خرید لباس بچه گانه با بهترین قیمت

کاهش شدید قیمت خرید لباس بچه گانه در بازار

قیمت انواع لباس و اکسسوری کودکان به میزان زیادی تحت تاثیر قیمت دلار و نوسانات قیمت ارز قرار دارد؛ به گونه ای با افزایش قیمت دلار، به سرعت قیمت انواع لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه، عینک بچه گانه، ساعت مچی بچه گانه، جوراب بچگانه و کلاه کودک بالا رفته و حتی با کاهش قیمت دلار، به دلیل پدیده ای به نام چسبندگی قیمت ها، دیگر قیمت ها به سطوح قبلی باز نمی گردد. با این وجود فروشگاه ها و بازارهایی وجود دارند که قیمت آن ها متاثر از افزایش قیمت دلار نبوده است و بررسی میدانی و موردی از آن ها نشان داده بسیاری از آن ها محصولات خود را با قیمت های سال گذشته عرضه می کنند.

خرید لباس بچه گانه با بهترین قیمت

در ادامه جهت آشنایی شما با عرضه کنندگان با انصاف که دارای محصولاتی با کیفیت و ممتاز هستند، لیست چند مورد از بهترین فروشگاه ها و بورس لباس بچه گانه را عنوان خواهیم کرد.

پاساژ المهدی ۱، ۲ و ۳ در بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران دنیایی از حجره ها و مغازه ها و فروشگاه های گوناگون است. با این وجود اگر به دنبال خرید لباس بچه گانه یا کیفیت با قیمت هایی مناسب باشید و ترجیح دهید خرید خود را بجای مراجعه به مغازه های متعدد، از یک جا انجام دهید، می توانید به پاساژ های المهدی ۱ و ۲ و ۳ مراجعه نمایید. این پاساژها در چندین طبقه، محل تجمع بزرگترین عمده فروشان و تولید کنندگان لباس بچه گانه در ایران هستند.

چه به لباس های بچه گانه ایرانی علاقه داشته باشید و چه خارجی پسند باشید، این پاساژها آنقدر بزرگ و دارای فروشگاه های متعدد هستند که بتوانند شما را دست پر به منزل راهی کنند. قیمت لباس بچه گانه در این بازار بسیار مناسب است و با کمی پرس و جو و گشتن می توانید کمترین قیمت ها و منصف ترین فروشندگان را شناسایی کنید.

فروشگاه آنلاین لباس کودک فینگیلی

فروشگاه آنلاین فینگیلی یکی از عرضه کنندگان لباس های زیبا و دستچین شده در بازار ایران است. بخش اعظم لباس های عرضه شده در فروشگاه لباس کودک فینگیلی از برندهای خارجی و وارداتی هستند، با این وجود لباس هایی از برندهای بسیار با کیفیت ایرانی مانند کوکو، M&M و AKU و … هم در بین محصولات این فروشگاه لباس بچه گانه مارکدار یافت می شود.

قیمت مناسب، اولین چیزی است که بعد از ورود به سایت این فروشگاه جلب توجه می کند. کیفیت بالای لباس های بچه گانه، همیشه به شما اعلام خطر می کند که باید در هنگام پرداخت، مبلغ زیادی را بپردازید، با این وجود لباس های خارجی و با کیفیت فروشگاه فینگیلی با وجود طراحی های زیبا و خیره کننده، دارای قیمت هایی بسیار مناسب هستند.

این فروشگاه انواع اکسسوری کودکان مانند عینک بچه گانه، ساعت مچی بچه گانه و کلاه بچه گانه را نیز برای عرضه به مشتریان خود ارائه می کند.

قیمت لباس بچه گانه ارزان

فروشگاه اینترنتی نی نی ملوس

فروشگاه نی نی ملوس یک فروشگاه عرضه محصولات کودک با قیمت های پایین و منصفانه است. این فروشگاه هدف خود را عرضه محصولات اقتصادی و پر مصرف اعلام کرده است. هرچند ممکن است کیفیت اولویت این فروشگاه نباشد، اما قیمت های ارائه شده در این فروشگاه جزو پایین ترین های صنف پوشاک است. نی نی ملوس در مقایسه با سال پیش با وجود افزایش قیمت دلار، افزایش قیمتی نداشته است و خرید لباس بچه گانه از این فروشگاه می تواند گزینه مناسبی برای والدینی باشد که نمی خواهند بودجه زیادی را صرف خرید پوشاک کودک کنند.

اما یک سوال مهم:

چرا لباس بچه گانه اینقدر گران است؟

لباس بچه گانه همیشه به گران بودن معروف بوده است. افراد ابعاد لباس کودک را با قیمت آن مقایسه می کنند و معیار خود را مقدار پارچه مورد استفاده در لباس قرار می دهند و به این نتیجه می رسند که لباس بچه گانه گران قیمت است. با این وجود، دلایل منطقی و مورد انتظاری برای گران بودن لباس های بچه گانه وجود دارد:

طراحی های زمانبر و پر کار

لباس های بچه گانه معمولا در مقایسه با لباس های بزرگسالان دارای طراحی های پرکارتر و شلوغتری هستند. طراحی های مورد استفاده در لباس بچه گانه معمولا الهام گرفته از شخصیت های کارتونی و یا حیوانات است. طراحی هایی با این سبک معمولا قیمت تمام شده لباس را افزایش می دهند.

پارچه های با کیفیت

پارچه های مورد استفاده در لباس های بچه گانه معمولا از الیاف طبیعی با کیفیت تهیه می شوند. الیافی مانند نخ پنبه و کتان دارای قیمت بالایی هستند و معمولا برای لباس های بچه گانه با درصد بسیار کمی پلی استر ترکیب می شوند. این درصد ترکیب در لباس های بزرگسالان کاملا متفاوت است.

خرید جوراب بچگانه

نکاتی برای صرفه جویی در هزینه لباس کودک

  • از حراج ها و تخفیف ها استفاده کنید: بسیاری از فروشگاه ها در طول سال حراج و تخفیف هایی برای لباس بچه گانه ارائه می دهند. از این فرصت ها برای خرید لباس با قیمت مناسب استفاده کنید.
  • از خرید لباس نو خودداری کنید: به دنبال لباس های دست دوم باشید. بسیاری از فروشگاه های محلی و آنلاین وجود دارند که لباس های بچه گانه با کیفیت بالا را با قیمت های تخفیف دار می فروشند. خرید لباس های سالم و دست دوم به شما کمک می کند که بودجه خود را با مدیریت بهتری هزینه کنید.
  • از چند سایز مختلف خریداری کنید: به جای خرید چند دست لباس از یک سایز، چند سایز مختلف را با قیمت مناسب تر تهیه کنید تا با رشد کودک قابل استفاده باشند.
  • خودتان لباس بدوزید: اگر مهارت خیاطی دارید، می توانید با دوختن لباس برای فرزندتان در هزینه خود صرفه جویی کنید. الگوهای زیادی به صورت آنلاین و در کتابخانه ها موجود است.
  • لباس های چند منظوره را انتخاب کنید: به دنبال لباس هایی باشید که می توان برای موقعیت های مختلف از آنها استفاده کرد، مانند پیراهن هایی که می توان به عنوان لباس شب یا لباس روز پوشید.

با کمی برنامه ریزی و صبر، می توانید بدون هزینه کردن زیاد، لباس های شیک و باکیفیت را برای فرزندتان تهیه کنید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *