تبلیغ در نی نی نما

به "نی نی نما" خوش آمدید!

سایت "نی نی نما" روزانه بیش از 25 هزار نفر بازدید کننده هدفمند و بیش از ۶۰ هزار بازدید از صفحات و نزدیک به ۱ میلیون نفر بازدید کننده ماهانه دارد و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

با توجه به این که بیش از ۹۸ درصد بازدیدکنندگان نی نی نما خانمها هستند. سایت ما می تواند بستر مناسبی برای معرفی کالا و خدمات مرتبط با بانوان، بارداری، کودکان و برندسازی محصولات شما باشد.

enlightenedدر نی نی نما بهتر دیده شوید …

*** پیشنهاد ویژه ما *** 

"ریپورتاژ آگهی" یا "معرفی محصولات یا خدمات و یا موسسه شما در قالب مقاله خبری" فقط با ۳۰۰ هزار تومان!

سایت نی نی نما دات کام با ۵ سال سابقه به طور تخصصی، کسب و کارها و خدمات مربوط به حوزه مادر و کودک را در قالب مقاله تبلیغی معرفی می کند.

همانطور که اشاره شد، روزانه بیش از 25 هزار نفر از طرف موتورهای جستجو به سایت ما هدایت می شوند و بالغ بر 60 هزار صفحه در سایت نی نی نما باز می شود که این نشان اعتماد مخاطبان به سایت نی نی نماست.

"مقاله تبلیغی یا ریپورتاژ آگهی" چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟!

  • ریپورتاژ آگهی، بهترین و ارزانترین روش تبلیغات اینترنتی است. مشتریان شما با جستجو در گوگل به راحتی می توانند اطلاعات شما را در صفحات اول موتورهای جستجو در سایت نی نی نما پیدا کنند و به اطلاعات کسب و کار و یا خدمات شما دسترسی داشته باشند؛ با این معرفی می توانید در کنار رقیبان خود بدرخشید و و در دنیای مجازی بیشتر دیده شوید و کسب اعتبار کنید.
  • در این مقاله تبلیغی در نی نی نما، توضیحات و عکسهای مد نظر مجموعه شما به همراه ۳ لینک مستقیم و فالو به سایت یا صفحه اینستاگرام شما داده می شود، که مشتریان می توانند با لمس آن لینکها، وارد سایت یا صفحات مورد نظر شما بشوند.
  • همچنین این مقاله می تواند به بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو و افزایش اعتبار کسب و کار شما در موتورهای جستجو کمک کند.
  • این مقاله دائمی است. به این معنا که تا زمانی که سایت نی نی نما برقرار است، حذف نمی شود.
  • امروزه کسب و کارها رقابتی است و کسی برنده می شود که بیشتر دیده شود.
  • هزینه این مقاله تبلیغی ۵۰۰ هزار تومان است که با تخفیف بسیار ویژه، فقط با ۳۰۰ هزار تومان ارائه می شود.

 از طریق فرم زیر می توانید با "نی نی نما" در ارتباط باشید:

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *