عکس رنگی رحم بدون درد با بیهوشی (دکتر سید ابوالفضل مقدس زاده)

عکس رنگی رحم بدون درد با بیهوشی

با "دکتر سید ابوالفضل مقدس زاده" متخصص بیهوشی

در مرکز تصویربرداری پرتو طب آزما

با توجه به اینکه عکسبرداری هیسترو سالپنگوگرافی (HSG یا عکس رنگی رحم) درگروهی از بانوان بادرد و ناراحتی همراه بوده و عده ای نیز از انجام آن در حالت بیداری به دلیل هراس و یا مسائل دیگر اجتناب میکنند، مرکز ما امکان انجام این عکسبرداری را در حالت بیهوشی فراهم نموده است.

اعمال بیهوشی توسط پزشک متخصص بیهوشی صورت گرفته و این بیهوشی در حدی است که بیمارمتوجه درد و ناراحتی های عکس رنگی رحم (HSG) نشود و نسبت به بیهوشی اعمال جراحی بسیار سبک تر میباشد.

این بیهوشی بی خطر بوده و با توجه به مراقبت های صورت گرفته هیچ گونه عوارضی ندارد.ضمنا حضور همسر و یا محارم بیمار در موقع انجام عکس برداری با بیهوشی الزامی است.
قابل ذکر است که عکسبرداری توسط کارشناس خانم انجام میگردد.
یکی دیگر از مزایای بیهوشی در عکس رنگی رحم نبودن انقباضات عضلات لگن و کاهش مقاومت در برابر قرار دادن وسایل در داخل واژن میباشد که این امر موجب کاهش تعداد عکسهای گرفته شده (میزان اشعه دریافتی کمتر) و کاهش میزان داروی تزریق شده می شود.

بعلاوه چون در مواردی ممکن است لوله های رحمی بر اثر اسپاسم ناشی از اضطراب و یا درد باز نشوند در حالت بیهوشی این اسپاسم از بین رفته و دارو راحتتر از لوله ها عبور میکند.

 در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با پزشک متخصص بیهوشی (دکتر مقدس زاده) تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس مرکز تصویربرداری پرتو طب آزما:


۰۹۱۲۷۴۷۹۷۵۶

۰۹۱۲۵۵۲۳۶۵۰

۰۹۱۲۱۵۱۵۷۱۵

۰۲۵۳۶۶۱۷۲۰۷  داخلی ۴۱۱

آدرس :

قم بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) – روبروی پل شهید رجایی (علیخانی) – مرکز تصویربرداری پرتو طب آزما

www.aksebidard.com

اشتراک‌گذاری
9 نظر
  1. با سلام و تشکر از جناب دکتر مقدس زاده بابت ایجاد عکس رنگی رحم همراه با بیهوشی در قم کمال تشکر را دارم. اینجانب اخیرا با حضور جنابعالی این تجربه را داشتم بی نهایت از تقید تدین و مهارت جنابعالی تشکر می کنم. برقرار باشید

  2. باعرض سلام و خسته نباشيد خدمت دكتر و همكاران محترمشون . كمال تشكر را دارم از دكتر مقدس زاده و كادر مجرب و خوبي كه براي عكس رنگي رحم با بيهوشي دارند . ممنون هستم وخواستار موفقيت روز افزون براي شما دارم .

  3. با سلام و خسته نباشيد خدمت دكتر مقدس زاده و ساير كاركنان مركز.من دو روز قبل عكسبرداري همراه با بيهوشي رو انجام دادم كه بسيار از برخورد خوب اقاي دكتر و همكارانشون تشكر ميكنم …به اميد موفقيت بيشتر…

  4. با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاى دكتر مقدس زاده و ساير كاركنان در مركز طب آزما واقعا كارتون حرف نداره به همه توصيه ميكنم براى عكس رنگى با بيهوشى به اين مركز مراجعه كنن من امروز شاهد بودم از كرمانشاه و سارى براى عكس اونجا اومده بودن برخورد آقاى دكتر و پرسنل عالى بود از همه تشكر ميكنم و آرزوى موفقيت دارم.

  5. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر وهمکاران محترمشون در پناه خدا موفق باشید

  6. با سلام،کمال تشکر و قدردانی رو از اقای دکتر مقدسی زاده و همکاران شون رو دارم،من از ملایر به این مرکز مراجعه کردم،و واقعا راضی هستم،خدا خیرتون بده.حتما به این مرکز مراجعه کنید

  7. با سلام خدمت دکتر مقدس زاده و تمامی پرسنل مرکز طب ازما من هفته پیش از مشهد برا عکس رنگی رفتم هم کارشون عالی بود هم برخورد دکتر و همکارانشون بسیار سپاسگذارم از همگی ،ب امید موفقیت روز افزون شما

  8. سلام خدمت اقای دکتر واقعا از زحماتشون تشکر میکنم خیلی عالی بود هیچی دردی احساس نکردم.از کردستان سنندج

  9. با سلام خدمت دکتر مقدس زاده عزیز و پرسنل محترمتان کارتون عالی بوده فوق العاده عالی
    من پریروز سه شنبه نوبت عکس رنگی داشتم هیچ دردی حس نکردم امیدوارم خدا خبرت کن بده همیشه تو کارتون موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *