روش های جوانسازی صورت به گفته دکتر فرزان نقشوار

روش‌های مدرن برای جوانسازی ناحیه صورت

جوانسازی صورت یکی از چالش های اساسی اکثر افراد است. در واقع تعداد کثیری از جمعیت امروز جهان به خصوص ایرانیان تمایل دارند تا به صورتی جوان و شاداب دست یابند. خوشبختانه امروزه روش های بروز و بسیار موثری برای جوانسازی صورت وجود دارند و افراد می توانند با استفاده از این روش ها طراوت و شادابی را برای پوست خود به ارمغان بیاورند و صورتی جوان داشته باشند. لیفت صورت با نخ یکی از روش‌ های نوین جوانسازی صورت است که باید توسط جراح لیفت صورت با نخ انجام شود. کلینیک دکتر نقش وار یکی از بهترین کلینیک زیبایی در تهران است که با استفاده از بروز ترین و مدرن ترین روش ها در تلاش است تا برای مراجعه کننده های خود بهترین نتایج را از جوانسازی صورت کسب کند.

روش های جوانسازی صورت به گفته دکتر فرزان نقشوار

انتخاب بهترین روش های جوانسازی برای صورت

بسیاری از افراد در همان جلسه اول مراجعه به متخصص زیبایی در تلاش هستند تا از بهترین روش جوانسازی صورت برای خود استفاده کنند. از این رو سوالات بسیار زیادی در رابطه با انتخاب بهترین روش جوانسازی در سر دارند. در واقع هر یک از روش های جوانسازی صورت مزایا و معایب خاص خود را داشته و بایستی مطابق با شرایط فرد مورد استفاده قرار بگیرند.

از این رو در علم پزشکی و جراحی زیبایی، بهترین روش برای جوانسازی صورت وجود ندارد. بلکه پزشک بایستی مشکلات پوستی و صورت بیمار را بررسی کرده، به خواسته های او گوش دهد و مطابق با شرایط فردی و نوع پوستی که دارد، بهترین روش را برای جوانسازی فرد پیشنهاد دهد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر نقشوار و معاینه شدن توسط برترین پزشکان ایران، بهترین روش جوانسازی صورت را برای خود انتخاب کنید.

 

روش‌ های نوین جوانسازی برای صورت

امروزه برخی از روش های نوین و مدرن در علم پزشکی ابداع شده اند که کیفیت و تاثیر بسیار بیشتری نسبت به شیوه های گذشته در جوانسازی صورت دارند. در ادامه برخی از بهترین روش‌ های نوین جوانسازی صورت را برای شما توضیح داده ایم.

توصیه های دکتر نقشوار برای جوانسازی صورت

روش هایفوتراپی

در این روش از امواج فراصوت متمرکز، برای انتقال حرارت کنترل‌ شده به لایه های عمیق پوست استفاده می شود. این کار به تحریک تولید کلاژن و سفت شدن پوست می انجامد. این روش برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌ ها و افتادگی پوست بسیار موثر است.

روش لیزر فرکشنال

در این میکرو آسیب‌ های کنترل ‌شده در پوست ایجاد می شود. این کار باعث تحریک فرایند ترمیم طبیعی پوست شده و بهبود بافت آن کمک می‌کند. استفاده از لیزر فرکشنال برای از بین بردن چین و چروک ‌ها، زخم‌ های آکنه و لکه‌ های پوستی موثر است.

روش پلاسما جت

در این روش یک قوس الکتریکی کوچک بین دستگاه و سطح پوست ایجاد شده و انرژی پلاسما به پوست منتقل می شود. این انرژی تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده و ساختار پوست را بهبود می دهد. پلاسما جت یکی از روش های بسیار عالی برای جوانسازی صورت است.

روش اربیوم فرکشنال

در روش اربیوم فرکشنال لایه های سطحی و آسیب دیده پوست با انرژی لیزر تبخیر شده و به جای آن پوست سالم و با تراوت جایگزین می شود. این روش دقت بسیار بالایی داشته و موجب جوانسازی صورت و شفایت آن می شود.

روش میکرونیدلینگ

در روش میکرونیدلینگ پزشک با استفاده از سوزن ‌های بسیار ریز، آسیب های کنترل شده ای را در سطح پوست ایجاد می‌کند تا به این افزایش تولید کلاژن و الاستین افزایش یابد. استفاده از این روش برای بهبود ظاهر چین و چروک‌ ها و بافت پوست بسیار مناسب بوده و آسیب های حاصل از جای زخم را به خوبی از بین می برد.

میزان تاثیر لیفتینگ ناحیه صورت به وسیله نخ در جوانسازی

لیفت کردن ناحیه صورت به کمک نخ یکی از روش‌ های نوین جوانسازی صورت است. این روش غیر تهاجمی بوده و عوارض بسیار کم و خفیفی را به همراه دارد. همچنین تاثیر گذاری آن بسیار سریع بوده و شما تنها بعد از گذشت چند روز شاهد تغییرات مثبت ر چهره خود خواهید بود. همچنین دوام و ماندگاری این روش نیز مطلوب و قابل قبول است.

از این رو می توان تاثیر لاین روش زیبایی را یکی از بهترین و موثر ترین روش ها در جوانسازی پوست دانست. شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر نقشوار از روش لیفتینگ به وسیله نخ یا سایر روش های مدرن برای جوانسازی صورت خود استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *