قیمت روز لوله لنس در بازار داخلی

لوله لنس نوعی لوله تولید شده از تیوب فولادی است که در حوزه‌های مختلف کاربرد دارد. پارامترهای گوناگونی در تعیین قیمت لوله لنس نقش دارند و بدون در نظر گرفتن آن‌ها نمی‌توان اطلاعات دقیقی درباره قیمت این لوله‌ها ارائه کرد.

کیفیت لوله یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت لوله‌های لنس به حساب می‌آید. کیفیت لوله لنس به عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه، شیوه و تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید لوله و … وابسته است. همچنین سایز و نوع لوله نیز در تعیین قیمت آن نقش مهمی را بازی می‌کند.

علاوه بر این، عوامل دیگری مانند افزایش یا کاهش تقاضا و عرضه، برند تولید کننده لوله و … نیز در تعیین قیمت لوله لنس تاثیرگذار هستند. در کنار این موارد، نوساناتی که این روزها در بازار کشور وجود دارد، بر روی قیمت روز لوله‌های لنس تاثیر گذار بوده و سبب شده تا قیمت این لوله‌ها فاقد ثبات باشد.

گروه صنعتی پارس خورشید یکی از مراکز فعال در زمینه عرضه انواع مختلف تجهیزات صنعتی از جمله لوله لنس است. از طریق شماره تلفن‌های موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات دقیق‌تری درباره قیمت روز لوله‌های لنس به دست بیاورید.

قیمت روز لوله‌های لنس.

 

آنچه باید درباره لوله لنس و مزایای آن بدانیم

لوله لنس یک نوع لوله تولید شده از تیوپ فولادی است که به صورت خطی و بدون درز ساخته شده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. این لوله‌ها، اغلب برای انتقال مواد مختلف از جمله آب، گاز، فاضلاب، نفت و … استفاده می‌شوند. از جمله‌ی مهمترین مزایای لوله‌های لنس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انعطاف پذیری: به دلیل طراحی و ساختار ویژه، لوله لنس انعطاف پذیری بالایی دارد و به راحتی می‌توان آن را به اشکال مختلف درآورد.
  • عدم وجود درز: فرایند ساخت لوله‌های لنس به گونه‌ای طراحی شده که درزی در آن به وجود نیامده و این باعث می‌شود که راندمان انتقال ماده در این نوع لوله‌ها بسیار بالا باشد.
  • وزن پایین در کنار مقاومت بسیار بالا: وزن سبک و مقاومت عالی لوله‌های لنس سبب می‌شود تا این لوله‌ها نسبت لوله‌های فلزی از کارایی بالاتری برخوردار باشند.
  • مقاومت در برابر خوردگی: اکثر لوله‌های پلاستیکی و فلزی به خوردگی در برابر مواد شیمیایی حساس هستند، اما لوله لنس قابلیت مقاومت در برابر خوردگی در اثر تماس با مواد شیمیایی را داراست.
  • مقاومت در برابر حرارت: لوله‌های لنس عموما از ۵ لایه تشکیل شده و در نتیجه در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردارند. در نتیجه همین موضوع سبب شده تا این لوله‌ها در حوزه نفت و گاز کاربرد فراوانی داشته باشند.

لوله‌های لنس و مزایای آن.

 

آشنایی با انواع لوله های لنس

بسته به کاربرد و حداکثر میزان جریان سیالی که می‌تواند از لوله عبور کند، لوله‌های لنس در انواع مختلفی تولید می‌شوند. لوله لنس از نظر شکل ظاهری و کاربرد به سه دسته کلی تقسیم می‌شود که این سه دسته عبارتند از: ۱) لوله‌های لنس دمش اکسیژن ۲) لوله لنس دو سر رزوه دار همراه با یک سر سوکت ۳) لوله‌های لنس فاقد سوکت و رزوه.

لوله لنس دمش اکسیژن، یکی از پرکاربردترین انواع لوله‌های لنس است که در صنایع فولاد به کار گرفته می‌شود. همچنین این لوله‌ها برای انتقال گازهای مختلف کاربرد دارند. لوله لنس دو سر رزوه دار با یک سر سوکت و لوله‌های لنس فاقد سوکت و رزوه اما برای کاربردهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مهمترین کاربردهای لوله لنس

از جمله‌ی مهمترین کاربردهای لوله لنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال آب: یکی از کاربردهای عمده لوله‌های لنس برای انتقال آب می‌باشد. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و انعطاف پذیری عالی در انتقال آب شهری به کار گرفته می‌شوند.
  • فاضلاب و پساب: لوله لنس نوعی تیوب فولادی است که می‌تواند در فاضلاب و پساب استفاده شود. این لوله‌ها به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت در برابر خوردگی و پایداری شیمیایی، محدوده وسیعی از کاربردهای صنعتی و ساختمانی را دارا هستند.
  • استفاده در بخش زراعت: لوله لنس برای آبیاری مزارع و باغات نیز کاربرد دارد.
  • استفاده در شبکه‌های گاز: لوله‌های لنس برای انتقال گاز و نفت نیز به کار گرفته می‌شوند.

به طور کلی لوله‌های لنس با توجه به خصوصیات و مزایایی که دارند، برای بسیاری از کارهای ضروری خانگی و صنعتی استفاده می‌شوند و می‌توان گفت که یکی از محصولات پرکاربرد در ساختمان سازی، صنایع نفت و گاز، شهرسازی و … به حساب می‌آیند.

 

نکات کلیدی در هنگام خرید لوله های لنس

همانگونه که در قسمت‌های قبل هم ذکر شد، لوله لنس در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود. در هنگام خرید لوله لنس باید به موارد زیر توجه کنید:

  • جنس لوله: لوله‌های لنس معمولاً از تویوب فلزی تولید می‌شوند. به علاوه مواد پی وی سی و پلی اتیلن نیز در تولید لوله لنس به کار می‌روند. جنس لوله یکی از مهمترین پارامترها در تعیین کیفیت، کارایی و طول عمر آن است. لذا در هنگام انتخاب بسته به کارایی مد نظرتان، سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
  • قطر لوله: انتخاب قطر مناسب لوله برای اجرای پروژه بسیار مهم است. برای مثال، در صنایع نفت و گاز، لوله‌های استفاده شده برای انتقال گاز و نفت قطر بسیار بزرگی دارند.
  • ضخامت دیواره لوله: ضخامت دیواره لوله نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، لوله‌هایی با دیواره نازک‌تر به طور کلی قیمت کمتری دارند. با این وجود، هر چقدر ضخامت دیواره لوله کمتر باشد، مقاومت و استحکام آن نیز کمتر خواهد بود.
  • قیمت: بدون شک، قیمت یکی از مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب هر محصولی از جمله لوله لنس است. در ابتدای این مقاله درباره عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لوله لنس صحبت کردیم. با این وجود، در هنگام خرید این لوله‌ها، کیفیت نسبت به قیمت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در صورتی که سوالات بیشتری در این زمینه دارید، می‌توانید با مشاورین گروه صنعتی پارس خورشید ارتباط گرفته و از آن‌ها مشورت بگیرید.

 

خرید مستقیم انواع مختلف لوله لنس با قیمت مناسب

در بین روش‌های مختلفی که برای خرید لوله لنس وجود دارد، خرید اینترنتی گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر است. در خرید اینترنتی، محصول به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مشتری می‌رسد. در نتیجه با حذف اشخاص واسطه، کالا از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. علاوه بر این، سادگی فرایند خرید و تضمین کیفیت و اصالت محصول خریداری شده نیز یکی دیگر از مزایای قابل توجه خرید اینترنتی به حساب می‌آید.

گروه صنعتی پارس خورشید از پاییز ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه عرضه انواع مختلف تجهیزات صنعتی از جمله لوله لنس است. لذا از طریق همین فروشگاه می‌توانید برای سفارش انواع مختلف لوله‌های لنس اقدام نمایید.

علاوه بر این، گروه صنعتی پارس خورشید در زمینه عرضه اینورتر، سافت استارتر، تجهیزات برق صنعتی و … نیز فعالیت دارد. لذا از طریق همین فروشگاه می‌توانید برای تهیه این محصولات صنعتی اقدام کنید.

خرید لوله لنس.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *