آیا بعد از مصرف قرص اورژانسی احتمال بارداری هست

آیا بعد از مصرف قرص اورژانسی احتمال بارداری هست؟

استفاده از قرص اورژانسی باعث عدم تعادلی هورمونها، لکه بینی و اختلال در قاعدگی به طور موقت می شود اما باعث نازایی نمی شود.

قرص اورژانسی لوونورژسترول (Levonorgestrel) یک داروی پیشگیری از بارداری بعد از مقاربت جنسی محافظت نشده می باشد. مصرف قرص اورژانسی اول در ۴۸ ساعت اول پس از نزدیکی و ترجیحا بلافاصله پس از نزدیکی مشکوک و قرص بعدی ۱۲ ساعت بعد و یا مصرف ۲ عدد یک جا در اولین فرصت در ۴۸ ساعت اول پس از نزدیکی مشکوک.

هرچه زودتر این داروها مصرف شوند، موثرتر خواهند بود و گرچه در بعضی از منابع بر اثر بخشی آنها تا ۱۲۰ ساعت ـ ۵ روز ـ پس از یک نزدیکی مشکوک تاکید شده، بهترین زمان مصرف آنها تا ۴۸ ساعت اول ـ۲ روز ـ پس از نزدیکی مشکوک است.

آیا با خوردن قرص اورژانسی احتمال بارداری هست؟

اگر در زمان هایی که احتمال باردار شدن بعد از اینترکورس محافظت نشده بیشتراست (مانند ۱ روز قبل از تخمک گذاری) استفاده شوند،  احتمال شکست و باردار شدن ۴ برابر زمان هاییست که احتمال باردار شدن کمتر است (مانند ۱ الی دو روز بعد یا ۵ روز قبل از تخمک گذاری) از طرف دیگر هر چه زمان مصرف به اینترکورس نزدیک تر باشد احتمال شکست کمتر است. ارتباط خطی بین اثربخشی و زمان مصرف دارو وجود دارد. تا ۱۲۰ ساعت اثر دارند که البته توصیه سازنده مصرف در ۷۲ ساعت اول است و با گذشت زمان اثر کاهش پیدا میکند به ویژه از ۹۷ تا ۱۲۰ ساعت.

در خانم های باBMI>30 احتمال بارداری بعد از مصرف اورژانسی۴ برابر و در خانم هایی با اضافه وزن ۲ برابر خانم هایی با وزن طبیعیست.

موضوع دیگری که باعث احتمال بارداری بعد ار مصرف قرص های اورژانسی میشود، مصرف نادرست این قرص ها هستند. در صورت مصرف درست قرص های اورژانسی احتمال پیشگیری از بارداری تا ۹۹% افزایش می یابد. در صورت فراموشی مصرف قرص اورژانسی در یک روز و یا تغییر در ساعات مصرف احتمال پیشگیری از بارادری تا ۹۱% کاهش می یابد.

فراموش کردن ۲ وعده قرص و یا برقراری رابطه جنسی مجدد می تواند در اثرگذاری قرص اورژانسی را کاهش دهد.

احتمال بارداری با قرص اورژانسی چند درصد است

تداخلات دارویی و مصرف داروهای القا کننده آنزیمی

در صورت نزدیکی محافظت نشده استفاده از IUD توصیه میشود و برای خانم هایی که به هر دلیلی تمایلی به استفاده از IUD ندارند مصرف ۳ میلی گرم لوونورژسترول پیشنهاد می شود که البته چندان اویدنس بیس نیست.

برای پیشگیری از تهوع و استفراغ یک ساعت قبل از مصرف می توان از یک ضد تهوع مثل متوکلوپرامید استفاده کرد. در صورت استفراغ تا ۲ ساعت بعد از لوونورژسترول و ۱ ساعت بعد از coc دوز دارو مجددا باید به همراه یک ضد تهوع تکرار شود.

خونریزی بعد از مصرف کنتراستیوهای اورژانسی به طور معمول با تفاوت یک هفته نسبت به زمان قابل انتظار برای سیکل بعد اتفاق می افتد. مصرف یه تک دوز از لوونورژسترول در ۳ هفته اول سیکل با لکه بینی و زودتر اتفاق افتادن منس بعد همراه است که هر چه قرص در روزهای اولیه خورده شود این اتفاق محتمل تر خواهد بود. در صورت مصرف در اواخر سیکل، منس بعد به تاخیر می افتد. احتمال افزایش میزان خونریزی وجود دارد.

منع مصرفی برای استفاده مجدد در هر زمانی و با هر فاصله ای نسبت به مصرف قبلی وجود ندارد. اما با توجه به نامنظم شدن سیکل هورمونی و کاهش اثر بخشی در مصرف مداوم، به عنوان روش روتین پیشگیری توصیه نمیشوند.

با توجه به مشخص نیودن میزان زمان ماندگاری و اثربخشی دارو و کافی نبون مطالعات در این زمینه، در صورت اینترکورس محافظت نشده با هر فاصله زمانی بعد از مصرف لونژیل، مجددا دارو با دوز مشخص شده مصرف شود یا از روش اورژانسی دیگر استفاده شود.

دارو به میزان کم در شیر ترشح میشود و غلظت ناچیز در خون نوزاد ایجاد میکند اما با عوارض در نوزاد همراه نبوده است. لذا مصرف با شیردهی سازگار بوده و به عنوان روش پیشگیری اورژانسی در شیردهی قابل استقاده است.

سعی کنید اولین قرص را در اولین فرصت پس از برقراری رابطه جنسی مشکوک بخورید. قرص بعدی را نیز ۱۲ ساعت بعد مصرف کنید. پس از آن دیگر قرصی مصرف نکنید و منتظر خونریزی باشید معمولا خونریزی ظرف ۷ روز پس از مصرف آخرین قرص اتفاق می افتد. در طی این مدت دیگر رابطه جنسی نداشته باشید یا حتما از یک روش مطمئن استفاده کنید. ظرف ۳ تا ۱۰ روز پس از روش اورژانس، دچار خونریزی می شوید ، این خونریزی به معنی ریزشاستر رحم-اندومتر- است بنابراین دیگر محصول حاملگی در رحم جایگزین نشده و بارداری رخ نخواهد داد. بنابراین این خونریزی به معنی این است که شما در این سیکل باردار نشده اید. در صورت تعویق خونریزی پس از ۱ هفته تا ۱۰ روز برای آزمایش بارداری مراجعه کنید.

بهتر است قرصها را با شکم خالی نخورید ، اگر تا ۲ ساعت پس از مصرف قرصها استفراغ کردید، مجددا قرص را بخورید.

به خاطر داشته باشید بیش از یک نوبت در یک سیکل قاعدگی از این روش استفاده نکنید. برخی داروها اثر این قرصها را کاهش می دهد ، مثلا اگر از فنی توئین یا ریفامپین استفاده می کنید ، اثر این روش کم می شود بنابراین در صورت مصرف همزمان این داروها باقرصهای پیشگیری ، تعداد قرصهای پیشگیری را دو برابر کنید.

به خاطر داشته باشید استفاده از این روش می تواند باعث تغییر در زمان قاعدگی بعدی شود. البته معمولا این تغییرات کم بوده و قاعدگی چند روز زودتر یا دیرتر اتفاق می افتد. اگر تاخیر بیش از ۷ روز شود، باید احتمال بارداری را در نظر داشت. در این صورت بررسی فرد و معرفی برای انجام تست بارداری ( B-hcG ) ضرورت دارد.

گرچه این روش درصورت استفاده صحیح ، تا ۹۷-۹۹ درصد موثر است. ولی در تمام روشها شانس شکست وجود دارد بنابراین تاکید می کنیم تا زمان قاعدگی بعدی حتما ازیک روش دیگر مانند کاندوم استفاده کنید.

در صورت وقوع حاملگی همزمان با این روش ، با توجه به اینکه این روش برای جنین خطری ندارد ، نیازی به سقط و ختم حاملگی نخواهد بود.

استفاده از قرص اورژانسی باعث عدم تعادلی هورمونها، لکه بینی و اختلال در قاعدگی به طور موقت می شود اما باعث نازایی نمی شود.

موارد منع مصرف قرص اورژانسی لوونورژسترول

  • در صورت بارداری
  • بیماری شدید شریانی
  • آدنومای کبدی
  • پروفیری
  • سرطان پستان و دستگاه تناسلی

هشدار:
در صورت ابتلا به بیماری قلبی، سابقه بارداری نابجا، سندرم های سو جذب، کیست های فعال تخمدانی، بیماری فعال کبدییرقان انسدادی عود کننده و یا سابقه یرقان در دوران بارداری، دارو با احتیاط مصرف شود.

عوارض جانبی قرص اورژانسی لوونورژسترول

  • نامنظم شدن قاعدگی
  • تهوع
  • استفراغ
  • سردرد
  • احساس ناراحتی در سینه ها
  • افسردگی
  • اختلالات پوستی
  • تغییرات وزن بدن

نکات قابل توصیه:
در صورت مصرف همزمان این دارو با ریفامپین، حتما باید از یک روش دیگر جلوگیری نیز استفاده کرد. طی دوران مصرف باید فشار خون فرد دائما کنترل شود.

اشتراک‌گذاری
475 نظر
  1. سلام وقت بخیر
    ببخشید من دو روز قبل از تخمک گذاری و فردای روز تخمک گذاری راطبه محافظت نشده داشتم و فردای اون روز یک قرص اورژانسی اوسیز ساعت ۲ بعد ازظهر و یکی هم ساعت ۱۲ شب خوردم ایا همچنان احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟؟؟؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید تست بارداری انجام بدهید.

  2. سلام خسته نباشید . من روز هفتم پریودم رابطه سحطی بدون دخول داشتم به خاطر ترس از پیشاب حدود ۱۷ ساعت بعدش قرص لونژیل ۰٫۷۵ دوتا باهم خوردم. یه هفته بعد مصرف قرص خونریزی کردم ولی این خونریزی بدون خیلی رقیق و بدون لخته بود و مقدارش هم خیلی کمتر از خونریزی پریودیم بود و حدودا ۴ روز اینا ادامه داشت . میخواستم ببینم با این تفاسیر احتمال بارداری چه قدر هست ؟ و اینکه تاریخ پریود بعدی از این خونریزی محاسبه میشه یا باید همون تاریخ ماه قبل پریود بشم . من ماه قبل ۱۴ پریود شدم و خونریزی بعده قرص ۲۸م بود . ولی ابن ماه ۱۴م که گذشت پریود نشدم هنوز. ممنون میشم جواب بدین خیلی استرس دارم .

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد آخرین خون ریزی را باید ملاک تاریخ بعدی پریودی خود قرار دهید.

  3. سلام و عرض ادب
    بنده بعدازیک رابطه محافظت نشده ۲عدد قرص لونژیل ۱.۵ همزمان مصرف کردم
    وفردای مصرف نیز بعداز رابطه باز ۲عدد قرص لونژیل ۱.۵ همزمان خوردم
    آیا احتمال بارداری به دلیل استفاده از۴قرص در دوروز متوالی وجود دارد؟

    1. سلام با توجه به عوارض قرص اورژانسی نیازی به مصرف این مقدار دوز بالا از قرص نبوده است نباید بیشتر از دوز ۱/۵ از قرص اورژانسی را مصرف کنید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  4. سلام یه رابطه محافظت نشده داشتم که قرص اورژانسی استفاده کردم دوروز بعدش باز بعد از رابطه قرص اورژانسی خوردم اما الان یه هفته پریودیم دیر شده آیا احتمال بارداری هست

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید تست بارداری انجام بدهید.

  5. با عرض سلام و خسته نباشید من روز ۱۲ فروردین نزدیکی داشتم و بعد از ۲ساعت یک عدد قرص ۱٫۵لوونرژسترول خوردم تقریبا ۲۵ الی ۲۶ بود که نزدبک زمان پریودیم بود سینه هام سفت شد و درد میکرد حتی لکه بینی قهوه ایی داشتم زمان پریودی قبلیم ۳فروردین بود و الان که ۲۳ اردیبهشت هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم دوبار تت بیبی چک دادم منفی بود خواهشا هرچه زودتر پاسخ سوال منو بدین ممنون میشم

    1. سلام احتمال بارداری وجود ندارد باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای منظم شدن پریودی شما دارو تجویز شود.

  6. سلام وقتتون بخیر من از قرصهای اورژانسی استفاده کردم دو هفته بعد از مصرف لکه بینی داشتم الان حدود ۱۰ روزه که لکه بینی دارم.درد کمر و سینه هم دارم.احتمال بارداری هست؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  7. سلام من -١٩ ارديبهشت پريودم تموم شده بود و ٢٢ ٢٣ ارديبهشت رابطه محافظت نشده داشتم قرض اورژانشى تنسى ./٧٥ خورذم به فاصله ١٢ساعت به نظر شما احتمال باردارى وجود داره؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  8. سلام خسته نباشید من ۳ روز بعدپریودیم رابطه داشتم و جلوگیری انجام نشد فردای اون روز داروی اورژانسی خوردم هنوز لکه یا خونریزی نداشتم حدودا یه فته بیشتر گذشت.خواهش میکنم سریع تر پاسخ بدین مرسی

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  9. باسلام .من پنج روز بعد, از پاک شدن رابطه بدون محافظ, داشتم و روز بعدش, قرص, خوردم و ۹ روز, بعد, پریود شدم. و الان ۱۵ روزه لک بینی دارم ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  10. سلام من ١٥ روز از رابطه ام ميگذره ٢٤ ساعت اول دو تا قرص اورژانس خوردم ولي خونريزي نداشتم باردارم يعني

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  11. سلام،من دوروز مونده به اتمام پریود ۱خرداد رابطه محافظت نشده داشتم اما دخول کامل صورت نگرفت،۱۲ساعت بعد قرص لونژیل۱.۵ خوردم،و ۵روز بعد خونریزی مثل پریود داشتم که ۳روز طول کشید
    الان ۱۰روز از رابطمم میگذره و کمی سینه سمت چپم تیر میکشه
    خیلی استرس دارم
    احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  12. سلام من ۱۲ اردیبهشت پریود شدم و ۵ روز بعدش پاک شدم.سه رو روزبعد اون رابطه محافظت نشده داشتم بلافاصله بعدش. قرص اورژانس خوردم.الان سه روزه وقت پریودم گذشته تست زدم منفی شد ایا باز هم ممکنه باردار باشم

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  13. سلام خسته نباشيد
    نزديكي داشتم ولي همسرم بهم قرص اورژانسي داده من ميخوام كه حامله بشم ايا امكان داره يا خير ؟؟؟ ممنون

    1. سلام اگر قصد بارداری دارید باید از قرص اورژانسی استفاده نکنید.

  14. سلام من ۴شب پیش قرص اورژانسی خوردم و از دیشب لکه بینی دارم
    احتمال بارداری باز هم وجود داره??

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  15. سلام من چندروزمونده به پریودم رابطه داشتم ولی دخول نداشتیم بعدش قرص اورژانسی دوتاخوردم ازفرداش لک بینی داشتم تا۱۲روزالان پریودنشدم بنظرتون احتمال بارداری هست؟؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است و ربطی به بارداری ندارد.

  16. سلام من چندروز مونده به پریودیم رابطه سطحی در حد مالش آلت داشتم و مقدار کمی از منی نامزدم روی ال من ریخت بلافاصله خودم رو شستم و بیست دقیقه بعد دو عدد قرص اوسیز خوردم آیا احتمال بارداری هست؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  17. سلام.من سه روز پیش رابطه داشتم و فرداش قرص لونژیل خوردم بعد دوروز دوباره رابطه داشتم و مایع منی کاملا ب داخل واژنم ریخته شد؟مجددا قرص بخورم؟احتمال بارداری درصورت نخوردن قرص وجود دارد؟

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  18. سلام من با نامزدم رابطه جنسی بدون دخول داشتیم نیم ساعت بعداز رابطه قرص اورژانسی مصرف کرده والان ترشحات سفید رنگ بدون بو داره احتمال بارداری وجود دارد یا خیر

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  19. سلام با نامزدم رابطه پررخطر. داشتم،بعد از ۵ ساعت قرص ۷۵ خوردم الان ۹روز از مصرف قرص میگذرد پریود نداشتم. ایا احتمال بارداری وجود داردد،حتی لک هم ندیدم،ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  20. من بعد ار سه سال ونیم که رابطه نداشتم در اولین رابطه ام با همسرم کمی از منی به داخل واژنم ریخت البته این اتفاق بین هفت تا نه روز قبل پریودیم افتاد بلافاصله ۴ تا قرص الدی خوردم و یک ساعت بعد یک قرص اورژانسی ۱/۵
    باتوجه به اینکه چند سال نزدیکی نداشتم و هم هینکه ده روز قبلش به خاطر خوردن یک دونه ال دی برای جلوگیری از حیض و گرفتن روزه هام استحاضه شدم احتمال بارداریم هست یا نه؟؟

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

    2. سلام ایا قرص اورژانسی درروز دوم صد درصد

  21. سلام توروخدا جواب بدین من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم مقداری از منی روی واژنم ریخت که بلافاصله شستم و قرص اورژانسی خوردم الان یک هفته از رابطه گذشته من درد پریودی رو دارم اما پریود نمیشم ایا امکان بارداری هست؟؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  22. باسلام
    من ۴روز بعداز اتمام پریودی رابطه بدون دوخول داشتم بخاطر استرس ۱۲ ساعت بعد قرص اووسیز ۰.۷۵ باهم خوردم…. الان بعد از گذشت ۱۷ روز دل درد و کم درد و دردهای پریودی دارم ولی صبحها حالت تهوع دارم آبا طبیعیه؟ امروز توی باشگاه فشارم افتاد؟ استرس و نگرانی زیاد دارم ؟ با این اوضاع همش فکر میکنم باردارم
    خیلی نگرانم

  23. سلام.من با همسرم رابطه کامل داشتیم دقیقا بعد پریودیشون منی رو داخل واژن ریختم چند ساعت بعدش قرص اوژانسی اوسیز مصرف کرد.یک هفته بعد از مصرف قرص پریود شد ولی تاریخ پریودی دو هفته جلو افتاد ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد .

  24. سلام
    من ۱خرداد رابطه محافظت نشده داشتم که البته دخول صورت نگرفت فرداش قرص ۱۰۵ لونژیل خوردم و ۷ خرداد پریود شدم بمدت ۳روز
    بخاطر استرسی که داشتم ۲۸ خرداد ازمایش بتا دادم که ۳.۴ بود و منفی
    الان سینه سمت راستم تیر میکشه و میسوزه
    میخواستم ببینم با این شرایط احتمال بارداری که نیست
    ممنون از پاسختون

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد .

    2. سلام من درروزهای تخمک گذاری رابطه پرخطر داشتم و ۱۲ساعت بعد یه قرص اوژانسی خوردم بعد دوروز بعد دوباره رابطه پرخطر داشتیم دوباره قرص مصرف کردم
      سه روز زود تر از موعدم لکه بینی دارم ایا ممکنه باردار باش

  25. سلام خسته نباشید . من دقیقا روز تخمک گذاریم یه رابطه جنسی محافظت نشده با همسرم داشتم که منی کاملا روی واژنم ریخت . دوساعت بعدش دوتا قرص لونژیل خوردم الان دو هفته میگذره طبق تایم منظم پریدم باید پریود بشم ولی هنوز نشدم به نظرتون امکان حاملگی وجود داره؟

  26. سلام من تو هفته دوم پریودیم نزدیکی باانزال داخلی داشتم ۱۲ ساعت بعدش دوتا اورژانسی باهم خوردم ولی بعدشم درونریز داشتم نمیدونم چیکارکنم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  27. سلام
    من ۲ روز بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم و بعد روز بعدش دوباره رابطه داشتم و محافظت شده نبود و بعد قرص نخوردم دوباره این اتفاقات طی ۳یا ۴ روز پیش اومده احتمال بارداری هست؟
    با تشکر

  28. من با شوهرم رابطه محافظت نشده داشتم یک ساعت بعد ی قرص اورژانسی خوردم و ۱۲ ساعت بعد دومیش رو هم خوردم
    ودوباره رابطه کامل داشتم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟

    1. قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  29. سلام.توروخداجواب بدید.من عقد هسم وباکره.۴روزبعداز پریودم رابطه بدون دخول داشتم اما حس کردم منی داخل واژنم ریخته شد.بلافاصله خودمو شستم و ۲عددقرص لونژیل خوردم و۱۲ساعت بعد۲عدد دیگر خوردم.بعداز یه هفته یک روز لکه داشتم.الان ۴۷روزه که من پریود نشدم.الان هم دوتاآمپول پروژسترون زدم.ایااحتمال حاملگی هست؟کمکم کنید?

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  30. سلام من یه رابطه محافظت نشده داشتمو فک میکنم اب منی روی واژنم ریخت من تاجایی ک تونستم شستم وبعداز ۱ ساعت قرص اورژانسی خورم بعد ۱۲ ساعت بعدشم خوردم ایا امکان بارداری وجود داره ممنون میشم

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید از تست بی بی چک استفاده کنید.

  31. سلام خسته نباشید من ۱۱ خرداد پریود شدم و ۲۰ نزدیکی مشکوک داشتم ۲۱ قرص اورژانسی خوردم الان ۴ روز قطره قطره خون ریزی دارم هر ۷ -۸ ساعت احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  32. سلام خسته نباشید من ۱۱ خرداد پریود شدم و ۲۰ نزدیکی مشکوک داشتم ۲۱ قرص اورژانسی خوردم الان ۴ روز قطره قطره خون ریزی دارم هر ۷ -۸ ساعت احتمال بارداری وجود داره؟

  33. سلام خسته نباشید من ماه قبل ۲۶ پریود شدم از روز چهاردهم پریودیم به مدت ۱۰ روزی شبی ۲ عدد قرص پروژسترون خوردم ۲۵ رابطه داشتم البته در حد تماس من باکره هستم روز بعدش یه قرص اووسیز۷۵ خوردم بعد ۱۲ ساعت یکی دیگه خوردم ۲۹ لک تیره دیدم دلی بعدش خون دیدم تا ۵ روز میخواستم بعد از اون حالت تهوع دارم زیر شکمم درد میکنه دمای بدنم هم بالاست میخواستم بپرسم ایا احتمال بارداری هست لطفا کمکم کنین

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید تست بارداری انجام بدهید.

  34. سلام،من دیروز دوتا قرص اورژانسی رو با هم خوردم و۲۴ ساعت بعد،راطه محافظت نشده داشتم،ایا لازم بازم قرص بخورم؟؟؟لطفا زودتر ج بدین.قصد بارداری ندارم

  35. سلام من ۴۲روزه پریود نشدم سه روز بعد از رابطه قرص لونرژسترول دو تا و ۱۲ساعت بعد یکی خوردم و بی بی چکم هم منفی شد من باکره هستم و رابطمون در حد لاپایی بود آیا احتمال بارداری من وجود داره؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

  36. سلام خسته نباشید.درروز۱۱سیکل قرص لونژیل بلافاصله مصرف کردم.سیکلم۳۳روزس‌.یک هفته بعدخونریزی همانندپریود ولی مقدارش کمی کمتربود داشتم تا۶روز.میخواستم بدونم این خون جز پریود این سیکلم بحساب میاد یابازم باید این ماه پریودبشم.توروخدا زودجوابمو بدین عازم مشهدهستم میخوام خیالم راحت باشه?

    1. سلام آخرین خون ریزی خود را ملاک تاریخ پریود خود قرار دهید.

  37. سلام وخسته نباشید
    من در ماه رمضان قرص ال دی مصرف میکردم تا پریودنشم و چندباری بدون جلوگیری نزدیکی داشتیم و۳بعداز قطع قرصهاپریود شدم بعداز۱۰روز پریودیم دوباره نزدیکی داشتیم که بالافاصله۴عددقرص ال دی خوردم اماقرص بعدی را۱۵ساعت بعد خوردم الان۸روز پریود نشدم
    توراخدا جواب بدین احتمال بارداری هست باید چیکارکنم

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر نشدید باید تست بارداری انجام بدهید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  38. سلام خسته نباشید من ۱۵ام خرداد رابطه داشتم دوتا قرص اوسیز همزمان خوردم که سه روز بعدش پریود شدم دوهفته بعدش دوباره رابطه داشتم که دوتا لونژیل هنزمان خوردم الان دوهفتس میگذره پریود نشدم ولی پنج روز مونده به پریودیم لکه بینی دارم رو دستمال توالت امکان بارداری هست ایا ؟

  39. ۳ روزبعد پریودم رابطه داشتم و کاندوم پاره شد ومنی به داخل بدنم رفت سریع بلند شدم وخودمو شستم و یک ساعت بهد ۲ نا قرص اورژانسی خوردم باز احتمال حاملگی هست؟

  40. سلام من بعده یه رابطه کامل قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد پریود شدم ولی الان هم زیر شکمم سفت شده و هم حالت تهوع شدید دارم ب نظر شما احتمال بارداری هست؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  41. سلام و عرض ادب
    من هر۲قرص رو تا۴۸خوردم ولی الان نزدیک به۲هفته است که خونریزی نیوفتادم به روز پریودی هم ۵روز مانده.احتمال داره باردار شده باشم ؟ممنون میشم کمک کنید و راهنمایی

  42. سلام من ۲۱ خرداد ماه سقط داشتم البته عمدی بود.بعد از یک هفته خونریزیم قطع شد و سونو رفتم و اثری از بارداری نبود.الان ۲۰ تیرماه هست ولی هنوز پریود نشدم.امروز رابطه داشتم و اورژانسی مصرف کردم آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست وعوارض جانبی نیز دارد.

  43. سلام و خسته نباشید،من روز پنجم بعد از پریودیم یک رابطه ی محافظت نشده داشتم ک بعدش دو تا قرص لونژیل ۷۵ خوردم دوباره حدود ۱۷ ساعت بعد یک اویسیز ۱.۵ خوردم ک دو روز بعدش خونریزیم شروع شدو ۷ روزم طول کشید، اما همچنان ب شدت تهوع دارم و سرگیجه؛ایا امکان بارداری با این شرایط وجود داره؟؟لطفا سریعتر جوابم رو بدین خیلی نگرانم؛در ضمن روز پنجم پریودی بعد قرصا تست بی بی زدم منفی بود

    1. سلام نباید این مقدار دوز بالا از قرص اورژانسی را استفاده می کردید این علائم شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  44. سلام
    من تازه ازدواج کردم و دو سه بار پشت سر هم رابطه محافظت نشده داشتم ۵۰ ساعت بعد اولین رابطه یه قرص لونزیل ۰٫۷۵ استفاده کردم و بعد نه ساعت یه قرص دیگه از طرف اختلال هورمونی دارم و پرولاکتینم ۳۵۰ تا بالاست الان ۱۱ روزه که از آخرین قرصی که خوردم گذشته ولی پریود نشدم خیلی میترسم که حامله بشم

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید باتوجه به بالا بودن هورمون پرولاکتین بهتر است از قرص های اورژانسی استفاده نکنید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  45. سلام من چهار روز بعد از پریودیم رابطه محافظت نشده داشتم . ۹ساعت بعدش قرص اورژانسی خوردم الان ک ۵ روز میگذره من هم درد کمر دارم هم درد شکم و خون ریزی کم دارم خون ریزیم اولش تیره بود الان رنگش روشن شده علت چیه احتمال بارداری هست ؟؟

    1. سلام خوب طبیعی است شما به علت مصرف قرص اورژانسی پریود شده اید .

    2. سلام خسته نباشید من باهمسرم ی رابطه کامل داشتم و بلافاصله از قرص اوویسز ٪۷۵درصد استفاده کردم ۲سال از جلوگیری طبیعی استفاده میکردم والان این قرصو انداختم بعد هم از دوش واژینال استفاده کردم ایا بازم احتمال بارداری هست ؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  46. ببخشید من بلافاصله بعد از رابطه محافظت نشده قرص اورژانسی خوردم احتمال بار داری هس

  47. سلام خسته نباشید من دوروزبعد از پریودیم یه رابطه محافظت نشده داشتم بعداز ۲۴ ساعت قرص اورژانسی ۱/۵مصرف کردم ۷ روز بعداز مصرف قرص دوباره پریود شدم با خونریزی شدید و لخته خون الان ۸ روز میگذره ولی پریودم..استرس گرفتم خطری نداره؟؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  48. سلام خسته نباشید من یک روز بعد از تموم شدن پریودم ینی ۱مرداد رابطه محافظت نشده داشتم و یک عدد قرص اورژانسی دوز۱٫۵خوردم و الان ۵مرداد هست و پریود شدم ینی ۴روز انگار پاک بودم آیا پریود شدنم بخاطر قرص هست طبیعیه؟ تا چقدر طول می کشه تموم شه؟ خیلی میترسم استرس دارم خواستم ببینم مشکلی ندارم الان خونریزی رنگ تیره هست

    1. سلام وضعیت شما به علت استفاده از قرص اورژانسی است.

  49. سلام خسته نباشین.من حدود سه هفته پیش،۲ روز بعد از اتمام پریود رابطه بدون دخول داشتم.بخاطر ترس از پیشاب ۴عدد ال دی استفاده کردم.۱۲ ساعت بعدی که ۴ عدد دیگه رو خوردم حالم بهم خورد.حدود ۷ روز بعد به مدت ۴ تا ۵ روز خونریزی داشتم.آیا احتمال بارداری وجود داره؟
    نزدیک زماان پریودم هست.ماه پیش ۱۵ پریود شدم.سینه درد و کمردرد و علائم پریود رو دارم.
    با توجه به اون خونریزی آیا احتمال بارداری هست؟

  50. سلام
    من سیکل ۲۵ الی ۲۶ روزه دارم ۱۱ ام سیکلم رابطه داشتم منی نریخت ولی از پیشاب میترسم و سه ساعت بعدش قرص اورژانسی ۱.۵ خوردم الان ۸ روز گذشته خیلی کم درد پریودی دارم ولی پریود نمیشم استرس دارم که نکنه باردار شده باشم چکار کنم ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  51. سلام من چند روز بعد از پریودم ساعت ۵ عصر با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی از ترس بارداری همون شب دو تا قرص ال دی خوردم و فرداش ساعت ۱۱ظهر یعنی حدود۱۳ ساعت بعد دو تا قرص اوسیز ۷۵ خوردم و ۱۲ ساعت بعدش هم دوتای دیگه الان زیر دلم و کمرم درد میکنه چقد ممکنه باردار باشم؟چیکار کنم زودتر بفهمم

  52. با سلام ، من هم بعد از یه رابطه محافظت نشده قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم ، الان یک هفته گذشته و پریود نشدم با توجه به این موضوع که بعد از تمام‌شدن پریودیم رابطه داشتم طبیعیست که دیرتر پریود بشم؟داخل یکی از سایت ها نوشته بودن اگر تا ۱۰ روز پس از مصرف پریود نشویدتست بارداری بدهید نظر شما باتوجه به اینکه تا ۳هفته بعد از مصرف قرص میتوان صبرکرد چیه؟ مرسی از وقتی که میذارین❤

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

  53. سلام خواهش میکنم جواب منو هم بدید چقد احتمال داره باردار باشم ؟ چجوری زودتر متوجه شم؟یک هفته گذشته از مصرف قرص و پریود نشدم

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

  54. سلام خسته نباشید من بعد از یه رابطه پرخطر قر ص اورژانسی خوردم اما بعد همسرم تا ۵روز بعد روزی ۴ دفعه رابطه جنسی پرخطر داشتیم چون تصمیم به بچه دار شدن داشت ایا احتمال حاملگی. وجود داره؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  55. سلام خسته نباشید ببخشید من با شوهرم ۶روز قبل از پریودیم رابطه داشتم ۱۲ساعت بعد قرض اورژانسی مصرف کرد اما پریود شدم ۳ روزه پاک شدم اما الان حالت تهوع سرگیجه کمردرد دارم احتمال بار داری وجود دارد

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است این علائم شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  56. سلام من با وجود قرص اورژانسی باردار شدم واقعا نباید اعتماد کرد?

  57. سلام من بعد از ۱۵ روز از تاریخ آخرین پریودیم رابطه محافظ نشده داشتیم البته کاندوم داشت ولی من نگرانم چون کاندوم احتمال خطا داره’حدود ۴۰دقیقه بعد از رابط یه قرص اورژانسی ۷۵ خوردم و مجدد ۱یا ۲ساعت ساعت بعدش یه قرص اورژانسی ۷۵ خوردم و دوباره امروز بعد از ۲۴ساعت دوتا قرص اورژانسی ۷۵ هم زمان خوردم’خیلی نگرانم ایا احتمال بارداری هست’???اینم بگم چون نزدیک پریودیمسترس یاد دارم تقریبا پریود هام نامنظم هست لطفا جوابم بدید چون واقعا نگرانمت

  58. سلام‌ من رابطه جنسی داشتم و فقط یه قرص اورژانسی مصرف کردم نه دوتا الان شش روزه خونریزی دارم ایا احتمال حاملگی هست چون یدونه خوردم

    1. سلام خیر با توجه به خون ریزی شما احتمال بارداری وجود ندارد.

  59. سلام من دیروز ۲۲ شهریور ی رابطه بدون دوهوا داشتم و از ترس اینکه پیش آب اولیه اسپرم داشته باشه بلافاصله قرص اورژانسی خوردم . راستش نمی دونستم باید دوازده ساعت بعد هم ی قرص بخورم . الان ی روز گذشته . ایا احتمال داره باردار شم ؟ پیش آب در حد چند قطره بود ک مطمئن نیستم با من برخورد کامل داشت یا نه

  60. سلام.
    من ماه قبل قرص لنوژسترون مصرف کردم واین ماه اقدام کردم برای بارداری…قرص عوارض منفی برای جنین نداره؟؟؟؟؟؟

  61. با سلام و خسته نیاشید. من با نامزدم رابطه ی بدون دخول داشتم و فقط پیش ابش با بدنم برخورد کرد ۴۸ ساعت بعد به فاصله ۱۲ ساعت هر بار دو تا قرص اچ دی خوردم یه روز بعد استفاده از قرص اورژانسی لکه بینیم شروع شد لول بی رنگ بعد سفید الانم مایل به قهوه اییه دو هفته از مصرف قرصا گذشته و الان تارخ پریودیمه سینه هام خیلی سفت شده ولی پریود نمیشم احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر تاخیر در پریودی خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  62. سلام من ۱۵روز بعداز پریودیم رابطه بدونه مراقبت داشتم بعداز۱۲ساعت قرص اوژانسی خوردم چون همیشه بعداز یک هفته ازمصرف این قرصها پریود میشدم تا یک هفته ۱۰بار رابطه ی بدونه مراقبت داشتم الان که خونریزی نداشتم وزمان پریودیم هم نرسیده احتمال بارداری چنددرصده؟

    1. سلام ۳۰ تا ۴۰ در صد احتمال بارداری وجود دارد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست وعوارض جانبی دارد.

  63. سلام وقت بخیر . ببخشید من کیست تخمدان داشتم و قاعدگیم نامنظم بود که دکتر برام قرص ال دی نوشته بود که روزی یکی بخورم که تو این زمان رابطه مقعدی داشتم به دلیل شکی که داشتم سه ساعت بعد یه قرص اورژانسی ۰/۷۵دوتاشو با هم خوردم که دل درد شدید با سرگیجه گرفتم بعد از سه روز بعد باز یکی قرص ۱.۵ خوردم بعد ۱۱ روز خونریزی پیدا کردم به صورت لخته بود تا ۵ روز که به مرور کم شد ازمایش خون دادم منفی بود بیبی چک هم منفی بود ولی الان کمر درد شدید با سرگیجه دارم شکمم سفت شده و دست میزنم درد میکنه احتمال بارداری خارج از رحم هست یا به خاطر بهم خوردن هورمونمه که اینطوری شدم ؟ بعد هفت روز خونریزیم بسته دیگه ال دیمو شروع کردم ایا ادامه بدم ؟ خیلی استرس دارم توروخدا جوابمو بدین ممنون میشم

    1. سلام با توجه به عوارض قرص اورژانسی واینکه ضریب شکست دارند نباید بی جهت از این قرص ها با دوز زیاد به فاصله کم استفاده کنید دچار اختلالات هورمونی خواهید شد می توانید از شب پنجم قاعدگی شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید به شرط آنکه ۲۱ عدد قرص را کامل خورده و از قرص اورژانسی استفاده نکنید.

  64. سلام،من روز پنجم پریودیم بود رابطه ی محافظت نشده داشتم و حدودا دوساعت بعد قرص تنسی استفاده کردم میخوام بدونم امکان بارداری وجود داره؟؟؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما به صفر نمی رسد‌.

  65. سلام.من نزدیکی داشتم ک شک دارم و قرص اووسیز مصرف کردم آیا میتونم تا۴۸ساعت بعد از مصرف نزدیکی بدون مراقبت داشت؟

    1. سلام خیر ضمنا قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست وعوارض جانبی دارد.

  66. سلام من دو روز مونده به تاریخ پریودم نزدیکی بدون پیشگیری داشتم بعد ۲۴ ساعت ۴ تا ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد ۴ تای دیگه خوردم ایا احتمال بارداری وجود داره ؟ چهار روز از وقت پریودم گذشته و پریود نشدم چند روز بعد از نزدیکی ازمایش خون نشون میده؟ ممنون

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  67. تا مرداد ماه پربود منظم داشتم ک هرماه ۱۸پریودمیشدم اما درشهریور قرص ال دی مصرف کردم برای دیرترپریودشدن ب قصد زیارت زمانی ک ول کردم قرصو ۲۵شهریورپریودشدم و دوم مهر تموم شد من ۱۰مهرنزدیکی کردم ک منی وارد واژنم شد من دوازده ساعت بعداز نزدیکی ی عددقرص اووسیز۷۵درصدخوردم و ۱۲ساعت بعد یک قرص دیکشومصرف کردم احتمال بارداری برام وجوداره توروخداجواب بدید من خیلی حالم بده

    1. تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  68. سلام يك سؤال خدمتان دايتن خانم دكتور من باعمسرم دخول نداشتم البته بأكره هستم سؤالك ابنه مني ايشون بمقدار ريخت لبهاي واژن و من بعد ٣٢ساعت قرص اورژانسي لوژونسترل ١.٥استفاده كردم ميخواستم راهنماييم با تشكر

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  69. سلام وقت بخیر من با نامزدم رابطه محافظت نشده داشتم و هنوز باکره هستم بلافاصله بعد از یک ساعت قرص لوونورژسترل ۰.۷۵ دوتایی رو همزمان خوردم و دقیقا بعد از یک هفته پریود شدم اما پریودم حدودا سه و نیم روز طول کشید و رنگ خون تیره و قهوه ای مایل به مشکی بود الان خیلی نگرانم آیا امکان بارداری هست؟؟ و احساس خستگی شدیدی هم دارم که با وجود استراحت رفع نمیشود.. آیا این خون خون پریود بوده یا ناشی از بارداری هست

    1. سلام اگر به خون ریزی افتادید احتمال بارداری ضعیف است.

  70. سلام خانم دکتر ۲۷ام تاریخ پریودم بود بعد از پریود نزدیکی داشتم چون محافظت نشده بود ۵عدد قرص ال دی خوردک که بعدا فهمیدم تاریخ نداشته حدودا۳۵ساعت بعد اورژانسی خوردم۱۸ام لکخ بینی داشتم حدودا پنج روز شد ولی اصلا شبیه پریود نبود تا امروز هک هنوزپریود نشدم سینه هام هم به شدت درد میکنه احتمال بارداری هست کی تست انجام بدمجواب میده تشکر

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  71. سلام من روز ۷ و ۸ پريوديم رابطه محافظت نشده داشتم فهميدم پريودم هنوز قرص نخوردم ۴روز اول بعد پريويم باز رابطه داشتم روز پنجم قرص اورژانسي خوردم دوره قاعدگيمم ۲۸ روزه اس احتمال بارداري وجود داره؟؟؟؟

    1. سلام باید صبر کنید اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  72. سلام وقتتون بخیر
    من ۱۸ هر ماه و بطور منظم پریود میشم و پریود های من ۷ روزس ک البته از روز ۴ خونریزی بسیار خفیف و حالت لکه بینی دارم تا روز ۷٫
    روز ۴ پریودی رابطه بدون دخول داشتم که منی ایشون با من برخوردی نداشت اما بخاطر شک از برخورد پیشاب ایشون ۲۴ ساعت بعد یک قرص اورژانسی ا.۵ مصرف کردم،خونریزی خفیف من قطع شد و الان بعد از یک هفته درست روز ۱۱ پریودی لکه بینی و ترشحات قهوه ای رنگ دارم.
    ممکنه باردار شده باشم؟؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  73. سلام خسته نباشید من ۸ مهر پریود شدم و ۲۶ مهر با نامزدم رابطه داشتم و باکره هستم و من ارضا شدم بعدش همسرم ارضا شد و منیشون لای پاهام ریخت سریع پاک کردم و شستم بعد یه ساعت قرص اورژانسی خوردم امکان بارداری هست و اینکه دلم درد میکنه ولی هنوز پریود نشدم احتمالش هست پریودم جلوتر بیافته ؟؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  74. لطفا كمكم كنيد. من سيكلهام ٣٠ روزست، روز آخر پريودم (روز هفتم سيكل) رابطه حفاظت نشده داشتم. بلافاصله يك عدد قرص لوونورژسترل ١/٥ خوردم و چون استرس داشتم ٤ ساعت بعد دو تا لوونورژسترول ٠/٧٥ با هم خوردم. الان احتمال بارداري وجود داره؟ با توجه به اينكه دارو رو بيشتر از دز مجاز مصرف كردم ريسك حاملگي بالا نرفته؟ لطفا جواب بدين . ممنونم

    1. تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  75. سلام با عرض خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و پاسخ گویتون
    من رابطه محافظت نشده داشتم و با کره هستم منی همسرم بر روی واژنم ریخت بعد شستم قرص اوررانسی خوردم الان بعد یه هفته از قرص اورژانسی حدود ۲ روزه که لک بینی دارم و درد شدید پریود ولی پریود نمیشم دلیلش چی میشه باشه ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام این مشکل شما می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد در هرصورت تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  76. سلام خسته نباشید من تقریبا ۱هفته بعد پریودیم نزدیکی داشتم فرداش قرص خوردم هفته بعدشم پریود شدم ولی خونش از پریودی قبلیم کمتره میخاستم ببینم الان حاملم یا نه بعد برم ازمایش خون بدم؟

    1. سلام خیر نیازی به انجام آزمایش خون نیست.

  77. سلام من قرص اول اورژانسی ۰/۷۵ رو که خوردم ۲ ساعت بعدش هم قرص دوم رو خوردم یعنی دوتاش رو با هم نخوردم بنطر شما اشتباه خوردم؟

    1. سلام خیر مشکلی نبوده برای قرص دوم تا ۱۲ ساعت بعد وقت داشتید قرص را صحیح مصرف کرده اید.

  78. باعرض سلام ووقت بخیر خدمت شما .بعداز یک رابطه محافظت نشده یک عدد قرص اورژانسی مصرف کردم بعداز ۱۰ روز بعد از مصرف پریود نشدم.بعد که آزمایش خون دادم متوجه شدم که ۱ماه قبل از مصرف قرص اورژانسی باردار بودم.آیا مصرف قرص اورژانسی خطری برای جنین بعداز ۱ماه ایجاد می کند .خیلی نگرانم

    1. سلام نگران نباشید خیر مشکلی برای جنین شما به وجود نمی آید.

  79. سلام.نامردم ۲۶ ماه مهر شروع پریودش بوده.شب ۱۲ ابان امیزش داشتیم کاندوم پاره و مقداری منی داخل واژنش ریخت.بلافاصله دو عدد قرص اووسیز ۷۵ خورد.برای اطمینان از عملکرد قرص کی باید پریود بشه و کی باید ازمایش بارداری بده.ممنونم

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشوند نیاز به انجام آزمایش خون و یا تست بارداری وجود دارد.

  80. سلام
    وقتتون بخیر
    مصرف دوز بالای قرص اورژانسی( یعنی ۱/۵ بلافاصله و ۱/۵ بعد از ۱۲ ساعت از رابطه) عوارضو شدید تر می‌کنه و یا خونریزی بعد قرص رو عقب تر میندازه ؟؟

    1. سلام عوارض دارو را بیشتر می کند.

  81. با سلام من با همسرم رابطه داشتم بعد ۲ روز دوتا قرص اورژانسی همزمان خوردم. بعد ۸ روز خونریزی داشتم ولی روز اول فقط خونریزی داشتم روز دوم و سوم در حد لخته با اینکه پریودی من ۳ روزه بود و خون هم رقیق بود . الان بعد اون خونریزی ک ۲ مهر بوود تا الان پریود نشدم با اینکه از قبل پریود نامنظم هم داشتم. ایا احتمال بارداری وجود دارد؟ ممکنه اون خوتریزی مربطوط به لانه گزینی بوده باشه؟ الان سینه هام دردناک هست و گاهی درد کمر و زیر شکم دارم ولی پریود نمیشم. با تشکر

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  82. سلام .من رابطه مشکوک داشتم میترسم پیشاب ریخته باشه توی واژنم . روز تخمک گذاریمم بود رابطمون . من س ساعت بعد از قرص های اورژانسی استفاده کردم . احتمال باردار شدنم هست؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریو د نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  83. سلام خسته نباشین
    من نامزدم دوره پریود ۳۵ روزه دارن ما روز بیستم دوره ایشون رابطه بدون دخول داشتیم به طوری که آلت من از پشت بهشون برخورد کردش !
    از طرفی این ترس و داریم که نکنه پیش آب من واژنشون برخورد کرده باشه البته من قبل این اتفاق دستشویی رفته بودم و فکر نمیکنم داخل مجرای ادراریم اسپرمی بوده باشه!
    در ضمن نامزدم باکره هستن. بعد این اتفاق حدود ۳۰ ساعت بعدش یه عدد لونژیل ۷۵. مصرف کردن و ۱۲ ساعت بعدشم یکی دیگه!
    الان ۴ روز از مصرف آخرین قرص گذشته به نظر شما احتمال بارداری وجود داره؟؟؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارند تا پریود شوند.

  84. سلام ببخشید من یه سوال داشتم من زمانی که پریود بودم روز۵پریود رابط داشتم ولی مطمن نیستم اب منی ریخت داخل یان بعد دورز ازرابطم قرص اوژانسی خوردم ۲تا۷۵%بعد قرص اوژانسی که خوردم ۴روز بعدش خون ریزی داشتم تا۴روز میخواستم مطمن بشم که باردار نیستم؟ولی هنوز پریود نشدم خواستم ببینم دوران پریودیم اون روز اخر حساب میشه یااولی۲۷شهریور شدم بعد قرص اوژانسی خوردم یعنی ۱۱پریودشدم کدومش حساب میشه

    1. سلام آخرین خون ریزی ملاک تاریخ پریود بعدی قرار می گیرد.

  85. سلام خسته نباشید لطفا جواب بدید من اخرین بار ۱۵ ماه قبل. پریود شدم.پنجم این ماه رابطه بدون جلوگیری داشتم یک ظهر بعد از رابطه چهار تا ال دی خوردم. و چهارتای دیگم دوازده ساعت بعدش…امروز بیستمه و پنج روز از تاریخ پریودم میگذره احتمال بارداری هست?

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  86. من ۱۰ آبان نزدیکی داشتم که میشد روز ۷ پریودم ولی میگه که اصلا برخوردی نداشته آب منی اما من خودم شک کردم فرداش ۲ تا قرص باهم خوردم ۸ روز بعد لکه بینی داشتم ولی قرمز نه قهوه ای رنگ و لخته ای الان حدود ۴ روزه ادامه داره اما الان خیلی کم شده با وجود این که من باکرم چه قدر احتمال بارداری وجود داره؟

    1. تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  87. سلام خسته نباشید ببخشید من پریشب نزدیکی بدونه جلوگیری داشتم دیروز ظهر دوتا قرص اورژانسی باناهارم خوردم باز دیشب شوهرم جلوگیری نکرد زمان تخمک گذاریمم هست لاغرم چکار کنم نمیخوام باردار بشم باز برم قرص اورژانسی بخورم یا نه همون کافی

    1. سلام با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی واینکه روش مطمئنی نیست اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید .

  88. سلام من دو روز پیش رابطه پر خطر داشتم که یک قرص اورژانسی خوردم و دوباره دیشب رابطه پرخطر داشتم متاسفانه که کامل مایع منی داخل شد و قصد بارداری هم نداریم آیا الان من باید دوباره قرص اورژانسی بخورم؟

  89. سلام..خیته نباشید من روز ۱۸پریدم نزدیکی داشتم تمام اب منی داخل واژنم ریخت بلافاصله قرص لونژیل ۱٫۵ خوردم یه هفته از خوردن قذص میگذره هنوز پرید نشدم بیبی چک را انجام دادم یه خط درامد حالا باید چکار کنم باید قرص بیشتری میخوردم؟لطفا مرا راهنمایی نماید استرس زیادی دارم….ممنون سپاسگزارم

  90. سلام خسته نباشید من در روز آخر پریودیم دوبار رابطه غیر محافظت شده داشتم که در هر بار قرص اورژانسی ۱.۵ خوردم .حدود دو روز بعد به مدت ۳روز خون ریزی داشتم الانم یکم حالت تهوع و خستگی دارم آیا امکان بارداری هست؟ توروخدا جواب بدین ممنون

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است واین مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  91. سلام.وقت شما به خیر.من در روز تخمک گذاری با همسرم رابطه بدون جلوگیری داشتم.۵ ساعت بعد ۲ قرص hd خوردم. آیا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید .

  92. سلام وقت شما به خیر من در زمان تخمک گذاری بر اساس تقویم محاسبه تخمک گذاری ، رابطه بدون جلوگیری داشتم و ۵ ساعت بعد از آن دو قرص hd خوردم. bmi بالای ۳۰ دارم و قبلا بارداری موفق داشته ام. آیا احتمال بارداری در این بار هم وجود دارد؟

    1. سلام قرص های اورژانسی روش مطمئنی نیستند تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  93. سلام…اگر روز ۴ پرویود رابطه داشته باشیم که دخول از پشت باشه و منی هم کامل در پشت خالی بشه بعد ۱۴ ساعت روش اورژانسی با قرص ال دی درست انجام بدیم و بعد ۶ روز مصرف قرص دو روز خون ریزی مشابه پریودی داشته باشیم امکان بارداری هست؟ من خون ریزی سیکل عادیم ۴ روزه و سیکلم هم ۳۰ روزس

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  94. سلام.من یک هفته مونده ب پریودم رابطه مشکوک داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردن،بعد ۴ روز دوباره یک رابطه مشکوک داشتم باید دوباره قرص مصرف میکردم؟؟الان ۸ روزه پریودم عقب افتاده

  95. سلام وقتتون بخیر.من باشوهرم رابطه بدون محافظت داشتم بعدازماهها.۱۲ساعت بعد دوعدد قرص لونژیل۱.۵خوردم دوباره ۱۲ساعت بعد۱عدد قرص۱.۵ خوردم ولی۱۷روزه که پریودنشدم دوبارتست دادم هردفعه یه خط خیلی کمرنگ نمایش داده میشه آیاامکان داره بعداز۳تاقرص حامله بشم؟
    لطفا راهنماییم کنین…ممنون

  96. سلام پریود شدن نشونه عدم بارداریه؟حدود۵ روز؟

  97. سلام خسته نباشید من پریودی منظم دارم در هر نوبت دو روز دیر تر از تایخ قبلی_۱۰ ماه پریود شدم .سه روز پس از تخمک گذاری ام رابطه ی جنسی محافظت نشده داشتم (۲۶ ماه )که بعد از ظهر همان روز قرص لونژیل۷۵ خوردم فردابعد از ظهر(۲۷ماه) و دو روز بعد(۲۹ماه) نیز رابطه محافظت نشده داشتم.روز(۳۰ماه)بعد از ظهر قرص ۷۵ مصرف کردم.پس از ۷۵ ساعت .
    در هر نوبت استفاده از قرص اورژانسی یک هفته پریود میشدم با توجه به این مورد کی ممکنه پریود بشم؟ ایا احتمال بارداری وجود دارد؟برای ازمایش کی مراجعه کنم؟ ایا اسیبی برای استفاده قرص ها به من وارد میشود ؟لطفا راه قابل اطمینان برای جلوگیری پیشنهاد دهید.تورو خدا کمکم کنید.

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  98. سلام خسته نباشید من روز پنجم پریودم رابطه داشتم منی داخل واژنم ریخته شده یه ساعت بعدش قرص اورژانسی خوردم دوازده ساعت بعد دوتا ال دی و از همون شب قرص ال دی مصرف کردم امکان بارداری وجود داره

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  99. سلام من یک هفته پیش رابطه پرخطر داشتم واز قرص اورژانسی استفاده کردم امروز دوباره این اتفاق افتاد باید دوباره مصرف کنم از این قرص یا اون قبلی که خوردم امکانش هست که نزاره باردار شم؟

    1. سلام خیر اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص اورژانسی عوارض و ضریب شکست دارد .

  100. با سلام و وقت بخیر. با توجه به اینکه دو دوره قبل سیکل من تقریبا ۳۷ روزه بود روز ۱۸ از تاریخ پریودم پارگی کاندوم را داشتم که ۱۸ ساعت بعد از آن یک قرص .۷۵ خوردم و اینقد حالم خراب شد که نتونستم قرص دوم رو بخورم. الان که ۱۰ روز از خوردن قرصم گذشته دردو حساسیت سینه ها و درد زیر شکمی مثل درد پریودی و تهوع دارم. ممکنه باردار باشم؟ !

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  101. سلام خسته نباشید.من ۲۷مهردرروز۸سیکلم. رابطه بدون دخول داشتم و همسرم منیشون هم مطمینم اطراف واژنم نریختن.امابازچون استرس داشتم.ازروش اورژانسی استفاده کردم و یک ساعت بعدازرابطه۴تا ال دی خوردم و بعداز۱۲ساعت دوباره۴تا ال دی دیگ.یک هفته بعدم درتاریخ۸ابان پریودشدم و۵روز مثه پریودای طبیعی خودم خونریزی داشتم.اما این ماه الان۳۱روزشده هنوزپریود نشدم علائم دارم فقط.احتمال بارداری هست؟یابخاطر اختلال هورموناس.بار اخر درخردادماه لونژیل مصرف کرده بودم

    1. سلام علت مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  102. سلام خسته نباشید…من پنج شیش روز قبل
    پریودم رابطه بدون دخول داشتم و از ترس اینکه مایع منی بهم خورده باشه قرص اورژانسی خوردم بعد یه ساعت…ولی الان بعد ۱۲ روز هنوز پریود نشدم…آیا امکان بارداری هست یا به خاطر قرص پریودم بهم ریخته؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

  103. سلام توروخدا جواب سوال منو بدید…من چهار پنج روز قبل پریودیم رابطه بدون دخول داشتم و از ترس برخورد منی قرص اورژانسی مصرف کردم ولی ۱۳ روز گذشته و پریود نشدم قبلا سر یک هفته پریود میشدم…ایا به بهم خوردگی پریودم است یا حامله ام؟؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  104. سلام من ١١ روز بعد از اخرين روز پريودم رابطه محافظت نشده داشتم ، و قبل از ١٢ ساعت دو قرص تنسى ٧٥/. خوردم ، ايا باز هم امكان حاملگى با پيشاب وجود دارد ؟ و در جريان اين هستم كه تا ٣ هفته بعد از مصرف قرص براى پريود شدن زمان هست! من ١٩ ماه پيش پريود شدم

  105. سلام،اگر تویه ماه ازیه سیکل قاعدگی به سیکل بعدی دوبارقرص مصرف شه ایا تاتیرداره؟الان بعد مصرف باردوم قرص دوروز قاعدگیم عقب افتاده و بصورت لکه بینی،ظاهرشده،بنظرتون ازمایش بارداری بدم؟لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  106. سلام
    خسته نباسيد
    من ماه پيش ٩ ابان با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ،نميدونم مايع مني نامزدم وارد واژنم شده يا نه
    اما فرداش ٤ قرص ال دي و ١٢ ساعت بعدش ٤ قرص ديگه خوردم
    اما همون لحظه كه داشتم قرص ميخوردم پريود شدم
    يعني همزمان باخوردن اولين قرصا
    الان ١٣ اذره و من هنوز پريود نشدم،٢ بارم تست كردم منفي شده
    ايا من باردارم؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  107. سلام
    ۲۴ روز از خوردن قرص اورژانسی میگیره ولی پریود نشدم احتمال بارداری هست؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  108. سلام . استفاده از قرص اورژانسی ال دی چن در صد احتمال حاملگی را از بین میبرد؟

    1. سلام مصرف قرص های اورژانسی عوارض جانبی و ضریب شکست دارند و صد درصد جلوگیری نمی دهند به همین علت باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  109. سلام ، خواهش میکنم سوال منو جواب بدید ، من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی اب منی نزدیک آلتم ریخته شد و با دستمال پاکش کردم ، همون موقع یک عدد قرص ال دی خوردم ، و یکساعت بعد یک جفت قرص اورژانسی و سه عدد ال دی خوردم ، دوازده ساعت بعد دوباره چهار عدد ال دی خوردم ، آیا احتمال بارداری وجود داره ؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  110. سلام خسته نباشین من خرداد ماه نزدیکی داشتم بلافاصله قرص اورژانسی خوردم و۱۲ ساعت بعدهم یکی .بعد یه هفته خونریزی داشتم ایا من اون موقع حامله شدم یا نه ؟
    ولی بعداین که خونریزیم تموم شد اقدام به بارداری کردم حالا میخوام بدونم بعد اینک خونریزیم تموم شد باردار شدم یا خونریزی داشتم بارداربودم .؟؟؟؟؟

  111. سلام خدا قوت
    من ماه قبل یک روز بعد از پایان پریود رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم روز ۲۲سیکلم پریود شدم دوره هام ۲۸روزس وپریودم ۷روزه ولی این ماه ۱۰روز طول کشید دقیقا۱ام تادهم و ۱۹ام اقدام کردم برای بارداری آیا ممکنه که باردار نشم ؟اصلا ینی تخمک گذاری من کی بوده؟
    باتشکر

    1. سلام اگر قصد بارداری دارید نباید از قرص های اورژانسی که عوارض جانبی زیادی دارند استفاده کنید باید صبر کنید اگر این ماه تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  112. سلام خسته نباشین اگر بچه ناخاسته باشه و قصد داشته باشیم بندازیمش راهی وجود داره؟؟؟

  113. سلام من زمانی قرص و خوردم که ۱۲ روز به پریود شدنم مانده بود ۳ روز لک داشتم مقدارش جوری نبود که بگم پریودی چون خیلی کم بود سر تاریخ پریودی هم نشدم میشه راهنماییم کنین ممکنه باردار باشم

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  114. سلام خسته نباشید من فکرمیکردم ۲۰این ماه قراره پریود بشم و چون نامزدمو خیلی دیر به دیر میبینم چندروز متوالی قرص ال دی خوردم برای جلوگیری از پریودی و صبح روزی که با نامزدم رابطه داشتیم هم خوردم بعد از داشتن رابطه بانامزدم ۳تا قرص ال دی خوردم و۴ساعت بعدش هم یک قرص اورژانسی لووژنسترول خوردم ایا امکان بارداری وجودداره؟

    1. سلام باید قرص ال دی را کامل مصرف می کردید نباید مابین مصرف قرص ال دی قرص اورژانسی مصرف کنید زیرا عوارض دارد به هر حال تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  115. سلام ببخشید من یک روز قبل پریودم تمام شد نامزد هستم رابطه داشتم باهمسر اب داخل واژون ریخت سری قرص اورژانسی خوردم ایا احتمال بارداری هس

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  116. سلام من ۲۸ ام ماه پریودیم تموم شد و ۲۹ام رابطه داشتم و فرداش دو عدد قرص لونژیل خوردم و ۵ام ماه دیگش پریود شدید با خونریزی زیاد شدم اما هنوز پریود نشدم ۵ روز وقت دارم پریود بشوم.آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  117. سلام نزدیک پریودیمه موقع نزدیکی کاندوم پاره شد ایا باید قرص مصرف کنم یا احتمال بارداری وجود نداره؟

  118. سلام من رابطه بدون محافظت داشتم چهارتا ال دي خوردم بعدشم يه اورژانسي
    ١٢ساعت بعدم دوباره يه اورژانسي خوردم الانم ٤من قراره ١٤پريود بشم
    احتمال بارداري وجود داره؟!
    بعد ال دي و اورژانسي باهم خوردم اثرش نپريده؟!

  119. سلام من قرار بود سی ام آذر پریود شم اما بیست ونهم آذر با نامزدم رابطه محافظت نشده داشتم بلافاصله بعد از رابطه دوتا قرص ال دی خوردم دوازده ساعت بعدش هم دوتا خوردم الان که پنجم دی هست هنوز پریود نشدم احتمال بارداری وجود داره؟توروخدا زود جواب بدین

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  120. ببخشید من همون ناشناس نظر قبلی هستم (همون که سی ام آذر قرار بود پریود شه)
    ببخشید قرص اچ دی خوردم ال دی نبود
    ممنون میشم اگه جواب بدین

  121. وقتی در اثر قرص اورژانسی پریود میشون چقدر پریودی طول میکشه و پریودی بعد کی اتفاق می افته؟

    1. مثل پریود های همیشگی می تواند باشد و فاصله آن یک دوره پریودی است.

  122. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم اگر۵روز بعد از تخمک گذاری(یعنی روز نوزدهم سیکل قاعدگی) رابطه ی محافظت نشده داشته باشم و بلافاصله قرص تنسی۰٫۷۵بخورم یکیشم ۱۲ساعت بعدش احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام قرص های اورژانسی عوارض جانبی زیادی دارند و احتمال بارداری را به صفر نمی رسانند.

  123. سلام.من یک روز قبل از روز تخمک گذاری رابطه جنسی محافظت نشده داشتم دو ساعت و نیم بعد از رابطه یه قرص اورژانسی ۷۵ میلی خوردم
    یه دونه دیگه هم ۱۲ و نیم ساعت بعد آیا این نیم ساعت تاخیر خطرناکه یعنی امکان بارداری وجود داره
    تو رو خدددااااا جواب بدید

    1. سلام طریقه مصرف دارو صحیح بوده است .

  124. سلام.من برای کیست تخمدانم مدت دو هفته بود که قرص جلوگیری روکین استفاده می کردم بعد یه رابطه محافظت نشده داشتم که بلافاصله ۴ تا از همون قرص رو خوردم و ۱۲ ساعت بعد ۴ تای دیگه.بعد از اون ۲ روزه ‌که دیگه قرص شبانه رو مصرف نکردم و منتظرم که پریود بشم .ایا بازم احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام شما هنگام نزدیکی روش جلوگیری داشته بودید نیازی به مصرف قرص اورژانسی نداشته اید با توجه به عوارض زیاد قرص اورژانسی بهتر است بی جهت از این قرص استفاده نکنید.

  125. سلام من تقریبا در روز ۱۷ به بعد پریودی رابطه پر خطر داشتم همون موقع دوتا ال دی ۲۴ ساعت بعد دوتا ال دی و چند شب متوالی شبی یدونه خوردم شش روز بعدش باز تکرار شد باز دوتا دوتا خوردم دیگه نخوردم یه هفته بعدش تکرار شد اورژانسی خوردم ۱۲ ساعت یکی متاسفانه وسواس دارم واسه اطمینان خوردم الان ۳ روزع از اخرین قرصم میگذره تا کی باید منتظر باشم که پریود بشم v

  126. سلام من ۱۸ آبان رابطه محافظت نشده داشتم ۱۹ آبان قرص اورژانسی خوردم و ۲۸ ابان تا ۶ یا ۷ آذر پریود بودم الان ۹ دی هست ولی تا الان پریود نشدم احتمال داره دلیل طول کشیدن دوره از قرصایی باشه که خوردم؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  127. سلام من ۵ ماه ی رابطه محافظ نشده داشتم بلافاصله بعدش قرص اورژانسی خوردم ۱۲ ماه زمان پریود ماه قبلم بود اما هیچ اثری از پریود نیست ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  128. سلام خسته نباشید
    عذرمیخوام دکتر من ۱۴روز بعد از آخرین پریودم رابطه محافظت نشده البته بدون دخول داشتم و به دلیل برخورد پیش آب با واژن و ب خاطر احتیاط بعد از ۲۴ساعت قرص اووسیز با دوز ۷۵ مصرف کردم و یک ساعت بعد لکه های قهوه ای دیدم وتا۷ روز تو لکه بینی بودم
    بعد ۷ روز درست تو زمان خودش پریود شدم اما الان ک تقریبا۱۶روز از پریودم میگذره حالت تهوع دارم
    ب نظرتون با وجود اینکه پریود شدم ممکنه باردار باشم؟؟
    اصلا بعد پریود امکان بارداری بازم هست؟؟
    اگر این ماه پریودم ب تأخیر افتاد یا اینکه نشدم چکار کنم؟؟؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم

  129. باسلام من نزدىکى محافظت نشده داشتم, ىه ساعت بعد ۲تا قرص اورژانسى با دوز ۰٫۷۵ خوردم
    مجدد بعدش نزدىکى محافظت نشده داشتىم.قبلا سونو کردم بهم گفتن کىست هاى رىزى در تخمدان دارم.
    با اىن وضعىت احتمال باردارى هست ؟
    ممنون مىشم راهنماىى کنىن

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  130. سلام من ۲۸ ام ماه پریودیم تموم شد و ۲۹ام رابطه داشتم و فرداش دو عدد قرص لونژیل خوردم و ۵ام ماه دیگش پریود شدید با خونریزی زیاد شدم اما هنوز پریود نشدم الان یک ماهو نیمه میگذره پریود نشدم..بیبی چک هم زدم منفی بوده چیکار باید بکنم؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  131. سلام ، من بأكره ام وچند روز بعد پريودم با نامزدم رابطه بسيار سطحي داشتم و حس كردم يكم از منيشون از پشت به واژنم برخورد كرد،كه سريع متوجه شدم و خودمو شستم،و نيم ساعت بعد ٢ تا قرص ٧٥ ميل اووسيز مصرف كردم ١٢ ساعت بعد هم ٢ تا قرص ديگه، هيچ علائمي ندارم فقط سردرد و خستگي، چه احتمالي هست؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی برای پریود شدن زمان دارید.

  132. با سلام من حدود دوماه پیش با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول صورت نگرفت احساس کردم از منیش به واژنم برخورد کرد که دوتا قرص ۷۵میلی اووسیز خوردم بعد دوهفته پریود شدم و از زمان رابطه م دو بار پریود شدم لی هنوز حالت تهوع و درد در سینه م حس میکنم میترسم ازمایش بدم ایا احتمال حاملگی هست ممنونم میشم راهنماییم کنید تورخدا بگین چیکار کنم.

  133. سلام خسته نباشید من سه هفته پیش اولین رابطه جنسی رو باهمسرم داشتم و پرده ام پاره شد بعد از اون هفته گذشته چندین بار رابطه جنسی داشتیم که چند دفعه از کاندوم استفاده کرد و چندین دفعه بدون کاندوم ولی هیچ بازی منی داخل نریخت بار آخر گفت شاید یک قطره اش ریخته باشه و من هم هفته گذشته سه بار قرص اورژانسی خوردم و از شروع هفته پیش معده درد داشتم و تهوع الان کمی معده ام بهتر شده ولی الان سرگیجه دارم واینکه دوبار تا حالا به صورت منقطع یعنی یک بار دوهفته پیش و با ر دیگه دیروز لکه بینی داشتم و اینکه باید بیست و یکم پریود بشم به نظرتان من حامله هستم ? خیلی استرس دارم ما تو دوران عقدیم به نظرتان باید پریودم عقب بیافتد یا جلو ممنون میشم زود جواب بدید ….

    1. سلام شما جلوگیری داشته اید این علائم شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی نباید بی جهت از این قرص استفاده کنید.

  134. سلام
    ممنون از وقتی که میگذارید.
    بنده ۶ روز بعد از رابطه قرص اورژانسی خوردم، و پریودی بعد خوردن قرص اوراژنسی یک هفته با تاخیر اتفاق افتاد. و خونریزیم کم بود خاطر همین بی بی چک گرفتم و جواب منفی بود ، ولی پریودی بعدیم بسیار خونریزی زیادی داشتم. الان تقریبا دو هفته از پریودیم گذشته ولی افسرده شدم خول و خوم عوض شده و زیر شکمم درد میکنه و مدام نفخ دارم. میخاستم بدونم آیا امکان داره حامله باشم با اینکه پریود شدم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  135. سلام
    من چهارم پریود شدم و دهم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم و ۱۰ ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم
    چند روزه حالت تهوع دارم
    خیلی نگرانم
    احتمال بارداری هست ؟ اگه هست از کی میتونم آزمایش خون بدم ؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  136. سلام من در آخرین روز پریودیم رابطه محافطت نشده با نامزدم داشتم و قرص مصرف نکردم. هفته بعدش دوباره رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم و پریود نشدم هیچ دردی هم نداشتم و دوباره هفته بعدش رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم و الان سه هفته است ک پریود نشدم هیچ دردی هم ندارم.

    1. سلام تست بارداری انجام بدهید.

  137. سلام . من در روز اخر پریودیم رابطه محافطت نشده داشتم با نامزدم و دخول کامل انجام شد و منی داخل ریخته شد. هفته بعدش باز رابطه داشتم و قرص مصرف کردم و هیج درد پریودی احساس نکردم هنوز. و دوباره فته بعدش رابطه داشتم و دخول کامل و قرص مصرف کردم هنوز هیییچ دردی ندارم . الان سه هفتههس ک ازش میگذره و من پریود نشدم امکان بارداری وجود دارد؟؟؟؟لطفا جواب بدید .ممنون

  138. سلام من رابطه جنسی داشتم بخاطر ترس از ریختن آب داخل دوتا قرص اورژانسی خوردم بعدش دو روز پربود شدم ی هفته نه فقط دو روز بعد الان کمردرد و درد از ناحیه ز یر ش کم دارم به نظر شما حامله شدم

    1. سلام می توانید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  139. سلام من ۵ روز پیش نزدیکی داشتم بدون محافظت و ۲ ساعت بعد ۱عدد قرص اورژانسی خوردم پریو دیمم تازه تموم شده بوداما امروز صبح خونریزی بدون لخنته و رقیق داشتم امکانه حاملگی هیپست؟

  140. سلام من ۵ روز پیش نزدیکی داشتم بدون محافظت و ۲ ساعت بعد ۱عدد قرص اورژانسی خوردم پریو دیمم تازه تموم شده بوداما امروز صبح خونریزی بدون لخنته و رقیق داشتم امکانه حاملگی هیپست؟

    1. سلام اگر به خون ریزی بیافتید احتمال بارداری ضعیف است.

  141. سلام و خسته نباشيد من روز پنجم پريودم رابطه داشتم و كامل داخل بدنم ريخته شد فرداي اون روز دىتا قرص٧٥٪؜را خوردم و بعد از ٤روز لكه بيني دارم ايا احتمال بارداري هست

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  142. سلام.من ۱۲آبان نزدیکی داشتم و فردای اون روز قرص اورزانسی خوردم و ۶روز بعد پریود شدم ۵روز بعد از پاکی نزدیکی داشتم و جلوگیری نکردم و قرصی هم نخوردم.الان باردارم تاریخ سونو با تاریخ اخرین پریودم ۳روز فرقشه میخوام بدونم امکانش هست دفعه اول ک نزدیکی کردم و قرص خورده بودم اون لحطه باردار شده باشم؟

    1. سلام بستگی به تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی شما دارد .

  143. سلام ببخشید اگ میشه به سوال من زود جواب بدین خیلی استرس دارم من با نامزدم رابطه داشتم همون روز ۴ قرص ال دی به فاصله ۱۲ ساعت خوردم ولی منی به داخل ریخته نشده و من واسه احتیاط قرص اورژانسی مصرف کردم ترسیدم ک آبی که قبل از منی میاد باعث بارداری بشه و الان ترشحات سفید رنگ دارم احتمال بارداری هست یانه؟

  144. با سلام یه هفت اس برای کیست ال دی میخورم امشب رابطه مشکوک داشتم و دو تا ال دی رو باهم خوردم احتمال باردارب هس راهنمایی کنید خیلی میترسم

    1. سلام باید شبی یک عدد قرص ال دی را ادامه دهید نیازی به مصرف دو عدد قرص ال دی نبوده است .

  145. سلام خسته. نباشید من موقع پرویدم یک بهمن بوده قبلش قرص ارژانسی خوردم امروز سومه هنوز نشدم ولی دل, درد, رحمم درد میکنه. تیرمیکشه. ترشح ام دارم ایا باردارم راهنمایی کنید

  146. سلام خواهش ميكنم جواب بديد
    من روز ٥ ام از پريودي رابطه محافظت نشده داشتم دو ساعت بعد ٢ تا قرص اورژانسي خوردم و روز بعد صبح ٤ تا ال دي خوردم، الان يك هفته بعد از قرص اورژانسي لكه قهوهاي و لخته خون ميبينم احتمال بارداري هست؟ خيلي نگرانم لطفا راهنمايي كنيد ممنونم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  147. سلام خواهش ميكنم جواب بديد خيلي نگرانم
    من روز پنجم پريودم رابطه محافظت نشده داشتم دو ساعت بعد ٢ تا قرص اورژانسي خوردم و فرداي اون روز ٤ تا ال دي
    الان يك هفته از قرص اورژانسي گذشته لكه قهوه اي و لخته خون ميبينم يعني انگار من يك هفته پاك بودم دوباره پريود شدم
    احتمال بارداري دارم؟

  148. سلام وخسته نباشید،من بعد پریودم نزدیکی کانل داشتم ولی منی بیرون تخلیه شد ومن برای احتیاط قرص اورژانسی خوردم ،یه هفته بعد پریودم باز خونریزی داشتم بخاطر قرص ،الان باز نزدیکی داشتم میتونم برای احتیاط قرص بخورم تاثیر داره یانه ؟ اینو میدونم که روش مطمئنی برای جلوگیری نیست ولی میخام یدونم برای رفع شک وتردیدم خوردن قرصه باز تاثیری داره؟

  149. سلام ببخشید من ۳روز قبل پریودم نزدیکی داشتم چند ساعت بعد یه قرص ۷۵ خوردم لکه شدم ۱۲ ساعت بعد قرص دوم خوردم از فرداش خون ریزی داشتم آیا احتمال بارداری هست آخه دوباره علاعم پریود دارم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  150. سلام، من روز ١٦ سيكل يعني ٦ دي رابطه داشتم، ٩ ساعت بعد لنوژيل ١.٥ مصرف كردم. ١٠ روز پس از مصرف پريود شدم و مانند هميشه ٦ روز طول كشيد.
    امروز كه ٦ بهمن هست و ٢٠ روز گذشته مجددا خون مشاهده كردم. سيكل ها معمولا ٢٨ تا ٣٠ روزه هستند اما اين بار ٢٠ روزه بوده، نگران هستم كه دليلش چه مي تواند باشد.؟؟ لطفا پاسخ دهيد
    اخرين بار ١ سال پيش از اين قرص استفاده كرده بودم اما چنين اتفاقي نيافتاد

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  151. سلام من ۱۵ روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم و بعد از چند ساعت ۲تا قرص اورژانسی مصرف کردم از چند ساعت بعدش خون ریزی داشتم اولش تیره بود بعد روشن شد و الان ۱هفته ادامه داره امکان حاملگی هست بازم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  152. من ۱۲ روز بعد از تمام شدن پریودی رابطه جنسی حفاظت نشده ای با همسرم داشتم ۱۲ ساعت بعد قرص ارژانسی ۱/۵مصرف کردم ایا احتمال حاملگی من وجود دارد؟

    1. اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری کنید و تست بارداری انجام بدهید.

  153. سلام من رابطه بدون دخول داشتم و قبل ۷۲ساعت قرص اورزانسی مصرف کردم ماه بعد رابطه پریود شدم ولی ماه دوم پنج روز از زمان پریودی میگذره امکان بارداری وجود داره؟؟

  154. سلام خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم من ۵ دی با شوهرم رابطه داشتم فرداش اورژانسی خوردم ۱۱ دی پریود شدم ولی این ماه ۲ روز تاخیر داره از چی میتونه باشه لطفا جواب بدید

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی می تواند باشد اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  155. سلام من یک یادوروز بعدازپریود ارتباط بدون جلوگیری داشتم وبه فاصله ی دوسه ساعت دوعدد قرص اورژانسی همزمان وپنج روز بعدیک عددقرص ۱٫۲۵ خوردم الان بعداز۱۳روزهنوزپریودنشدم اما مرتب دردهای زیرشکم دارم وسینه های من متورم وبسیارسفت ودردناک شده آیاامکان بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  156. سلام
    وقتتون بخیر
    من و همسرم ۸ روز بعد از اولین روز پریودم رابطه داشتیم
    شک دارم که منی داخل رفته یا نه
    بلافاصله بعدش هم دو تا قرص اورژاسی ۷۵ml خوردم
    الان بعد ۶ روز یکم کمرم درد میکنه و لکه بینی دارم
    ممکنه حامله باشم؟؟ ?

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  157. سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه ی لا پایی داشتم و قبل از پریدیم بود ارضا نشد و ادامه ندادیم با این حال ترسیدم و قرص اورژانسی از اون دوتایی خوردم بعد از ۴۸ ساعت و چند روز بعدم از اون تکیا خوردم هر ماه ۱۲یا ۱۴ برج پرید میشدم و الان عقب انداختم میترسم تورو خدا جوابمو بدید احتمال بارداری هست؟

  158. سلام من دوروز بعد از پریودیم رابطه محافظت نشده داشتم ولی کل مایع منی بیرون از واژن روی شکمم ریخته شد وحدود ۱۲ ساعت بعد قرص اورژانسی ۱.۵خوردم آیا احتمال بارداری هست؟

  159. سلام من برای اولین بار رابطه جنسی داشتم وپرده پاره شد ولی منی بهدداخل واژن ریخته نشد ولی برای احتیاط دوباره قرص. اورژانسی خوردم آیا احتمال بارداری هست

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  160. سلام من برای اولین بار رابطه جنسی داشتم وپرده پاره شد ولی منی بهدداخل واژن ریخته نشد ولی برای احتیاط دوباره قرص. اورژانسی خوردم آیا احتمال بارداری هست

  161. سلام ببخشید من فردای بعداز پریودم رابطه داشتم و منی کاملا وارد واژن شد و نیم ساعت بعدش دوتا قرص اورژانسی خوردم و هفته بعد دوباره پریود شدم با لخته های قهوه ای تا سه روز لکه قهوه ای داشتم و از اون موقع به بعد دل درد دارم و حالت تهوع های شدید ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  162. سلام. من روز ششم پریودی رابطه محافظت نشده داشتم که ۲۴ ساعت بعدش دو تا قرص لونورژسترل مصرف کردم و یک هفته بعدش به مدت ۳ روز خونریزی به مقدار متوسط داشتم. الان یک ماه از اون خونریزی گذشته و من پریود نشدم. آیا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  163. سلام من رابطه جنسی داشتم بعد نمیدونم منی وارد واژن شده یا نه قرص ۷۵٪خوردم احتمالاش چقدر هست من باردار نشم؟

  164. سلام من ۳بهمن نزدیکی داشتم بعد دوساعت قرص اورژانسی خوردم ۲۱باید پریود میشدم نشدم ولی سینه هام سفت شده ایا احتمال بارداری هست

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  165. سلام من شنبه شب رابطه داشتم منی وارد شدم و امشب ۳شنبه بر اورژانسی خوردم آیا باردارم اگه الان تست بارداری بدم چون بینی‌و ۲۶م میخام عمل کنم میترسم لطفا جواب بدید

  166. سلام من هفته قبل یک رابطه محافظ نشده داشتم و فرداش قرص خوردم و دوباره فرداشبش رابطه داشتم ولی این بار قرص نخوردم چون روز قبلش خورده بودم و الان یک هفته میگذره و من پریود نشدم، من قبلا از این قرصا زیاد خوردم و دقیفا پنج روز بعد پری میشدم ولی اینبار نشدم و الان نفخ معده و ترشحات همراه خارش هم دارم ،یه بچه کوچیک دارم خیلی نگرانم که باردار باشم ، امکان بارداری هست یا خیر؟

    1. سلام با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی و ضریب شکست آن باید روش جلوگیری مطمئنی داشته باشید اگر تا ۱۵ روز دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  167. سلام من ۳ روز بعد از رابطه محافظت نشده ۲ قرض ارژانسی رو باهم خردم آیا اعتمال بارداری وجود داره

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  168. سلام من چند روز مونده به پریودم رابطه داشتم وبعدرابطه فوراقرص اورژانسی خوردم وبعد چند ساعت پریود شدم امکان حاملگیم هست واین پریود عوارضی در برداره ؟ باتشکرفراوان وعرض خسته نباشید

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  169. سلام من ۳روز پیش رابطه جنسی باهمسرم داشتم و ایشون خیلی اسپرم های قوی داره و پیش ابش به داخل واژنم ریخت بعده۴ساعت یک عدد قرص اورژانسی خوردم و الان ۳روز گذشته و لکه ندیدم شدیدا حالت تهوع دارم و ترشحات سفید زیادی ازم خارج میشه ایا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام با توجه به اینکه جلوگیری داشته اید احتمال بارداری وجود ندارد.

  170. سلام من ۳روز پیش رابطه جنسی باهمسرم داشتم و ایشون خیلی اسپرم های قوی داره و پیش ابش به داخل واژنم ریخت بعده۴ساعت یک عدد قرص اورژانسی خوردم و الان ۳روز گذشته و لکه ندیدم شدیدا حالت تهوع دارم و ترشحات سفید زیادی ازم خارج میشه ایا احتمال بارداری وجود داره؟

  171. سلام روز چهارم پریودیم رابطه داشتم و منی تو واژنم ریخته شد
    ۵ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم هر دو باهم
    بعد از یک هفته کمر دردشدید و ترشحات صورتی و بعد خون ریزی دارم
    احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  172. سلام من یه رابطه داشتم و پیش اب همسرم کامل داخل واژنم ریخت بعدچند ساعت یک عدد قرص اورژانسی خوردم والان۹روز گذشته خونریزی نکردم ترشحات سفیدزیادی دارم سینهامم یکم بزرگ شدن و درد دارن به شدت خسته و کسلم ایا احتمال بارداری وجود داره ؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  173. سلام، من با همسرم رابطه محافظت نشده داشتم و بلافاصله بعدش قرص لونژيل مصرف كردم. فردا صبح بعد از اين اتفاق ايشون مجدد رابطه محافظت نشده را تكرار كردند و اصرار داشتند كه با توجه به اينكه ديشب قرص مصرف كردم، باردار نخواهم شد و نيازى به مصرف قرص دوم نيست. ميشه لطفا بفرماييد احتمال باردارى وجود داره يا خير؟
    قابل ذكره كه دوره من ٢٥ روزه هستش و موضوع در روز ٢٠ اتفاق افتاده.

  174. سلام من دی ماه یه رابطه داشتم که سه روز بعد قرص اورژانسی به روش صحیح استفاده کردم بعد گذشت ۷یا۶ روز پریود شدم به مدت ۴ روز خونریزی داشتم که تاریخش ۲۳ دی بود
    ولی بعد اون دیگ پریود نشدم الانم ۳ اسفنده آیا بارداری وجود داره توروخدا جواب بدیددد خیلی استرس داررم

  175. سلام من یه رابطه داشتم و پیش همسرم کامل داخل واژنم ریخت و ازاین قرص اورژانسیا یک عدد خوردم الان۱۱روز گذشته واصلا خونریزی نکردم سینهام حساس شدن و درد میکنن ترشحات سفید زیادی دارم خیلی کسل و بی حال شدم ایا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری کنید.

  176. سلام من بعد از دو‌روز بعد از پریودی رابطه مشکوک‌ داشتم قرص اورژانسی خوردم بعد از یک هفته پریود شدم البته دوروز قبلش چای زیره خوردم آیا این احتمال هست که بار دارباشم

    1. سلام اگر خون ریزی شدید داشته اید احتمال بارداری وجود ندارد.

  177. سلام من بعد از دو‌روز بعد از پریودی رابطه مشکوک‌ داشتم قرص اورژانسی خوردم بعد از یک هفته پریود شدم البته دوروز قبلش چای زیره خوردم آیا این احتمال هست که بار دارباشم

  178. الان ۱۳روز گذشته فقط یکم خون قهوه ای رنگ و خیلی کم اب خون داشتم یعنی باردارم یا اینکه پریود محسوب میشه؟؟

    1. باید تست بارداری انجام بدهید.

  179. سلام. ببخشید اگه ی نفر حامله باشه و بعد از رابطه دیگر ۴ عدد قرص ال دی مصرف کنه رو جنین تاثیر میزاره
    توروخدا زود جواب بدین ممنون

  180. سلام خسته نباشید بعد از رابطم یه دونه قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۲روز خونریزی کردم اما خییییلی کم هست ایا احتمال بارداری وجود داره ؟؟

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  181. تو حاملگی خونریزی به چه صورت هست؟ من الان۴روزه خون قهوه ای رنگ و خون صورتی دارم احتمال داره حامله باشم؟

    1. باید اول تست بارداری انجام بدهید.

  182. سلام،من ۱۵ روز پیش رابطه ی محافظت نشده داشتم روز بعد یه دونه قرص اورژانسی خوردم ،یک هفته بعد خونریزیم شروع شد الان شه روزه گذشته و قطع نشده اما خفیفه..احتمال بارداری هست؟

  183. سلام و عرض ادب خسته نباشید من ۳هفته پیش باهمسرم رابطه داشتم الان ۴ روزه خونریزی خفیف دارم احتمال بارداری هست یا پریود به حساب میاد؟؟

    1. سلام برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

  184. سلام وخسته نباشید.من من حدودا دوروز بعداز اتمام پریودیم دقیقا زمان تخمک گذاری با همسرم رابطه محافظت نشده داشتم که مایه منی کامل داخل واژن ریخته شد و من بعدسه یا ۴روز بعدش قرص لونژیل خوردم یک عدد بود ومن قرص رو دیروز صبح مصرف کردم وشب حالم بدشد ایا احتمال بارداری وجود داره؟ممنون میشم جواب بدید؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  185. سلام تست بارداری خانگی با مواد غذایی تا چه حد صحت داره؟؟

    1. سلام از نظر علمی اثبات نشده است.

  186. سلام تست های خانگی با مواد غذایی تا چه حد صحت داره؟؟

  187. اخه تو اینترنت دیدم با سرکه و ادرار ازمایش بارداری میگیرن و کسی که باردار باشه محلول سرکه و ادارار تغییر میکنه

  188. سلام. من روز هفدهم چرخه ی جنسیم رابطه داشتم و همون شب یه قرص اورژانسی و دوازده ساعت بعد یکی دیگه خوردم و الان هشت روزه که پریود نشدم . احتمال بارداری هس؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  189. سلام خسته نباشید من ماه پیش با نامزدم رابطه سطحی داشتم و بعد احساس بدی داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم حدود ۴روز بعد من یه پریودی ۳ روزه دلشتم و ماهه بعد ینی این ماه من ۹ام پریود شدم و دوران قاعرگی من هفت روزس ولی من ۱۲ روزه هنوز پریودم ایا احتمال بارداری وجود داره یا عوارض قرص هست؟؟لطفا بهم جواب بدبد

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  190. سلام وقتتون بخیر من ماه پیش با نامزدم رابطه سحطی داشتم فکر میکنم چند روزی بعد از دوران قاعدگیم بود بخاطر شکی ک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم و ۴روز بعدش پریود شدم که ۳ روز طول کشید و در این ماه من از ۹ام پریود هستم و بیشتر از دوران پریودی خودم شده ایا احتمال بارداری هست یا عوارضشه لطفا کمکم کنید

  191. من روز ۵ پریودم رابطه محافظت نشده داشتم و روز بعدش قرص اورژانسی خوردم ۳روز بعدش دوباره رابطه محافظت نشده داشتم الان باید دوباره قرص اورژانسی بخورم یا همان کافیه? احتمال بارداری هست? باید الان چه راهکاری رو انجام بدم

  192. سلام من ماه قبل دوروز مونده ب پریودم قرص اورژانسی خوردم وسه روز بعدش پریود شدم تا ۸روز خونریزیم ادامه داشت امااین ماه ۱۰روزپریودم عقب افتاده بی بی چکم منفی ایااحتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  193. سلام من چند روز ونده به پریودیم نزدیکی داشتم غیر محافظت شده یک ساعت بعد قرص اورژانسز ۱/۵میلی گرم خچردم ۹روز پریود نشدم حسشو دارم فقط

    1. سلام تا ۲ هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  194. سلام خسته نباشید من دیروز نزدیکی غیر محافظت شده داشتم بعد ۹ساعت اورژانسی خوردم امروز دوباره نزدیکی غیرمحافظت شده داشتم لازمه باز قرص بخورم یا احتیاجی نیست؟

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  195. سلام خسته نباشید من دیروز نزدیکی غیر محافظت شده داشتم بعد ۹ساعت اورژانسی خوردم امروز دوباره نزدیکی غیرمحافظت شده داشتم لازمه باز قرص بخورم یا احتیاجی نیست؟

  196. سلام
    ببخشید من ی رابطه کامل داشتم و روز اخر پریودیم بود و مطمئن نیستم ک اب منی همسرم به داخل واژن رفته باشه و اگرم رفته باشه خیلی کم..۱ساعت بعدش قرص اورژانسی۱/۵خوردم و ی هفته بعدش پریود شدم ۳ روزه
    ایا احتمال بارداری وجود داره؟
    بعضی از علائم بارداری رو حس میکنم البته شایدم تلقین باشه ایا باردارم؟

    1. سلام اگر خون ریزی داشته اید خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  197. باسلام. بارعرض پوذش.بنده تقریبا یماه پیش رابطه جنسی داشتم که برای اولین بارشوهرم منی خودرابه داخل ریخته و درجا زیر۵ثانیه دوقرص یکجاکه هستش رو همزمان۱.۵روخوردم.من باید ۹۷،۱۲،۲۷پریود میشدم هنوز نشدم.آیامن باردارشدم که پریودنمیشم؟؟ لطفا جواب بداسترس دارم.ممنون

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  198. سلام من امروز صبح با نامزدم نزدیکی با کاندوم داشتم،متاسفانه کاندوم پاره شد و من شک کردم و من پنج ساعت بعدش دو عدد قرص لوونرژسترول ۷۵درصد یک جا خوردم الان دل کمر درد شدید دارم،بنظرتون احتمال بارداری هست؟

  199. سلام من ۳ اسفند رابطه داشتم ساعت ۲شب بعدش ساعت ۶بعدازظهر دوتا قرص اووسیز خوردم ۲۱اسفند سروقت پریود شدم احتمال بارداری هست؟زیر شکم وکمر وسینه هام درد میکنه تو رو خدا جواب بدید

  200. سلام وقت بخیر خسته نباشید ایا بعداز لقاح قرض اورژانسی تاثیری داره یانه؟

    1. سلام خیر تاثیری ندارد .

  201. سلام من توروز هفتم پریودیم رابطعه داشتم ومنی داخل واژنم ریخته نشدو از پیشاب میترسیدم ویک قرص اورژانسی ۷۵خوردم و۱۲ساعت بعد یکی دیگه بعد ۵روز از قرص اورژانسی لکه بینی دارم امکان بارداری هست؟

  202. سلام وقت بخیر خسته نباشید ۲۵بهمن نزدیکی داشتم پیش اب همسرم داخل واژنم ریخت ۵ساعت بعد یه دونه قرص اورژانسی خوردم ۷اسفند به مدت۲روز خونریزی صورتی و خون قهوه ای داشتم الان ۱۶فروردین هست هنوز پریود نشدم سینهام خیلی بزرگ شدن ودرد دارن و اشتهام خیلی زیاد شده ایا احتمال بارداری وجود داره؟؟؟

  203. سلام من اول فروردین پریود شدم
    و دهم فروردین رابطه با جلوگیری برقرار کردم
    همون لحظه ۲تا قرص اورژانسی هم خوردم
    امروز با گذشت شش روز پریود شدم
    ایا احتمال بارداری در من هست؟درد زیر شکمم برای پریودمه؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  204. سلام خسته نباشید من روز پنجم یاششم پریودیم یک رابطه مشکوک داشتم که تا پنج ساعت بعدش دوتا قرص اورژانسی ۷۵ باهم خوردم و حدود ۹ روز بعدش به مدت ۵ روز پریود شدم ولی خونریزیم کمتر بود خواستم بدونم احتمال بارداریم هست یانه؟؟

  205. سلام و وقت بخیر
    و سپاس از پاسخگویی شما
    یکی دو روز قبل از پریودی م که ۱۸ یا ۱۹ هر ماه هستش( ۱۷ ام) با همسرم رابطه کامل داشتم و قصد بارداری هم. اما با توجه به اینکه بعدش متوجه شدیم آخر قمری هستش و از اونجا که اسلام اول و آخر ماه رو برای بچه دار شدن نهی کرده من دو تا قرص اچ دی خوردم و دو تا هم حدودا ۱۵ ساعت بعد.تا چه مدت پس از مصرف قرص میشه برای بارداری اقدام کرد؟

    1. سلام بعد از پریود شدن مجدد می توانید برای بارداری اقدام کنید.

  206. سلام خسته نباشید
    من ۲۵ام اسفند ماه رابطه محافظت نشده داشتم البته مایع منی بیرون تخلیه شد و اصلا به داخل ریخته نشد ولی ب دلیل نزدیک بودن ب دهانه و شک داشتن فردای ان روز از قرص اورژانسی استفاده کردم یعنی کمتر از ۲۴ساعت بعد از رابطه
    روز ۵ام عید خونریزی مختصری داشتم که بیشتر شبیه لک بینی بوده و مقدار خون خیلی کم بود ولی تا هفت روز ادامه داشت..
    الان باز هم شک دارم
    آیا احتمال بارداری وجود داره؟!
    معمولا عادت ماهیانه نامنظمی دارم چند ماه یک بار پریود میشم
    آیا احتمال بارداری هست؟!

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  207. سلام. من روزهفتم پریودم بود که سکس داشتم و به طور اتفاقی آبه همسرم ریخت داخل…. روز بعدشم دوتا قرص اورژانسی خوردم و بعد تا ۵روز لکه بینی داشتم امکان باردار شدن من هست؟؟؟؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت پیگیری نمایید.

  208. سلام من یکشنبه صبح رابطه داشتم اسپرم داخل ریخته نشده ولی میگن حتی یه ذره هم ممکنه باعث بارداری بشه بعداز اون من دوشنبه صبح قرص اورژانسی خوردم دوتاشو هم زمان مصرف کردم . احتمال بارداری هست ؟ یا اگه رابطه داشته باشم و اسپرم داخل ریخته بشه ممکنه باردار بشم ؟؟؟

  209. سلام خسته نباشین ایا بارداری از روی لباس امکان پذیر می باشد؟
    در ۱۵روز بعد از پریود شدن بارداری از روی لباس امکان دارد ؟
    درصورت خوردن قرص Hdبعد از رابطه بعد ۱۵ساعت احتمال بارداری وجود دارد از روی لباس؟

  210. سلام
    من بلافاصله پس از اتمام پریودم رابطه محافظت نشده داشتم و کل منی همسرم به داخل واژنم ریتت و کمتر از چهارساعت بعد دوتا قرص اورژانسی ۷۵/ لوورژسترول خوردم باتوجه بهمقاربت در روز پس از اتمام پریودی و استفاده از دوتا قرص اورژانسی آیا احتمال بارداری بازهم وجود دارد؟
    ممنون میشم اگر سریعتر لطف کنید و پاسخ بدهید

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  211. من ٢ دوره بعد از نزديكي قرص اورژانسي مصرف كردم بعد از رابطم ، بار اخر كه مربوط به ٣ هفته پيش است هيچ روشي استفاده نكردم و جلوگيري به صورت طبيعي انجام شده
    حالا بعد از ٢ دوره استفاده قرص اورژانسي احتمال بارداري هست ؟؟

    1. احتمال بارداری ضعیف است.

  212. سلام من ۱ اردیبهشت رابطه غیر محافظت شده داشتم ساعت ۴ صبح ، بعد سریع قرص اورژانسی خوردم دوباره ساعت ۱ ظهر رابطه داشتم البته اینبار از کاندوم استفاده کردیم ، دوباره ساعت ۴ بعدازظهر قرص اورژانسی خوردم آیا احتمال بارداری زیاده ؟ لطفا جواب بدین دارم از استرس میمیرم.

  213. سلام
    من بعد از اتمام پریودم با همسرم‌نزدیکی داشتم‌قبلش دوتا قرص اورژانس خوردم و‌منی کامل چند بار ریخت باز سومین قرص رو‌خوردم پریود نشدم لکه داشتم الانم خونریزی دارم بی بی چم زدم موبته چی کار کنم ایا میشه با قرص سفطش کنم فکر نمیکردم با علایم‌ و‌خونریزی حامله هم باسم مسکوکه چی کار کنم ممنونم

  214. سلام من بعد از نزدیکی ۲ عدد قرص اورژانسی خوردم بعد ۳ هفته خونریزی خفیف داستم ماه بعدش پریود نشدم ایا احتمال داره از این رابطه که قرص اورژانسی خوردم باردار شده باشم یا خیر

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  215. سلام خسته نباشید
    من در روز های تخمک گذاری رابطه داشتم فقط فقط منی روی واژن من ریخته شد و من سریع پاک کردم در ضمن باکره هم هستم. چهارساعت بعد یک قرص لونژیل ۱.۵ خوردم و ۱۲ ساعت بعد هم دوباره یک قرص ۱.۵ دیگه خوردم
    میخاستم بدونم احتمال بارداری وجود دارد؟تا چندروز بعد از خوردن قرص باید خون ریزی داشت؟بعضیا میگن تا ۱۴ روز آینده و بعضیا میگن حتی دیرتر پریود شده اند من واقعا گیج شدم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  216. سلام ..من بعد از رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم ولی با وجود خوردن قرص اورژانسی باردار شدم ..میخواستم ببینم واسه جنین مشکلی دارد؟

    1. سلام خیر مشکلی ندارد نگران نباشید.

  217. سلام تو رو خدا جوابم رو بدین من واقعااا حالم بده.دختری ۲۶ ساله و باکره هستم .در روز اول تخمک گزاری ام با نامزدم رابطه داشتم .البته بدون دخول و فقط در حد مالش .نامزدم کاندوم داشتن ولی اب پیشاب دوم (پیشاب بعد از یک بار ارضا شدن )بر روی لابیاهای من ریخت سریع پاک کردم و از ترس پیشاب ۲۳ساعت بعد دو عدد قرص اورژانسی خوردم .شب بعد از شدت گرما و گر گرفتگی نتونستم بخوابم.وبعد از ۷روز لکه بینی وخون ریزی قهوه ای رنگ و قرمز تیره دارم.احساس گرما در بدنم و عطش و همچنین نفخ شکم را دارم .خیلی میترسم یعنی من باردارم و این خون لانه گزینی هست ؟ تو رو خدا کمکم کنید

    1. خیر شما باردار نیستید. این علایم از عوارض قرص اورژانسی هست.

  218. سلام .من ۲۴ساعت بعداز نزدیکی محافظت نشده دو عد قرص اورژانسی خوردم بعداز دوهفته تست دادم مثبت بود .چرا قرص از بارداری من جلوگیری نکرده؟

    1. سلام زیرا قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست.

  219. سلام من دو روز قبل از پریودم رابطه بدون دخول در حد مالش داشتم بابت نگرانی از پیشاب لونژیل۱٫۵ مصرف کردم و فرداش پریود شدم این ماه ۶ روز از پریود قبلیم گذشته و هنوز نشدم ضمنا باکره هستم احتمال بارداری هست?

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  220. سلام خسته نباشید من روز یک شنبه با نامزدم اولین رابطه جنسی رو از واژن داشتم وباکره بودنم رفت وتمام مایع منی رو ریخت توی رحمم من نیم ساعت بعد ۲تا اووسیز خوردم و۱۲ساعت بعد ۲تا دیگه خوردم احتمال بارداری وجود داره؟واینکه پریود قبلیم اوایل اریبهشت بود

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  221. سلام من واقعا به مشورتتون نیاز دارم ۴ روز پیش رابطه داشتم و شک دارم که ممکنه به بارداری منجر شه قرص لوونژیل خوردم ۴ ساعت بعدش با دوز ۷۵ و ۱۲ ساعت بعدش دومیش رو خوردم الان پریودم سه روز عقب افتاده و درد شکم دارم باید چکار کنم ؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  222. سلام من ۲۵اربیهشت با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم من باکره هستم اماترسدارم ک نکنه مایه منی ایشون ب واژن من برخورد کرده باشه.بخاطر همین۷ساعت بعدی قرص اورژانسی ۰/۷۵و۱۲ساعت بعدیکی دیکه خوردم.تاریخ پریودیم ۶ام بودو من۴ام پریودشدم.ولی پریودیم خیلی کمه.و فقط زمانی ک دسشویی میریم خون بصورت لخته میاد.ب نظرشماامکان بارداری وجود داره ممنون میشم زود جوابمو بدید خیلی استرس دارم

  223. ۲۹ مریض شدم. ۸ ام رابطه داشتم من. باهمسرم رابطه داشتم. بعد همسرم.میگه منی داخل ریخته شده یکم اول بادستمال خودمو پاک کردم . بعد من رفتم توحموم سری خودمو شستم. بعد نیم ساعت. ۲تا قرص اورژدنسی خوردم

  224. سلام. من دیشب با نامزدم رابطه با دخول داشتم و متوجه پارگی کاندوم شدم. فکر میکنم آب منی داخل واژنم ریخته شده. نیم ساعت بعد دو تا قرص لوونورژسترول خوردم. ایا باید خوردن قرص رو تکرار کنم؟ از چند روز قبل علائم پریود رو هم دارم.خیلی نگرانم.لطفا راهنماییم کنید.

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  225. سلام،توروخدا جوابمو بدین،من هفت خردادبا نامزدم رابطه بدون دخول داشتم حس کردم منیشو ریخت او واژنم و من با کره هم هستم،۷خرداد ک رابطه داشتم،۸خرداد قرص اورژانسی خوردمو دوازده ساعت بعد یکی دیگ خوردم،الان شیش روز میگذره حالت تهوع دارم و اسهالم پریود هم نشدم ،ایا حالت تهوع و اسعال به خاطر بارداری و عوارض قرص هست یا مسمومیت؟؟؟و ایا احتماش بارداری وجود داره؟؟؟؟؟

  226. سلام من روز ۱۵ ام دوره جنسیم رابطه داشتم ولی منی وارد واژنم نشد ولی روش ریخته شد سریع رفتم دستشویی و پاکش کردم دو ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی خوردم این ماه هجدهم وقت پریودمه احتمال بارداری هست ؟

  227. سلام من ۵روز رابطه محافظ نشده داشتم اما منی طرف داخل رحم نریخته شده سر مثانه بود . بدقرص جلوگیری مارلین میخوردم برای کیستم.دکترم گفته بود بد ازقطع کردن قرص پریود میشم اما وقتی رابطه محافظ نشده داشتم یه قرص اورژانسی ۱٫۵خوردم به نیم ساعت طول نکشید امکان بارداری هست یانه اخه بدازقطع قرص پریودنشدم.

    1. سلام نباید از قرص اورژانسی بی جهت به علت عوارضی که دارد استفاده می کردید زیرا شما به واسطه مصرف قرص جلوگیری روکین روش جلوگیری داشته اید .

  228. سلام خواهشا جواب بدین
    ۳ خرداد تا ۱۰ خرداد پریودم بود
    فعلا باکره هستم
    یکبار ۱۳ ام و یکبار ۲۰ ام با همسرم رابطه سطحی لاپایی داشتم ایشون اصلا ارضا نشدن و فقط پیشابشون ب واژن شاید برخورد کرده باشه
    ۴۰ ساعت بعد از رابطه ی دوم دوتا قرص اورژانسی ۰٫۷۵ همزمان خوردم
    آیا باز احتمال بارداری هست ؟

  229. سلام خانم دکتر من ۱۴ اردیبهشت قرص اورژانسی خوردم بعد از یک هفته خونریزی داشتم حدود یک هفته خونریزی طول کشید بعد از آن الان حدودا ۲۶ روز که من پریود نشدم و زیر دلم وقتی راه میرم یکم درد دارم و هر از گاهی حالت تهوع حالا میخواستم ببینم من باید چیکارکنم

    1. سلام اگر تا ۱۰ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  230. سلام من با نامزدم رابطه سطحي بدون دخول داشتم چند قطره از مني روي واژنم ريخت بلافاصله خودم رو شستم بعدش و تقريبا بعد از ۴۸ ساعت يه عدد قرص اورژانسي لوونورژسترول ۱٫۵ مصرف كردم بعد از گذشت كمتر از ۲ هفته لكه بيني نداشتم و پريود نشدم ايا احتمال بارداري وجود داره؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  231. سلام من ١٦ ارديبهشت رابطه بدون دخول داشتم ٢٤ ساعت بعد همزمان ٢ تا قرص ٠/٧٥ خوردم ١ خرداد پريود شدم ولي ٥ روزه بود الان دل درد و حالت تهوع دارم تكرر ادرار احتمال بارداري هست؟

    1. سلام می توانید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  232. سلام خواهشا جواب بدین ۳ خرداد تا ۱۰ خرداد پریودم بود فعلا باکره هستم یکبار ۱۳ ام و یکبار ۲۰ ام با همسرم رابطه سطحی لاپایی داشتم ایشون اصلا ارضا نشدن و فقط پیشابشون ب واژن شاید برخورد کرده باشه ۴۰ ساعت بعد از رابطه ی دوم دوتا قرص اورژانسی ۰٫۷۵ همزمان خوردم آیا باز احتمال بارداری هست ؟
    سوال ثبت شد ولی بی پاسخ بود

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  233. سلام خانم دکتر به من پیام دادین تا ۱۰روز دیگه پریود نشدم تست بارداری بدم ولی من امروز صبح تست بارداری دادم ولی منفی بود رفتم بهداشت گفت تا آخر هفته پریود نشدی ازمایش نوشته بدم اصل ماجرا اینجاست که جون من بی مقدمه باردارشاید شدم وهیچ قرص آزمایشی نرفتم ترس دارم وهمچنین شرایط شا ندارم من باید چیکارکنم اگه اون هفته مطمئن شدم باردار برا سقط جنین دیر نیست من خیلی میترسم باید چیکارکنم

    1. سلام به هرحال اگر قصد بارداری ندارید باید جلوگیری داشته باشید اگر باردار بودید از هفته ۸ بارداری به بعد برای شما آزمایشات چکاب در خواست می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

  234. سلام قصد داریم ولی ازاینکه قبلش نه قرص ونه ازمایش ندادم ببین بدنم کمبود داره یا نه بیشتر ترس داریم پس ازنظر شما میگید اشکال نداره بین دوراهی خانم دکتر موندم شوهرم میگه تصمیم با خودت اگه بعدبدنیا اومد خدای نکرده طوریش بود پاخودت…حالا خیلی ترس دارم خانم دکتر نمیدونم چیکارکنم

    1. سلام خیر مشکلی نیست نگران نباشید تمام ویتامین ها و مکمل هایی که در دوران بارداری خانم باردار به آن نیاز دارد تجویز می شود جای نگرانی وجود ندارد روزی یک عدد قرص اسید فولیک یک میلی گرمی استفاده کنید.

  235. خانم دکتر به من میگه کسی نیست تضمیناینکارا به ما بده ومن واقعا موندم چیکارکنم شما کجا مطب دارید اصلا به کسی اعتماد نداره وبهم میگه من یدونه بچه میخوام فقط اگه طوریش باشه تا آخر عمر عذاب میکشیم ومیگه مگه میشه که حالا که آدم تازه باردار از حالا قرص بخوره

    1. بله باید از هفته ۱۶ بارداری به بعد مکمل های ویتامینی مورد نیاز خانم باردار مصرف شود .

  236. سلام خسته نباشید
    من برای جلو گیری از بارداری, ۸ ساعت بعد رابطه به جای ۴ قرص ال دی,دو تا خوردم,چهار ساعت بعد متوجه شدم باید ۴ تا می خوردم,اون لحظه دو تا قرص بعدی رو خوردم,در نوبت بعد که میشد ۱۲ ساعت بعد,بازز هم به اشتباه دو تا قرص ال دی به خوردم و مجدد ۴ ساعت بعد که متوجه اشتباه شدم,دو تای دیگر رو خوردم.
    الان دو هفته گذشته و از تایم پریودم هم گذشته و پریود نشدم.به خاطر زمان بندی اشتباه قرص ها,احتمال بارداری هست؟حالم خیلی بده,نگرانم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر تا آن وقت پریود نشدید باید پیگیری کنید.

  237. سلام خواهشاااا زود جواب بدین من روز بعد این که پریودم تموم شد با نامزدم نزدیکی داشتیم کلا یک دقیقه بیشتر نشد فقط پیشاب ایشون با واژنم فکر کنم تماس بپیدا کرد ایا احتمال بارداری با پیشاب هست؟و ایا لازمه قرص اورژانسی مصرف کنم؟

  238. سلام من باکره هستم و بعد از ۹ روز از روز اول پریود م رابطه بدون دخول داشتم اما ترس از تماس با واژنم داشتم که بعد ۱۳ ساعت دو عدد تنسی ۰/۷۵ همزمان خوردم ۴ روز گذشته روز اول بعد از مصرف یکم رنگ صورتم تیره شد و ترشح دارم نگرانم میشه به تنسی اعتماد کرد ؟

  239. یه هفته بعد استفاده از قرص اورژانسی پریود شدم اما خیلی کمه و رنگش قهوه ایه اما درد کمر سمت راست و درد شدید سینه دارم ایا احتمال بارداری هست؟

    1. اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی به خون ریزی نیافتادید آن وقت پیگیری نمایید.

  240. سلام…من نامزدم،روز اخر پریودیم با نامزدم رابطه جنسی داشتم…ایشون اب منی رو داخل واژنم ریختن یکساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و فرداشبش یکی دیگه خوردم…ولی مایع منی خارج نشد!!
    میترسم اتفاقی بیفته و باردار شم میشه کمکم کنید

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  241. سلام ببخشید ماه پیش من دو سه روز مونده ب پریودم حس سینه درد و کمر درد داشتم و با نامزدم رابطه داشتم باکره هستم و در حد مالش منی ریخت روی واژنم و زود پاک کردم و دو ساعت سه ساعت بعدش دو عدد قرص با هم خوردم و این ماه هم رابطه بدون دخول داشتم و قرص اورژانسی خوردم اون ماه پریود شدم ولی این ماه چن روز گزشته ولی هنوز پریود نشدم ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  242. سلام من شنبه ۸ اردیبهشت پاک شدم روز ۲ شنبه ۱۰قرص اویز ۰/۷۵ خوردم تاریخ پریود ماه گذشته ۳۰ برج هست ایا احتمال حاملگی وجود دارد

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  243. من یه دخترم یه سوال دارم خانوم دکتر اگه اب منی بریزه کنار……. خیلی کم بلافاصله پاک بشه و قرص اورژانس بخورم همزمان دوتا رو ممکن باردار بشم .توروخدا جواب منو بدین خیلی میترسم

  244. بعد ۷ روز سه لیوان زعفران غلیظ خوردم جواب منو بدین خواهشا

  245. سلام ۱۰ قرص اورژانس خوردم ۱۸ لکه بینی خیلی قهوه ای داشتم از ۲۰ لکه بینی خونی شد لک ببخشید با دستشویی میر میاد و دستمال که میدارم این همون پریود حساب میشه من تاریخ پریود ماه پیش ۳۰ برج بود درست امکان حاملگی نیست رابطه من ۱ روز بعد از پاک شدن بود رابطه بدون دخول و از ترس پیشاب قرص خوردم لطفا ج بدین

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی به خون ریزی نیافتادید آن وقت باید پیگیری کنید.

  246. من بعد ۱۲ روز ازمایش خون دادم جواب منفی بود الان خیالم راحت باشه یا نه؟خواهشا جواب منو بدین ؟

    1. احتمال بارداری ضعیف است .

  247. من ۸ بعد از بی بی چک زدم منفی بود.۱۲ روز بعدشم ازمایش خون دادم منفی بود.الان چیکار کنم انقدر ترس دارم ک نگو .بااینکه بیرون یه کمی از منی ریخته شده و من بلافاصله شستم و دوتا قرص اورژانسی انداختم بالا سه تا لیوان زعفرون غلیظ خوردم بادکش پریودی کردم ولی پریود نشدم.با دادن جواب ازمایش خون خیالم راحت باشه یا دوباره بی بی چک بدم

  248. ببخشید از دیروز خونریزی. دارم خیلی در حد نوار نیست ۲تا بی پیچک زدم منفی بود احتمال حاملگی هست دستشویی که میرم. با دستشویی خون میاد ممنون ج میدین

    1. اگر به خون ریزی همیشگی ماهانه خود بیافتید خیر احتمال بارداری وجود ندارد .

  249. سلام شرمنده من اون ازمایش ک اگه یه درصد هم باردار باشی رو دادم منفی بود .ولی هنو پریود نشدم ممکن ازمایش اشتباه بشه

  250. سلام خسته نباشید.من روز ۱۸ ام پریودی رابطه داشتم جلوگیری نکردم.۳۰ساعت بعدش قرص جلوگیری خوردم.و الان ۲باری هست که بعد قرص دیگه اصلا جلوگیری نکردم.گفتم باردار نمیشم بخاطر قرص جلوگیری که قبلش خوردم.درسته؟؟؟

    1. سلام خیر این طور نیست باید روش جلوگیری مطمئن داشته باشید.

  251. سلام من روز قبل ی قرص ۱.۵ لونگیل خوردم امروز رابطه بدون دخول داشتم ولی یکم آب بعد جدا کردن کاندوم ریخت روی روی واژن اما بدون جهش بعدشم شستم و باکره هستم میخاستم بدونم احتمال بارداری هس؟

  252. من بعد از خوردن قرص زد بارداری ۷ روز بعد خونریزی داشتم طی ۴ روز. تاریخ پریود بعدیم باید روال خودم باشه یا اخرین خون ریری که اتفاق افتاده .

    1. آخرین خون ریزی که اتفاق افتاده را باید ملاک قرار دهید.

  253. سلام خسته نباشید .من با همسرم رابطه بدون دخول داشتم .و اب منیشون ریخت بین پاهام.زود پاکش کردم و شستم .بعده ی رب قرص اورزانسی خوردم .بعد یه هفته تخیر پربود شدم .البته من ۳روز پریود میشم ولی ۲ روز شدم خیلی شدید …۳ روز لک شدم .بعده ی هفته هم بیبی چک زدم منفی بود .ولی کمر درد و دل درد دارم .امکانش هست باردار باشم؟تورو خدا جواب بدید

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  254. با سلام من دو روز بعد از خوردن قرص اورژانسی سه روز خ. نریزی داشتم وبعد از آن در موعد مقرر پریود شدم ولی این ماه هنوز بعد از ۵راز شروع تاریخ پریود هنوز پریود نشدم آیا امکان بارداری هست خیلی نگرانم لطفا جواب بدین با تشکر

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  255. سلام.۱۲ روزه ک از مصرف قرص اورژانسی فوری بعد از رابطه گذشته و الان سه روز از زمان پریودیم گذشته و ی لکه های خیلی خیلی کوچیک از امروز دارم.احتمال بارداری هست؟؟؟؟

    1. سلام اگر تا یک هفته آینده به خون ریزی نیافتادید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  256. سلام وقت بخیر … من دیشب اولین رابطمو داشتم … شب قبلش ی دونه قرص مارولین خوردم … رابطه ما محافظت نشده بود و همه منی تو واژن من تخلیه شد … دوساعت تا دوساعت و نیم بعد رابطه هم ی لونژیل ۱/۵ خوردم… میخواستم بپرسم احتمال بارداری هست و تا چند روز به خونریزی باید افتاد ؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید .

  257. سلام من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم شک دارم ک پیشاب وارد واژن من شده باشه چن ساعت بعدهم قرص اورژانسی مصرف کردم درضمن باکره هستم ایا امکان حاملگی وجود دارد؟

  258. سلام من ۶ شهریور از پریود پاک شدم. ۸ شهریور زفافمون بود روز بعدش قرص اورژانسی دوتا همزمان خوردم. دوباره ۱۶ شهریور خونریزی داشتم تا حدود ده روز. دوباره ۵ مهر رابطه داشتیم روز بعدش قرص اورژانسی خوردم. قرار بوده اوایل مهر پریود بشم اما نشدم ولی از حدود یک هفته است کمردرد شبیه پریودی دارم. آیا نیاز به چک کردن هست یا خیر؟

    1. سلام قرص اورژانسی عوارض دارد نباید به این شکل به فاصله نزدیک مصرف شود این قرص ضریب شکست نیز دارد بهتر است جلوگیری طبیعی داشته باشید اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  259. باسلام. من روزپنجم پریودیم رابطه داشتم بعدازدوساعت دوتاقرص اورژانسی خوردم ۱۲ساعت بعددوباره یکی..سه روزبعدش خونریزی داشتم..ماه بعدم پریودشدم..ولی ازناحیه شکم درددارم.. آیاامکان بارداری وجودداره..

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  260. سلام وقتتون بخیر من روز سوم عادت ماھیانہ رابطہ داشتم باھمسرم آب منی داخل واژنم ریخت امکان بارداری وجود دارہ

    1. سلام باید جلوگیری داشته باشید به هر حال احتمال بارداری به صفر نمی رسد.

  261. سلام خسته نباشین میخاستم ببینم اگه منی مرد روی واژن بریزد و بعدازیک روزخانوم ازقرص اورژانسی استفاده کن امکان بارداری چقدراست؟
    باتوجه به اینکه بعدازخوردن قرص خانوم حدودا یه هفته است ک اسهال داردو هیچ گونه لکه بینی ندارد

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  262. سلام خسته نباشین میخاستم ببینم اگه منی مرد روی واژن بریزد و بعدازیک روزخانوم ازقرص اورژانسی استفاده کن امکان بارداری چقدراست؟
    باتوجه به اینکه بعدازخوردن قرص خانوم حدودا یه هفته است ک اسهال داردو هیچ گونه لکه بینی ندارد

  263. سلام من قرص اورژلنسی gdبعد ۱۴ ساعت ۲ عدد دیگه خوردم بارداری منتفیه یان ؟روز ۱۱ بعد پریودم نامزدم دستش به پیشاب بود به واژنم زد دراین حد بود نزدیکیم دخول نداشتم ؟

  264. سلام خسته نباشید من با شوهرم نزدیکی داشتم دوتا قرص اوژانسی خوردم و بعد از یک هفته ۲روز پریود بودم الان سینم سفت شده و همه جای شکمم احساس نبض میکنم آیا امکانش هست ک بار دار باشم

    1. سلام اگر به خون ریزی افتادید خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  265. سلام خسته نباشید من با همسرم ماه پیش رابطه داشتم که بعدش یک قرص اورژانسی خوردم ۱۲ ساعت بعدهم یکی دیگه و بعد ۱۰ روز لکه بینی داشتم و ۱۰ روز بعدشم پریود شدم .الان احساس درد سینه دارم و عضلات پام درد میکنه ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام می توانید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  266. سلام وقت بخیر ،ببخشید ی سوال داشتم ازتون ،من تو هفتمون روز پریودم ک پاک بودم و حمومم‌کردم یک رابطه پر خطر داشتم ،همون لحظه قرص لوونورژسترل ۱.۵ میلی خوردم ،الان شش روز ازش میگذره و من هیچ لکه بینی ندارم،ایا احتمال بارداری هست؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  267. سلام وقت بخیر
    من بلافصله بعد از رابطه قرص اورژانسی رو مصرف کردم ۱۸ساعت بعد هم دوتا مصرف کردم
    و دقیقا تایم فعال بودن تخمک گذاری بود الان سه روز گذشته و خونروزی نداشتم ممکنه که باردار باشم ؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  268. سلام وقت بخیر
    من بلافصله بعد از رابطه قرص اورژانسی رو مصرف کردم ۱۸ساعت بعد هم دوتا مصرف کردم
    و دقیقا تایم فعال بودن تخمک گذاری بود الان سه روز گذشته و خونروزی نداشتم ممکنه که باردار باشم ؟

  269. سلام من رابطه بدون محافظت داشتم و منی داخل واژنم ریخته شد و همون ساعت قرص ۱.۵اورژانسی خوردم و فردا اون روزلک بینی داشتم ایا باردارم؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی به خون ریزی نیافتادید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  270. سلام وقت بخير من با نامزدم رابطه معقدى داشتم در يك هفته ٢بار و احساس كردم منى ايشون روى واژن من ريخته و كاملا شستم،و روز اول يك قرص اورژانس و ٣روز بعد ٢قرص اورژانس مصرف كردم و از اخرين قرص ٦روز بعد پريود شدم(و هنوز پريود هستم)اما الان زير نافم احساس ضربان ميكنم گاهى اوقات ميخوام ببينم احتمال باردارى هست؟در ضمن من بايد ٢٥/٢٦ماه پريود ميشدم

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  271. سلام خسته نباشید توروخدا جواب بدین

  272. سلام خسته نباشید توروخدا جواب بدین
    من یه رابطه کامل داشتم با همسرم فردای اونروز صب ساعت ۹ اینا یه قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۲ ساعت یکی دیگشم خوردم‌خونریزی کامل داشتم جوریکه پریودم حدود ۱۰ ۱۲ روز طول کشید.الان تقریبا ۴۰ روزه که پریود نمیشم بیبی چک هم منفی بود. چیکارکنم

  273. سلام آيا با خوردن قرص اورژانسى ، بعدها ميشود باردار شد منظورم اينه كه اين قرص آسيب به تخمك و رحم نميزنه ؟

  274. سلام
    من رابطه محافظت نشده داشتم و‌بد نیم ساعت از دو عدد قرص تانسی استفاده کردم چند روزیه کمر درد میگیرم یا دل درد و سر درد ایا احتمال باردااری هست؟

    1. لطفا کمکمم کنید

  275. سلام… من ۲۵ اردیبهشت پریود شدم ۲۹ هم پریودی تموم شد ۷خرداد نزدیکه داشتم که دو سه ساعت بعدش یه دونه قرص اووسیز خوردم ۱۲ساعت بعدش هم یدونه دیگه احتمال بارداری هست یا نه درضمن چرخه پریودیم ۳۲روز هست ایا زمان تخمک گذاری قرص تاثیر داره

  276. سلام خسته نباشید ببخشید من از قرص اورژانسی استفاده کردم و یه هفته بعد ب مدت هفت روز خونریزی سبک تری مثل عادت ماهانه داشتم که تقریبا سه روز هم زودتر از عادت ماهانه همیشگی خودم این خون‌ریزی بود
    آیا الان احتمال بارداری برای من هس؟ نیاز هس تست بتا بدم؟ قرص درست عمل کرده؟

  277. سلام خسته نباشید من از قرص اورژانسی استفاده کردم و یه هفته بعد از آن به مدت هغت روز خونریزی سبک تری مثل عادت ماهانه داشتم که تقریبا سه روز هم زودتر از عادت ماهانه همیشگی خودم این خون‌ریزی بود
    آیا احتمال بارداری برای من هست؟ نیاز هس تست بتا بدم؟ قرص درست عمل کرده؟

  278. سلام خسته نباشید من قرص اورژانسی استفاده کردم و یه هفته بعد از آن به مدت هفت روز خونریزی البته کمی سبک تر از قبل
    داشتم که دقیقا سه روز زودتر از زمان همیشگی عادت ماهانه من بود
    میخواستم بدونم آیا این قرص درست عمل کرده؟ آیا احتمال بارداری برای من هس؟
    یکم دلم درد میکنه آیا نیازه تست بتا بدهم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *