اتوی همیشه همراه شما | معرفی اسپری اولتراکلین، صاف کننده لباس بدون اتوکشی

لباس‌های هیچکدام از ما، از شر حمله‌ی چروک ها در امان نیستند. حس پوشیدن لباس چروک وقتی آزاردهنده تر می‌شود که مجبور باشید با این ظاهر نامرتب در بیرون از منزل ظاهر شوید و سر یک قرار یا مراسم مهم بروید.

 حالا اگر ابزار لازم برای رفع آن، که همان اتو است را در اختیار نداشته باشیم، نگرانی و آشفتگی ما بیشتر خواهد شد. از آنجایی که گاهی اوقات این شرایط، غیر قابل پیش بینی است،  باید همیشه برای این اتفاق آماده باشیم و راه حل های مختلفی برای مقابله با آن در آستین داشته باشیم.

زیرا، ظاهر مرتب و آراسته، برای شروع و ادامه ارتباط با افراد در جایگاه‌‌های مختلف و تأثیرگذاری بیشتر، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک موضوع اجباری تلقی می‌شود. هرچند، کسی را نمی‌توان پیدا کرد که از داشتن ظاهر پاکیزه و آراسته، احساس ناراحتی کند. در ادامه شما را با فواید آراستگی و یکی از جدیدترین محصولات گروه بهداشتی راشا که یک اسپری صاف کننده و باز کننده چروک لباس است را به شما معرفی می‌کنیم که به کمک شما آمده تا بیشتر از قبل، بتوانید در هر لحظه مرتب و آراسته باشید را معرفی میکنیم.

چطور می‌توانیم مرتب و آراسته باشیم؟

معیارهای تقریبا مشابهی در ذهن همه ما، برای آراسته و مرتب بودن وجود دارد. از مدل مو گرفته تا تمیزی کفش. توجه کردن به پاکیزگی سر و صورت و بدن، لباس و کفش؛ هماهنگی در لباسهایی که انتخاب میکنیم و می‌پوشیم، هارمونی رنگی پوشش مان، صاف و بدون چروک بودن لباس‌هایمان، اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم؛ همه این موارد در مجموع، برای ما یک ظاهر زیبا و آراسته می‌سازند.

در این میان، صاف و اتو کشیده بودن لباس‌ها، همیشه تمثیلی از آراستگی بوده و یکی از نشانه‌های افراد با شخصیت و محترم شمرده می‌شود. اهمیت لباس‌های بدون چروک آنقدر زیاد است که یک وسیله بسیار ساده و مفید برای آن ساخته شده که به راحتی قابل استفاده و حمل کردن است.

اسپری اتوی فوری برند اولتراکلین، یک محصول، با قابلیت رفع فوری چین و چروک است که با استفاده از آن در شرایط مختلف، مثل زمانی که به اتو دسترسی ندارید، در محل کار، مسافرت یا مهمانی، دیگر نگران چروک‌های ایجاد شده بر روی لباس‌هایتان نخواهید بود.

 فقط کافیست چند دقیقه قبل از پوشیدن لباس مورد نظرتان یا قبل از وارد شدن به جمعی که دعوت هستید، این محلول را به قسمت‌های چروک لباستان اسپری کنید و با کمک دو دست، آن قسمت را از دو طرف در جهت باز شدن چروک ها کمی بکشید.

اگر لباس را به تن دارید، بایستید و اجازه دهید تا رطوبت آن خشک شود، و اگر در حال آماده کردن لباس قبل از به تن کردن هستید، آن را آویزان کنید تا خشک شود.

تاثیرات شگفت انگیز آراستگی با اسپری اتوی فوری لباس

شاید افرادی که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند و به هیچ قیمتی حاضر نمی‌شوند با سر وضع نامرتب، در هیچ جمعی حاضر شوند، از یک راز با خبر هستند. آن‌ها همه تلاش و خلاقیتشان را برای زیباتر و آراسته‌تر شدن به کار می‌گیرند؛ حتی اگر در مکان یا موقعیتی باشند که اتو در دسترسشان نباشد، همیشه راه حلی برای مشکل چروک لباسهایشان و صاف کردن لباس بدون اتو پیدا می‌کنند.

این افراد از اعتماد به نفس بیشتری برخوردارهستند، نفوذ کلام بالاتری دارند، مسئولیت پذیرتر و باهوش‌تر به نظر می‌آیند، به دلیل رسیدگی و احترام به خودشان، احترام دیگران را هم جلب می‌کند. در اولین دیدارها، تا ۸۰ درصد ظاهر و پوشش افراد تعیین کننده کیفیت رابطه و تصویر ذهنی ایجاد شده، خواهد بود. در زمان مصاحبه کاری و استخدام، قرارهای دوستانه و سایر موقعیت‌های مهمی که در زندگی همه ما پیش می‌آیند، این نکات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

لباس مرتب و آراسته، روی کیفیت احساس ما نسبت به خودمان هم تاثیر مثبتی دارد و در نتیجه موجب بالا رفتن کیفیت و کارایی ما می‌شود.

با این همه، نمی‌توان چروک شدن لباس‌ها بعد از پوشیدن یا وقتی آن‌ها را برای تعویض یا مسافرت به همراه خود جابجا می‌کنیم، پیشگیری یا انکار کنیم. اما این مسئله به راحتی با اسپری‌های ضد چروک قابل حل است.

 پارچه‌هایی که چروک نمی‌شوند

راه حل دیگری هم وجود دارد. از پارچه‌هایی استفاده کنیم که کمتر چروک می‌شوند. اگر مطمئن هستیم که قرار است مدت زمان طولانی‌تری را در بیرون از منزل سپری کنیم، بهتر است لباس‌هایی بپوشیم که پارچه‌های آن‌ها به دلیل مواد سازنده و نوع بافت آن، کمتر دچار چروکیدگی می‌شوند.

پوشیدن لباسهایی که پارچه‌های آنها دارای تکنولوژی‌ های جدید هستند و در ساخت آن‌ها مواد ضد چروک و نرم‌کننده به کار رفته است هم بسیار موثر خواهد بود. انواع پارچه‌های پلی استر،جین، پارچه‌های الیاف اکریلیک، اسپاندکس، آکسفورد،پشمی، پوپلین و کشمیر از این جمله هستند.

دقت در انتخاب لباس با پارچه مناسب را در اولویت قرار دهید. پوشیدن این لباس‌ها به این معنی نیست که آنها هیچ چروکی نخواهند داشت‌، جمع شدن و چروک از ویزگی‌های ذاتی پارچه‌ها است، ولی نکته مهم در مورد این پارچه‌ها مقدار و عمق و گستردگی کم چروکها است. همین میزان ناچیز چروک هم نباید تبدیل به دغدغه شما شود. شما همچنین می‌توانید با مطالعه راهنمای خرید اسپری‌های اتوی فوری لباس اولتراکلین  بیشتر و بهتر با راهنمای استفاده و عملکرد این محصول آشنا شوید.

در پایان

در این مقاله تعریفی از آراستگی را ارائه دادیم و از اهمیت و تاثیر توجه به این امر، در بهبود کیفیت روابط کاری و دوستانه و خانوادگی و حتی عاشقانه گفتیم و با یک محصول فوق‌العاده پرکاربرد، به نام اسپری اتوی فوری اولتراکلین آشنا شدیم. این محصول را از سایت اولتراکلین بطور مستقیم از تولیدکننده و یا از سایت های واسطه مانند ترب، ایمالز یا دیجیکالا می‌توانید خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *