ماندگاری و هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

ماندگاری و هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

یکی از مزایای کاشت ابرو ماندگاری آن است. بهترین دکتر کاشت مو در تهران  به قسمت هایی از سر تکیه می کنند که احتمال ریزش مو در این نواحی نزدیک به صفر است. آنها اغلب از پشت سر استفاده می کنند که موهای کمتری می ریزد و فولیکول های قوی تری دارد. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا رشد موهای کاشته شده ایجاد شود، اما پس از مدت کوتاهی موهای کاشته شده زیبایی صورت و ابروهای شما را تضمین می کند. . سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که کاشت ابرو طبیعی چقدر ماندگاری دارد؟ و هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

فرآیند تثبیت موهای کاشته شده در ابرو

فردی که تحت عمل کاشت ابروی طبیعی قرار گرفته است باید حدود دوازده ماه صبر کند تا نتایج کامل را ببیند. اولین موها حدود یک ماه پس از کاشت، یعنی پس از پایان دوره نقاهت، به طور نامنظم و ظریف شروع به رشد می کنند. در ماه دوم و سوم، فرد شاهد ریزش بسیاری از موهای کاشته شده خواهد بود. که می تواند برای او دردسر ایجاد کند. اگرچه جای نگرانی نیست. زیرا این ریزش مربوط به موهای ریز است و فولیکول های مو در زیر پوست باقی می مانند و به موهای ضخیم تبدیل می شوند.

ماندگاری و هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

رشد دائمی مو و پرپشت شدن ابروها از ماه چهارم شروع شده و رشد کامل تا ماه دوازدهم ادامه دارد. در نتیجه زیباجو بهتر است قبل از پایان دوازده ماه در مورد نتیجه نهایی پیش داوری نکند.

نتایج و ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟

در گذشته ابروهای نازک و کشیده طرفداران زیادی داشت و به عنوان بخشی از زیبایی صورت شناخته می شد. اما اکنون تعریف دیگری از زیبایی وجود دارد. ابروهای پهن حالت طبیعی و زیبایی به چهره می بخشد. بنابراین افرادی که دارای پشت و ابروهای نازک هستند به دنبال راهی برای افزایش تراکم موهای ابرو هستند. کاشت ابرو طبیعی به عنوان یک روش دائمی گزینه مناسبی برای این افراد خواهد بود زیرا پس از کاشت نیازی به استفاده از روش های موقت برای پرکردن ابروهای خود ندارند. در نتیجه مشکلاتی مانند حساسیت های پوستی و عفونت های احتمالی ناشی از اعمال روش های موقت بروز نمی کند.

ماندگاری کاشت ابرو دائمی است و به متقاضی اجازه می دهد تا نتایج طبیعی تری به دست آورد. اگرچه تاریخچه کاشت موی طبیعی به گذشته های دور برمی گردد، کاشت ابرو طبیعی برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ با موفقیت انجام شد. به نظر می رسد فرآیند کاشت ابرو بسیار دشوارتر از کاشت مو باشد زیرا این روش به ظرافت های زیادی نیاز دارد. طراحی ابرو قبل از کاشت، مشخص شدن نقاط و تعیین خط ابرو یکی از ضروریات مورد نیاز در کاشت طبیعی ابرو است. آنچه مهم است زاویه صحیح تارهای ابرو است تا این نخ ها با یکدیگر هماهنگ شوند.

همچنین باید بدانید که شرط ماندگاری کاشت ابروی شما انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران است ،برای آشنایی با دکتر کاشت ابرو می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

ماندگاری و هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ 

کاشت ابرو طبیعی یک عمل زیبایی است که در آن گرافت های مو از بانک مو برداشته شده و طبق سلیقه مشتری و در جهت درست در ناحیه ابرو کاشته می شود. کاشت ابرو مانند سایر عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه نیست. بر اساس تعرفه وزارت بهداشت، هزینه کاشت ابرو با توجه به تعداد گرافت های کاشته شده محاسبه می شود.

مهارت و هنرمندی پزشک و کیفیت مواد به کار رفته در رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار موثر است. بنابراین یکی از عوامل دیگری که در هزینه این عمل موثر است، تجربه پزشک متخصص است. کاشت ابرو کم هزینه فقط به دلیل غیرقانونی بودن کلینیک کاشت ابرو و رعایت نکردن اصول بهداشتی و استاندارد است که منجر به عفونت و ریزش موهای ابرو و سایر عوارض کاشت ابرو می شود.

  • هزینه کاشت ابرو FUT :FUT یکی از قدیمی ترین و بهترین روش های کاشت ابرو است. در این روش فولیکول های مو از پشت سر به صورت نواری از پوست گرفته شده و پس از آماده سازی زیر میکروسکوپ، در ناحیه ابرو کاشته می شوند. برداشتن نوارها باعث ایجاد زخم های ناخوشایند روی پوست سر می شود. هزینه کاشت ابرو به روش FUT مانند سایر روش های کاشت است.
  • هزینه کاشت ابرو به روش FIT :کاشت ابروهای FIT یا FUE جدیدتر است و عوارض کمتری نسبت به FUT دارد. در این روش از ابزارهای ویژه و کارآمدتری برای برداشت فولیکول ها استفاده می شود و پس از آماده سازی به ناحیه ابرو پیوند زده می شود. استفاده از ابزار دقیق و حساس به نام پانچ باعث آسیب نمی شود.

ماندگاری و هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

کلام آخر

اگر ابروهایتان مثل قبل پرپشت نیستند یا از همان ابتدا نگران نازکی و نازکی ابروهایتان بوده اید، کاشت ابرو طبیعی بهترین راه حل برای شماست. برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو خود ، بهتر است با بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما این عمل جراحی را انجام داده اید تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های کاشت ابرو برای شما بهتر است .

به نظر شما دوستان کاندید های مناسب کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *