رنگ ضد امواج الکترومغناطیس برای اتاق خواب کودکتان!/ امواج با ما چه می کنند؟

اشعه ها و امواجی که از تلفن همراه ساطع می شود، منجر به سرطان و تومور مغزی در بزرگسالان و تغییر شکل مغز کودکان و خردسالان و اختلالات ذهنی می شود. ضرر این امواج برای زنان بار دار و کودکان دوچندان بزرگسالان است …

رنگ ضد امواج نانویی یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب امواج الکترومغناطیس بوده و می‌توان از آن بر روی سطوح ساختمانی با لایه‌های نازکتری استفاده کرد و شدت ورود امواج الکترومغناطیس خارجی را کاهش داد. در واقع با استفاده از رنگ ضد امواج نانویی می‌توانیم محیط اتاق را بویژه اتاق کودک در برابر امواج آلوده واکسینه کرده و شدت امواج را کاهش دهیم.

متاسفانه آلاینده های نو در کشور رو به افزایش بوده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی در زندگی افراد شده است. امواج الکترومغناطیس یکی از این نوع آلودگی ها می باشند که منابعی مانند موبایل، تلفن‌های بی‌سیم، مودم‌های وای فای منازل شخصی و همسایگان و دکل‌های مولد امواج در خارج از ساختمان، دارند.

این امواج می‌توانند تأثیرات مخربی بر سلامت انسان و در برخی موارد ابتلا به سرطان را در پی داشته باشند. ازاین‌رو، توسعه و تولید محصولاتی که خاصیت جذب یا انعکاس این امواج را داشته باشد، می‌تواند موجب کاهش چشمگیر خطرات ناشی از استفاده از امکانات تبادل اطلاعات شود.

شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا به عنوان یکی از مراکز فعال در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف مفتخر است که توانسته با بهره گیری از دانش بومی، برای اولین بار رنگ ضد امواج نانویی را در داخل کشور تولید نماید. توانایی بالا در تضعیف امواج الکترومغناطیس همراه با مشخصات فیزیکی خوب و سازگار با محیط زیست و همچنین قیمت مناسب، این محصول را به گزینه ای ایده آل برای محافظت افراد در برابر امواج الکترومغناطیس تبدیل کرده است.

سبک زندگی مدرن، تهدیدها و خطرات زیادی برای عملکرد غدد درون ریز دارد. استرس، مسمومیت، تغذیه غلط کمبود خواب، مصرف داروها و … تعادل هورمون ها را مختل می کنند. اما یک عامل مختل کننده خاص هم وجود دارد که انرژی الکترومغناطیسی تولیدشده توسط تلفن های همراه، آنتن های تقویت کننده ی امواج مخابراتی، کامپیوترها، وای فای و… است.
قرار داشتن در معرض این امواج، موجب استرس اکسیداتیو بسیار قابل توجهی شده و در نهایت آسیب رادیکال های آزاد را در پی دارد.

استرس اکسیداتیو شدید و مکرر، دی ان ای (DNA) را تغییر داده و باعث جهش سلولی می گردد. این اختلالات جدی و خطرناک، می توانند ترشحات هورمونی را هم تحت تاثیر قرار دهند و فرایندهای عصبی و خطر بروز سرطان مانند سرطان سینه را به دنبال داشته باشند.
شواهد انکار ناپذیری می گویند: استرس اکسیداتیو موجب پیری زودرس، افزایش قند خون، افزایش چربی خون، فشار خون بالا، ناباروری، اختلالات عصبی و قلبی و سیستم ایمنی می گردد. دانشمندان می گویند بدن ما و سیستم ایمنی شدیدا تحت تاثیر میدان های الکترومغناطیسی ساخته دست بشر است. مانند خطوط تقویت امواج، تلفن های همراه، رادارها، مایکروویو، ماهواره و … .
امواج الکترومغناطیسی که زمانی بی خطر محسوب می شدند، حالا سرطان زا، عامل افسردگی، مختل کننده قدرت یادگیری، عامل سندرم خستگی مزمن و آلزایمر و … شناخته شده اند.
موسسه ملی مطالعات محیطی ژاپن نشان داده که امواج الکترومغناطیسی، سیستم پیغام دهی سلول ها و شبکه ی ارتباطات درونی آنها را که تعیین کننده واکنش سلول ها به محیطشان است، مختل می کنند. کشف این مکانیسم به توجیه این مسئله کمک کرده است که چرا کاهش ملاتونین در اثر امواج الکترومغناطیسی منجر به بروز انواعی از سرطان ها از جمله سرطان سینه، پوست و سرطان تخمدان می گردد.
اگر شب ها نزدیک موبایل و یا تلفن بی سیم بخوابیم، مکررا در معرض امواج الکترومغناطیسی هستیم که می تواند تولید شبانه ملاتونین را کاهش دهد.

رنگ ضد امواج نانویی محافظی خوب در برابر آلودگی های الکترومغناطیسی در بازه فرکانسی مایکروویو (RF) بوده که به طور معمول می توان از آن برای محافظت کلیه دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود.

رنگ ضد امواج نانویی بر پایه ترکیبات کربنی تولید شده و در تست های مختلف موفقیت چشمگیری داشته است. بررسی خواص شیلدینگ کامپوزیت ابتدا به روش Indoor توسط دستگاه های اندازه گیری شدت میدان مورد آزمون قرار گرفته و سپس اندازه گیری خواص شیلدینگ محصول در اتاق آنتن و آزمایشگاه های ایزوله اندازه گیری شیلدینگ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران و آزمایشگاه آفاق دانشگاه علم و صنعت انجام گرفت که کارایی شیلدینگ این محصول تا ۹۹ درصد تضعیف را نشان می دهد.

این محصول از سوی ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری نانو به دلیل تطابق با ضوابط فنی واحد بازرسی و بررسی مواد و محصولات و استاندارد ISIRI 12098، موفق به دریافت مجوز تایید آزمایشی نانو مقیاس شده است.

همچنین رنگ ضد امواج نانویی حائز رتبه اول اختراع در اولین همایش روز فناوری سلامت شده است.

مشخصات رنگ ضد امواج نانویی:

قیمت پایین‌تر در مقایسه با مشابه خارجی
برای استفاده داخلی و خارجی (هر لیتر برای پوشش ۵ تا ۷/۵ متر مربع)
قابلیت پوشش تمامی سطوح اعم از سطوح بتنی، چوبی، پلیمری و غیره
این پوشش، سیاه رنگ می باشد و می توان برای نمای ظاهری این پوشش از تمام رنگ های رایج استفاده کرد.
راندمان شیلدینگ با استفاده از مکانیزم جذب (بکارگیری از ذرات گرافیت با ضخامت نانومتری به عنوان ترکیب کربنی جاذب امواج الکترومغناطیس جهت افزایش هدایت الکتریکی و راندمان شیلدینگ)

میزان تضعیف:
قدرت تضعیف: ۳۶ دسی بل (%۹۹٫۹۷۵) برای تک لایه ،دو لایه ۴۳ دسی بل (%۹۹٫۹۹۵)
دوام و طول عمر بالا (در این محصول از رزین آکریلیک پایه آبی جهت افزایش دوام و چسبندگی بیشتر رنگ استفاده شده است)

بدون نیاز به حلال
بدون بو بعد از اعمالرنگ پوششی مجاز برای این محصول در داخل ساختمان رنگ لاتکس یا وینیل می باشد. روش دیگر پوشش دهی روی رنگ، استفاده از کاغذ دیواری، پشم شیشه، گچ رزین های مصنوعی می باشد.

برای پوشش رنگ ضد امواج نانویی در بیرون ساختمان می توان از رنگ های مصنوعی آبگریز و یا گچ مصنوعی با نمای رزین استفاده کرد.

به خاطر داشته باشید که نباید از نماهای سیلیکاتی، رسی، سیمان آهک و گچی استفاده کنید.

این محصول ارزشمند در شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با بهره‌گیری از متخصصین ایرانی در حوزه امواج الکترومغناطیس و شیوه‌های ایمن‌سازی تولید شده است.

تلفن تماس دفتر مرکزی تهران:

 021-66156163 | 021-66059810

اشتراک‌گذاری
3 نظر
  1. آیا با استفاده از این رنگ، سرب خون افزایش پیدا میکنه؟ بخارات سمی عامل آلرژی برای کسی میشه؟ بخصوص برای کودکانی که آلرژی به رنگ دارند را منظورمه … باتشکر

  2. .. چون بوی رنگ در تنفس بعضی از افراد تاثیر میذاره و اونارو با مشکل روبرو می‌کنه. به همین دلیل میگند: سالمند، کودک، اونایی که بیماری‌های قلبی و ریوی، آسم و … دارن، تا خشک شدن رنگ دیوار و رفع بوی سمی تو خانه نباشند. معمولا، نقاش هم نمی پرسه تو ساختمان بیماری وجود داره و اصلا مشخصات فنی ش هم در نظر نمیگیرن. بنظرم خودتون باید اطلاعات دقیق جمع کنید.

  3. سلام سوالی برام پیش امده این رنگ همون کاری رو میکنه که رنگهای نظامی یا به قولی ضد رادار انجام میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *