کرده که همه افراد از بدو تولد بتوانند این بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایند.
  5. حق بیمه بازنشستگی عمر توسط خود فرد انتخاب می شود، اما حق بیمه تامین اجتماعی هرساله توسط خود سازمان محاسبه و اعلام می شود و بیمه گذار نمی تواند پایین تر این مبلغ پرداخت داشته باشد.

استعلام و خرید بیمه بازنشستگی

برای استعلام و خرید بیمه بازنشستگی می توانید درخواستتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. کارشناسان بیمه تایم شما را در خرید بهترین بیمه بازنشستگی همراهی خواهند کرد. با مقایسه جداول و شرایط بیمه بازنشستگی همه شرکت های بیمه بهترین حالت برای فرد بیمه ارائه می شود. از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۸۲۴۳۸۲۸ می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی اقدام به خرید بیمه بازنشستگی نمایید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *