شهر کودک شاپرک

شاپرک ؛ قلب کودکان در شرق تهران

از روی نقشه ماهواره یی تهران بزرگ نقطه ای خاص را دنبال می کنیم. در شرق این شهر پهناور دنیایی کودکانه پا به عرصه ظهور گذاشته و به محلی برای رفع نیازهای اصلی کودکان تبدیل شده است.

امتداد بزرگراه رسالت را که طی کنیم نمای زیبای ساختمان شهر کودک شاپرک با المان های هفت رنگ آشکار می شود.

?پهنای باند کودکان اینجاست
پدیده تازه متولد شده ای که طلسم نیازکودک را شکسته و با ابزار جدید به میدان بازی، تفریح و خرید کودکان وارد شده است.
کمبود مرکزی دائمی با امکانات رفاهی زیاد برای کودکان کشور و علی الخصوص شهرتهران دغدغه جدی سالهای سال بود که تاکنونن دست نخورده باقی مانده بود که به همت گروه آتیه اندیشان شاپرک به ثمر نشست .

شهرکودک شاپرک با ایده نو و هفت دهکده با آغوشی گرم پذیرای کودکان است و اکنون شادترین بازی ها ، خریدی مطمئن، آموزش های مختلف و تفریح کودکان را شهر کودک شاپرک برای کودکان هدیه آورده است.

شاپرک ستاره درخشان کودکان در شرق تهران شب و روز میزبان خانواده های خوب و کودکان عزیز است و قابلیت های متنوع همچون کلاس های آموزشی و خرید آسان و بدون دغدغه یک امتیاز ویژه و مثبت این شهر محسوب می شود.
   
?دهکده به دهکده با کودکان همراهیم

شهر کودک شاپرک با در برگرفتن هفت دهکده مختلف از کوچکترین تا بزرگترین نیازهای کودکان با سلائق گوناگون را در خود جای داده است.
ساعت ها کودکان با پدر و مادر در شهر کودک شاپرک قدم میزند و با شور و اشتیاق به دنیای آرزوهای شاپرک نگاه میکنند.
در این مجتمع تجاری سعی شده است تا با معرفی کالاها و برند های برتر در حوزه کودک به شناخته شدن بهتراستعدادهای کودکانن کمک شود.
پوشاک کودک، سیسمونی کودک، اسباب بازی، لوازم التحریر، کتاب، سی دی، مبلمان اتاق کودک، مواد غذایی کودک از جمله بخشهاا است.

?باخیال راحت خرید کنید
یکی از همیشگی ترین دغدغه های خانواده ها خرید است. انتخاب بهترین اجناس و خرید ارزان و کیفیت دار یک مسئله جدی و مهم تلقی می شود.
شهر کودک شاپرک با پوششی گسترده و سبد کالایی کامل عرصه خرید مطمئن و با کیفیت مخصوص کودکان را فراهم کرده است تاا خانواده ها با خیال آسوده خرید کنند.
شیب قیمت ها به سمت پایین در ۴۱ واحد تجاری شاپرک، خرید راحت تر از شهر کودک را فراهم کرده است.

?نخستین شهربازی مهارتی – حرکتی کشور
دنیای کودکان در هر حال با بازی و تحرک گره خورده است. با توجه به این که شهر کودک شاپرک ، یک مجموعه تخصصی کودک است، برای رفع نیازهای حرکتی و بازی کودکان در طبقه دوم مجموعه ، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی را راه اندازی کرده است. که کودکان می توانند در ساعت هایی که می خواهند از بازی های پرتحرک و کم خطر استفاده کنند.
هدف و وجه تمایز بازی های مهارتی – حرکتی کشف استعدادهای کودکان ، تحرک و کشف خلافیت ها و فراگیری کارگروهی می باشد.

اینجا پر از خوراکی های خوشمزه است!
توجه به سلامتی و رشد جسمی در بین کودکان یکی از مواردی است که نباید به آن بی توجهی شود. موضوع تغذیه یکی از مواردی است که ارتباط مستقیم با این مسئله دارد. با توجه به این که مدیریت شهر کودک شاپرك ، یک مجموعه همه جانبه را گرد هم آورده است، کودکان در زمانی که در شهر کودک حضور دارند می توانند از غذاهای سالم موجود در دهکده خوراکی استفاده کنند. تامین نیازها و نظارت بر کیفیت خوراکیهای عرضه شده از اهداف این بخش است.

از باشگاه ورزشی و مهدکودک تا آتلیه در دهکده خدمات شاپرک
دهکده خدمات شهرکودک شاپرک هم با آتلیه عکاسی مادر و کودک، پانسیون و کارگاه های تخصصی مادر و کودک، باشگاه ورزشی مختص مادر و کودک و .. مشغول به فعالیت هستند .
بازدید کنندگان شهرکودک با حضور در دهکده رفاهی فریضه نماز را میتوانند به جای آوردند. ایده اتاق مادر و کودک در طبقه منفییک همم برای رفاه بیشتر حال مادران برای شیردهی و تعویض پوشاک با طراحی کودکانه و جذاب احداث شده است .
   

?کودکتان را میهمان کلاسهای آموزشی شاپرک کنید

اصلی ترین محور توسعه جامعه امروزی آموزش است. نقاشی، زبان انگلیسی، علوم و فناوری و بازیگری در شهر کودک جزو جدیدترین آموزش هایی است که ارائه می شود.

?سلامت؛ دغدغه مسوولان شاپرک
شاید هیچ شهروندی فکر نمی کرد که شهر کودک نسبت به بهداشت و سلامتی کودک هم توجهی بکند.
آزمایشگاه کودک، مرکز چشم پزشکی و مشاوره کودک از بخشهایی است که با راه اندازی آنها در روزهای آتی راه را به سوی سلامتیی کودکان می گشاید.

اطلاعات تماس: 77227000
آدرس: بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری، شهر کودک شاپرک
ساعت کار: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

اشتراک‌گذاری
5 نظر
  1. چه جالبه اینجا!!! حتماً یه روز میرم!

  2. سوگل از اندیمشک پاسخ

    همه چی داره . خوش به حال اونایی که تهرانی اند تو شهر ما یک کلاس آموزشی یا یک مجتمع درست و حسابی برا بچه ها نیست .

  3. ما جمعه پیش اونجا بودیم جاتون خالی بعد از خرید پیتزا خوردیم ولی هیچ کدوم از پیتزاهاش سوسیس کالباس نداشت.خیلی خوشم اومد

  4. اتاق شیر مادرانش هم جالبه مامانایی که بچه شیرخواره دارن وقتی برای خرید می خوان برن هیچ جایی برای شیردادن به بچه و عوض کردن نیست همیشه معذب هستن . چه فکر خوبی شده برای این مشکل. دستشون درد نکنه

  5. محصولاتش گروووووووووووووووووووووووونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *