مصرف لیدی میل برای چاقی

مصرف لیدی میل برای چاقی

پودر لیدی میل دارای همه مواد مغذی مانند انواع پروتئین ها و ویتامین ها است به همین منظور یک مکمل غذایی کامل برای خانم ها در دوران بارداری و شیردهی به حساب می آید. پودر لیدی میل دارای کلسیم و آهن و روی و فولیک اسید است. کلیسم موجود در لیدی میل به استخوان بندی جنین و همچنین نوزاد شیرخوار کمک می کند. اما در رابطه با مصرف لیدی میل این موضوع مطرح می شود که آیا پودر لیدی میل چاق میکند؟ و  آیا مصرف لیدی میل برای چاقی مفید است؟ ، از رو قصد داریم در این مطلب در رابطه با لیدی میل برای افراد لاغر توضیحاتی را ارائه دهیم، تا شما خواننده محترم اطلاعات بیشتری درباره پودر لیدی میل در اختیار داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: کم وزنی جنین در هفته ۳۳ بارداری | پودر لیدی میل بخورم؟!

مصرف لیدی میل برای چاقی

پودر ليدي ميل باعث جلوگیری از چاقي در دوران بارداري می شود، اغلب مادران براي اطمينان از تامين نياز هاي خود و نوزاد به ميزان بيش از حد نياز از مواد غذايي استفاده مي كنند، اين كار باعث چاقي مي شود و مشكلات زيادي را براي مادر در پي دارد. مقادير ضروري از مواد مختلف مورد نياز، در ليدي ميل مطابق با افزايش نيازها در طول بارداري و شيردهي تنظيم گرديده است، به طوري كه مادر مي تواند با اطمينان از تامين بخش مهمی از نيازها عدم كمبودهاي غذايي و صدمات جبران ناپذير مادر و كودك را تضمین کند و همچنين از بروز چاقي با مصرف بیش از حد مواد غذایی پیشگیری نماید. ليدي ميل دارو نبوده و به همين دليل به شكل پودر تغذيه اي (و نه قرص) همانند مواد غذايي، در دسترس مي باشد.

نکته مهم! البته لازم به توضيح است مكمل های نسبي كه فقط مواردی همچون مينرال ها يا بعضي ويتامين ها و يا حتي در بهترين شرايط مخلوطي از ويتامين و مينرال و مثلا مقداری امگا را تامين مي كنند، نمي توانند تمامي نياز های ضروری مادر را تامين كرده و معمولا رويكردی تجاری دارند.

لیدی میل برای افراد لاغر

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد پودر لیدی میل باعث چاقی نمی شود اما در این زمینه می توان گفت که خوردن ۲ لیوان از پودر لیدی میل می تواند ۴۳۰ کیلو کالری انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند. این موضوع در صورتی است که هر مادر باردار در اوایل بارداری خود به ۱۵۰ کیلوکالری بیشتر از حالت نرمال در روز نیاز دارد که البته این مقدار بعد از ماه سوم به ۳۰۰ کیلو کالری افزایش می یابد.

مزایای مصرف پودر لیدی میل در بارداری

  1. ليدي ميل با فراهم سازي آهن به میزان روزانه ۲۶ ميلي گرم، توانسته نياز به آهن را به طور کامل برآورده سازد، طبق اعلام سازمان بهداشت جهاني، فقر آهن شايع ترين كمبود تغذيه اي در جهان است. به دليل افزايش گلبول سازي جهت رشد جنين نياز روزانه به آهن در بارداري افزايش مي يابد.
  2. ليدي ميل تنها مكملي است كه براي بهبود يبوست از اينولين (كه نوعي پره بيوتيك نيز مي باشد) براي حل اين مشكل بهره برده است. يبوست عارضه اي شايع در خانم هاي باردار است.
  3. ليدي ميل با دارا بودن مقادير مناسب ويتامين B6 باعث پيشگيري و درمان تهوع شايع بارداري مي شود. ليدي ميل با دارا بودن اسيد فوليك در تركيبات خود، باعث كاهش چشمگير در وقوع نقص لوله عصبي نوزاد (NTD) و پيشگيري از عوارض مهمي مانند زايمان زودرس و تولد نوزاد كم وزن (LBW) مي شود.
  4. لیدی ميل را نمي توان صرفا يك مكمل غذايي در چند رده محدود تغذيه اي دانست (امروزه مكمل هاي بارداري و شيردهي موجود در بازار، تنها شامل برخي ويتامين ها و بعضي از مواد معدني هستند در حالي كه لیدی میل تامين كننده كامل ويتامين ها و مواد معدني، انرژي و پروتئين مورد نياز بدن مي باشند.)
  5. ليدي ميل بسته غذايي كاملا طبيعي بر پایه شیر گاو است كه اين ويژگي حتی در مكمل ها نيز كمتر ديده مي شود و مكمل هاي بارداري و شيردهي، گذشته از ناقص بودنشان از نظر فرمولاسیون، معمولا مصنوعي و سنتتيك نيز هستند.
  6. ليدي ميل شامل مواد نيمه ضروري كولين، تورين و اينوزيتول مي باشد كه در تكامل سيستم عصبي و انتقال ريز مغذي ها به داخل سلول نقش كليدي دارند.
  7. ليدي ميل با توجه به احترام شركت فاسبل به سليقه هاي متفاوت، در سه طعم دلپذير كاكائو، توت فرنگي و وانيلي تهيه و عرضه مي گردد.
  8. ليدي ميل با دارا بودن اسيد هاي چرب امگا ۳ و امگا ۶ (كه از پيش سازهاي DHA و AA مي باشند) علاوه بر خواص شناخته شده خود باعث قابليت توليد اسيد دوكوزاهگزانوئيك و ايكوزاپنتانوئيك شده است كه براي رشد جنين مفيد مي باشند. نسبت ۴ براي امگا ۶ به امگا ۳ جهت رشد بهينه ارگان های كودك شيرخوار يا جنين بسيار مهم است، امروزه منابع علمي بر مراعات اين نسبت در تغذيه مادر تاكيد جدی دارند.
  9. ليدي ميل به گونه اي طراحي شده است كه در فرايند توليد و آماده سازي، تنها يك بار تحت خشك سازي قرار گیرد كه اين مسئله باعث حفظ كيفيت پروتئين ها ، ويتامين ها و ساير مواد ضروري در بالاترين سطح ارزش بيولوژيك شده است.
  10. شركت فاسبل بلژيك به دليل توليد مستقيم وي پروتئين و حتي فروش آن به ساير شركت هاي مرتبط در سرتاسر اروپا، همواره از تازه ترين و باكيفيت ترين وي پروتئين ها به شكل مايع در محصولات خود بهره برده است.
  11. ليدي ميل تامين كامل نيازهای تغذيه ای مادر در دوران شيردهي و بارداری در زمينه انرژی، پروتئين، كربوهيدرات، چربي، مينرال، ويتامين و مواد نيمه ضروری نظير كولين، تورين و اينوزيتول را مطابق با DRI كتب مرجع پوشش می دهد.

مطلب پیشنهادی: پودر لیدی میل از ماه چندم بارداری؟! | مقدار مصرف لیدی میل در بارداری

 

ایا لیدی میل باعث چاقی میشود، ایا لیدی میل چاق میکند ، عوارض پودر لیدی میل، تاثیر لیدی میل بر شیر مادر، قیمت لیدی میل چنده، زمان مصرف لیدی میل در بارداری، مصرف لیدی میل در ماه آخر بارداری، تاثیر لیدی میل بر وزن گیری جنین

مشخصه های پودر لیدی میل

حاوی تمام مواد مغذی ضروری همچون پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی بویژه کلسیم، آهن، روی و اسیدفولیک بوده و یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای خانم ها در طول دوران بارداری و شیردهی می باشد.

موارد مصرف پودر لیدی میل

مکمل غذایی برای خانم های باردار و مادران شیرده

روش مصرف پودر لیدی میل

۱۰ پیمانه سر صاف از پودر لیدی میل را داخل یک لیوان (۲۰۰ میلی لیتر) آب ولرم ریخته و خوب بهم بزنید.

روزانه ۲ لیوان یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *