خرید سرویس خواب چوبی کلاسیک با طرح آنتیک

انتخاب بهترین تولید کننده سرویس خواب برای خرید سرویس خواب با کیفیت

هنگامی که قصد خرید مبلمان و بخصوص خرید سرویس خواب را داشته باشید، با مراجعه به بازارهای مربوط به فروش مبلمان و گشت و گذار میان فروشگاه های مختلف متوجه می شوید که بسیاری از مدلهای موجود شبیه یکدیگر بوده و اگر دنبال کار خاصی باشید براحتی به نتیجه دلخواهتان نمی رسید. در این میان فروشگاه ها و یا برند هایی هستند که توجه اکثر مشتریان را به خود جلب کرده و برای سلایق گوناگون، مدلهای زیبا و متنوعی دارند. در میان این برندها و فروشگاه ها اگر کیفیت و استاندارد مناسب توسط تولید کننده سرویس خواب رعایت شده و اجرا شده باشد، بدون شک خرید سرویس خواب شما از این برند خواهد بود. آرکا چوب یک برند تولید کننده سرویس خواب است که در دسته این برندها و فروشگاه های توضیح داده شده قرار می گیرد و شما با هر سلیقه­ای جذب این تولید کننده سرویس خواب شده و با اطلاع از مدارج و تاییدیه های ملی و بین المللی آنها با خیالی راحت خرید سرویس خواب خود را انجام می دهید.

توضیح مختصری از مدارج و گواهینامه های آرکا چوب را بیان میکنیم. دریافت “گواهینامه بین المللی انطباق کنترل تولید کارخانه” بیانگر این است که هر آنچه در توصیف متریال و استاندارد های یک محصول بیان می شود با محصول تولید شده نیز یکسان باشد. “گواهینامه بین المللی استاندارد سنجش رضایت مشتریان” گواه بر این است که در میان مشتریان برند آرکا چوب، اکثریت قریب به اتفاق از محصول خریداری شده رضایت داشته و این نشان رعایت استانداردها و گذر از فیلتر های مختلف است. گواهی بعدی که در سطح بین المللی به برند آرکا چوب اعطا شده، “گواهینامه بین المللی استاندارد مدیریت کیفیت” است که بیان کننده این است که کیفیت محصولات آرکا چوب با رعایت استاندارد ها در سطح بالا بوده و با سنجش بخش های مختلف سازمان در تولید بیانگر ثبات کیفیت در محصولات آتی این برند نیز می باشد. آرکا چوب همچنین در سال ۱۳۹۸ کارآفرین برتر کشور گردیده که خود نشان دهنده این است در میان تولید کنندگان و سازمانهای مختلف، آرکا چوب با رعایت استانداردهای مختلف در سطوح بالا موفق به اخذ این عنوان گشته است.

خرید سرویس خواب معرفی شده آرکا چوب در برنامه رمز موفقیت

 

خرید سرویس خواب چوبی سبک کلاسیک

به معرفی تعدادی از محصولات آرکا چوب در زمینه کلاسیک می پردازیم. با معرفی محصولی با ۲۳۹ شروع میکنیم. این سرویس خواب چوبی یک کار کلاسیک بسیار زیباست با قوس هایی منحصر به فرد در طرح تخت خواب، پاتختی ها و میز آرایش. بر روی هد برد و قسمت پایین تخت از لمسه دوزی زیبایی استفاده شده که راحتی را هنگام استفاده فراهم میکند درحالی که حاشیه های کار شده و پر جزئیات آن زیبایی هرچه بیشتر را فراهم می آورد. طراحی میز آرایش آن و اندازه های کشو ها و ظریف کاری های روی آن ها، جذابیت هرچه بیشتر را به این سرویس خواب می افزاید. پاتختی ها در دو نوع سه کشو و یک کشو طراحی گردیده که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و بنا به انتخاب مشتری میتواند متغیر باشد. هارمونی اجزای مختلف این سرویس خواب بخوبی رعایت شده و در صورت میل به خرید سرویس خواب چوبی میتواند از بهترین انتخاب ها باشد.

انتخاب و خرید سرویس خواب چوبی کلاسیک

محصول بعدی کد ۴۰۰ هست که یک سرویس خواب چوبی فوق زیبا در سبک کلاسیک است. طراحی این سرویس خواب چوبی بگونه ای است هر سن و سلیقه ای را جذب خود کند و میتواند انتخاب مناسبی برای جوانان و نوجوانان نیز باشد. این سرویس خواب سراسر ریزه کاری های با ظرافت است که طرحی مشابه پارچه های پرکار سنتی دارد. این سرویس خواب دارای هدبردی بزرگ با طرح کلاسیک مرکز محور است و پاتختی های آن با طرح مشابه به سه قسمت تقسیم شده که هرکدام برای کشویی جداگانه است. در زیبایی کمد این سرویس خواب چوبی هیچ شکی نیست و با یک نگاه میتواند نظر شما را به خود جلب کند. اگر در اتاق خواب حتی به کمد نیازی نباشد، با خرید سرویس خواب کد۴۰۰ میتوانید یک عنصر دکوراتیو فوق زیبا در اتاق خواب و یا سایر نقاط منزلتان داشته باشید. این سرویس خواب تمام چوب زیبا به سبک مراکشی طراحی شده و متریال تشکیل دهنده آن شامل چوب روسی و ام دی اف واناچای تایلند می باشد.

خرید سرویس خواب چوبی به سبک مراکشی

سرویس خواب چوبی کد۲۱۱ محصول دیگری است که در باره آن صحبت خواهیم کرد. این سرویس خواب چوبی با سادگی و طرح خاص خود میتواند گزینه مناسب برای کسانی باشد به سبک کلاسیک و استایل قدیمی علاقه داشته و همچنین به دنبال جزئیات فراوان در مبلمان اتاق خواب خود نیستند. سرویس خواب چوبی کد ۲۱۱ یک سرویس خواب بسیار زیباست که تماما از چوب ساخته شده و پایه های آن به حالت ستون بالا آمده و خراطی فوق العاده ای بر روی آن اجرا شده است که زیبایی خیره کننده ای به این محصول می دهد. پاتختی آن شامل ۴ کشو است که کشو اولی آن مانند مدلهای کلاسیک قدیمی قابلیت قفل شدن دارد. پایه های این پاتختی زیبا مانند پایه های تخت خواب، خراطی بسیار خاص و زیبایی دارد. این سرویس خواب چوبی با آرامشی که فراهم می کند میتواند برای فضاهایی مثل ویلا ها و یا اتاق های مهمان انتخاب بسیار مناسبی باشد.

خرید سرویس خواب چوبی کلاسیک با استایل قدیمی

سرویس خواب جذاب و خاص دیگری از مجموعه آرکا چوب طراحی و تولید گشته که نمونه آن را به سختی میتوانید در جای دیگری پیدا کنید. در ساخت این سرویس خواب چوبی به زیبایی از مبلمان آنتیک که قدمتی بیش از صد سال دارند، الهام گرفته شده که هد برد و قسمت تحتانی تخت خواب آن حالتی حصیری شکل دارد و بر حاشیه آن به زیبایی و با ظرافت زیاد طرح هایی شبیه به سبک آرت نووا اجرا شده است که در حین سادگی دارای جزئیات و ظرافت می باشد که جذابیت و منحصر به فردی فوق زیبایی به این کار می دهد. با خرید سرویس خواب چوبی طرح آنتیک آرکا چوب، یک دراور زیبا شیک و جا دار خواهید داشت که بسیار مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد فراوانی دارد.

 

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.