قند خون کودکان باید چند باشد؟/ میزان قند خون ناشتا

قند خون کودکان باید چند باشد؟

پاسخ مشاور:

 دیابت نوع یک در کودکان معمولا با انجام یک سری آزمایش قابل تشخیص است. از آنجایی که دیابت نوع ۱ به سرعت پیشرفت می‌کند، اکثر افراد مبتلا به این بیماری به سرعت علائم بالا بودن قند خون را بروز می‌دهند و میزان قند خون آن‌ها بالای ۲۰۰ میلی گرم می‌شود.

 انجام تست خون سریع می‌تواند دیابت نوع یک کودکان را آشکار کند. در این تست کودک شما در طول شب چیزی نمی‌خورد و سپس تست را انجام می‌دهد. در صورتی که میزان قند خون کمتر از ۱۰۰ میلی گرم باشد، نرمال است. میزان بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلی گرم نشان دهنده‌ی وضعیت پیش از بیماری (یا در معرض بیمار شدن) است و افرادی که میزان قند خون آن‌ها ۱۲۶ و بالاتر از آن است به دیابت مبتلا هستند.

میزان بالای قند خون میتواند به بسیاری از ارگان‌های بدن آسیب بزند. در صورتی که شخص مبتلا به دیابت وابسته به انسولین به خوبی بیماری خود را کنترل نکند، در معرض خطر عوارض بیماری دیابت نوع اول قرار می‌گیرند.

این عوارض عبارتند از:

 بالا رفتن ریسک حمله قلبی
 اختلالات بینایی از جمله کوری
 درد عصبی
 عفونت‌های پوستی خصوصا در پاها که ممکن است نیاز به قطع عضو داشته باشد.
 نارسایی کلیه‌ها
 فشار خون بالا
 بالا رفتن کلسترول خون

اشتراک‌گذاری
5 نظر
  1. بسیار وبسایت شما مطالب عالی دارد .
    http://www.hefazbartar.com

  2. راز داشتن مژه های پر پشت و بلند چیست ؟ پاسخ

    امروزه بسیاری از خانم ها برای زیباتر دیده شدن چهره شان ، به دنبال راه های مختلف می روند . مژه ها باعث زیبا تر دیده شدن چهره افراد نیز می شوند . چه بسا اگر مژه های پر پشت و بلندتری داشته باشید . در این مقاله شما را برای داشتن مژه های پر پشت و بلند راهنمایی خواهیم کرد .

  3. کاشت مو مانند هر عمل زیبایی دارای مراحل مختلف است که بهتر است قبل از انجام آن کمی با مراحل کاشت آشنا شوید تا با اطلاعات دقیق تری برای انجام این کار اقدام کنید. این روزها بسیاری از خانم ها و آقایان با مشکل کم پشتی مو و طاسی سر مواجه هستند و تصمیم می‌گیرند کاشت مو را انجام دهند.

  4. همانطور که از نام این روش پیدا است در این روش با استفاده کردن از تیغ یا همان بلید در پوست برش ایجاد می کنند و رنگ را در قسمت های زیرین پوست قرار می دهند.

  5. مزوتراپی یکی از روش ‌های درمانی و زیبایی پوستی است و در دسته‌ شیوه ‌های تزریقی قرار می ‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *