حجامت در بارداری در چند ماهگی؟!/ فواید حجامت بر جنین

علی شمسایی گفت: حجامت در زنان باردار بعد از پنج ماهگی صورت گیرد و از ابتلای کودک به بیمارهایی چون بیش فعالی و یرقان (زردی نوزاد) جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه حجامت نقش واکسیناسیون در بدن را دارد، افزود: حجامت همچنان که در افراد عادی مخصوصا کودکان بسیار توصیه می شود برای رشد کودکان به مثابه حرص درخت است.

این عضو هیات علمی موسسه تحقیقات حجامت ایراناظهار کرد: تمامی بیماریهایی که در ارتباط با خون و غلظت خون می باشند به وسیله حجامت قابل درمان هستند.

شمسایی تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده خونی که از طریق انتقال خون از بدن خارج می شود در مقایسه با خون حجامت، از حیث شاخص‌های شیمیایی و سلولهای خون تفاوت قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه حجامت در زنان باردار از بیش فعالی کودکان جلوگیری می‌کند، گفت:حجامت سبب تولد کودکانی سالم، باهوش و شاداب می‌شود.

این عضو هیات علمی موسسه تحقیقات حجامت ایرانبا بیان اینکه حجامت برای زیبا روی بودن جنین و سلامتی و راحتی روند حاملگی بسیار مهم است، افزود: انجام حجامت در زنان باردار در ماههای ۵ و ۷ و ۹ توصیه می شود تا جنین کاملا رشد کند و احتمال سقط کاهش یابد.

شمسایی گفت: حجامت در شکم مادر نیز برای پاکسازی خونی که جنین از آن استفاده می کند بسیار موثر و مفید است و احتمال نقص ساختاری جنین در شکم مادر را کاهش می دهد.

منبع خبر : dana

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *