معرفی بهترین برند های تولید کننده کولر گازی

معرفی بهترین برند های تولید کننده کولر گازی

برای گذر کردن از روز های گرم سال، لازم است اقدام به خرید یکی از وسایل سرمایشی از جمله کولر ها آبی، کولر های گازی و یا پنکه ها را در خانه، محل کار و یا هر جای دیگری کنیم. درست است که در گذشته کولر های آبی از طرفداران و محبوبیت بسیاری برخوردار بودند اما امروزه انواع کولر های گازی به علت قدرت بازدهی بالا جایگاه این دستگاه های سرمایشی را از آن خود کرده اند و هر چند پنکه ها امکان پاسخگویی به نیاز خریداران را دارند، اما در فضای کوچک تر با بازدهی کمتر از کولر های آبی و گازی بنابراین در بین برند های موجود در بازار کدام یک، موفق تر عمل کرده است؟

کولر گازی از چه برندی بخریم؟

با وجود برند های متعددی که در بازار موجود هستند با توجه به ایرانی و خارجی بودن و ویژگی های مختلف، قطعا انتخاب و خرید کولر گازی را برای ما سخت و دشوار می کند. اما به طبع در بین این حجم از برند ها دسته ای از آن ها از بازدهی بالا و طرفداران بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

برند های خارجی

کولر گازی های اجنرال

یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده انواع کولر گازی که امروزه در صدر تمامیه برند ها قرار گرفته است اوجنرال می باشد. مهم ترین ویژگی این برند و محبوبیت کولر گازی هایش به علت قرار گیری در رده انرژی A++ می باشد که برای این دست از وسیله های سرمایشی برقی بسیار کم مصرف بوده و از طرفی باعث کاهش پیدا کردن هزینه ها نیز می گردد. این برند دارای تنوع بالا با طراحی زیبا بوده که با هر دکوراسیونی سازگاری دارد.

کولر گازی های گری

پس از کولر گازی های اجنرال رتبه دوم متعلق به کولر گازی های گری می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تنوع بالای این برند باعث شده است قدرت خرید علاقه مند به خرید کولر گازی از این برند را بیشتر کند، همچنین از طرفی استحکام بالای این دستگاه، طول عمر آن را افزایش داده و هزینه های احتمالی را نیز کاهش داده است و همانند برند اجنرال از مصرف انرژی پایینی برخوردار است.

کولر گازی های هایسنس

دیگر برند خارجی که امروزه از محبوبیت بسیاری در بین خریداران برخوردار است، هایسنس می باشد. کولر گازی های تولید شده توسط این برند از قابلیت دو وضعیته سرمایشی و گرمایشی در یک دستگاه بهره مند شده که می توان در تمام فصول سال از آن ها بهره نمود همچنین کولر گازی های هایسنس با انواع ساختار های آب و هوایی سازگاری بوده و علاوه بر تمام این ویژگی ها، انواع کولر گازی های این برند از صدای کمی برخوردار هستند.

کولر گازی از چه برندی بخریم؟

برند های ایرانی

کولر گازی های ایران رادیاتور

در بین برند های ایرانی یکی از قدیمی ترین و آشنا ترین برند های تولید کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه، برند ایران رادیاتور می باشد که هر چند در ابتدا فعالیت خود را با تولید رادیاتور آغاز نمود اما امروزه جایگاه اول در بین برند های تولید کننده انوع کولر گازی را دارا می باشد. علت اصلی محبوبیت این برند قیمت کولر گازی ایران رادیاتور می باشد که با وجود شرایط سخت و نابسامانی های داخلی و اقتصادی کیفیت خود را حفظ کرده و تغییرات قیمتی بسیاری نیز نداشته است. همچنین این کولر گازی های این برند از ظرفیت های متعددی بر خوردار بوده و با شرایط آب و هوایی معتدل سازگار می باشد.

کولر گازی های اسنوا

امروزه بازار برند اسنوا در هر زمینه ای از محصولات لوازم خانگی داغ می باشد حتی توانسته جایگاه دوم در کولر گازی ها را به خود اختصاص بدهد کولر گازی های این برند برای مناطق و شرایط آب و هوایی معتدل بسیار مناسب می باشد. از سایر ویژگی های متمایز کننده این دستگاه با سایر کولر گازی های موجود در بازار، بهره مندی از فیلتر های قابل شستشو با راندمان بالا و امکان تصویه هوا، قیمت مناسب و طراحی زیبا اشاره نمود.

کولر گازی های جی پلاس

مهم ترین ویژگی در کولر گازی های جی پلاس وجود اینورتر بوده که صدای موتور را به طرز چشمگیری کاهش داده و در نهایت مصرف انرژی و برق دستگاه را نیز کمتر خواهد کرد. وجود نمایشگر LED بر روی صفحه ی دستگاه، امکان بررسی و تنظیمات راحت را به شما داده در نتیجه دسترسی را راحت تر خواهد کرد. حسگر های هوشمند موجود در این کولر گازی ها باعث گشته تا در با تشخیص دما خاموش و ی دوباره روشن شده و به کار ادامه بدهد. با وجود تمام این ویژگی ها قیمت کولر گازی جی پلاس مقرون به صرفه و مناسب می باشد؛ به همین علت از طرفداران بسیاری برخوردار است.

از کجا کولر گازی بخریم؟

به هر حال همگی ما برای روز های گرم سال به وسیله ای سرمایشی برای رهایی از گرمای تابستان نیاز داریم با توجه به برند هایی که بالا تر به آن ها اشاره کردیم دسته ای دیگر از رند ها هستند که جایگاه متوسطی داشته و محبوبیت نسبی دارا می باشند برای دسترسی راحت به هر نوع وسیله ی سرمایشی به خصوص انواع کولر های گازی در هر برندی را می توان در مجموعه ی آنلاین انتخاب سنتر که یک مجموعه تخصصی خرید لوازم خانگی می باشد پیدا کرده و با قیمتی کمتر از قیمت های موجود در بازار به راحتی و بدون مراجعه حضوری، خریداری کنید. این مجموعه ی آنلاین با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی امروزه توانسته یکی از نمایندگی های برند دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست را نیز به خود اختصاص بدهد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.