شهر کودک شاپرک در تهران


معرفی شهر کودک شاپرک

شاپرک اولین مجتمع تخصصی کودک در ایران است که با هدف رفع تخصصی نیازهای کودکان در تابستان ۹۵ متولد و به بهره برداری رسید. شاپرک سعی می کند تا با ارائه کالاها و خدمات کیفی مناسب و با در نظرگرفتن ارزش های والای ایرانی اسلامی به رشد استعدادها و خلاقیت های آینده سازان این مرز و بوم کمک نماید.

شاپرک در یک نگاه
این مجموعه در ٩ طبقه ساخته شده است. واحد های تجاری، شهربازی، دهکده خوراکی، آموزش، اداری ، خدمات و دهکده سلامت هرر کدام به طور خاص در یکی از طبقات شهر کودک جای گرفته اند.
چهار طبقه پارکینگ در زیر زمین ، اتاق شیردهی مادر و کودک ، نمازخانه و سرویس بهداشتی جهت استفاده خانواده های عزیز در طبقه منفی ۱ تعبیه شده و پنج طبقه دیگر هر کدام به بخش خاصی تعلق دارد.

شهرکودك شاپرک دارای ۴۱ واحد تجاری از برترین برندهای حوزه پوشاک ، سیسمونی ، اسباب بازی ، مبلمان و فرش اتاق کودک و ۲۴ واحد اداری است که در پنج طبقه به تفکیک قرار دارد. در طبقه دوم شهر کودک نیز فودکورت با غذاها و نوشیدنی های سالم و همچنین شهر بازی مهارتی حرکتی و مکانیکی برای کودکان اختصاص داده شده است.

۴ طبقه پارکینگ اختصاصی، ۲ طبقه واحدهای تجاری و ۳ طبقه واحدهای اداری و آموزشی شاپرک را تشکیل می دهند.
– ویژگی هایی که شاپرک را منحصر به فرد می کند:
– حضور برندهای برتر کالایی و خدماتی کودک
– موقعیت جغرافیایی مناسب و معماری کودکانه
– سیستم مدیریتی و امنیتی هوشمند 

شهر کودک شاپرک ۷ دهکده دارد!
دهکده خرید

بخشی از طبقه ١- ، همکف و طبقه اول شهر کودک شاپرک اختصاص به دهکده خرید دارد که حضور برندهای معتبر و با کیفیت حوزهه کودک در این طبقات یکی از امتیازهای این بخش است.

دهکده بازی
دنیای کودکان در هر حال با بازی و تحرک گره خورده است. با توجه به این که شهر کودک شاپرک ، یک مجموعه تخصصی کودک است،، برای رفع نیازهای حرکتی و بازی کودکان در طبقه دوم مجموعه ، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی را راه اندازی کرده است. که کودکان می توانند در ساعت هایی که می خواهند از بازی های پرتحرک و کم خطر استفاده کنند یا در جُنگ های شادی شرکت کنند.

دهکده خوراکی
توجه به سلامتی و رشد جسمی در بین کودکان یکی از مواردی است که نباید به آن بی توجهی شود. موضوع تغذیه یکی از مواردیی است که ارتباط مستقیم با این مسئله دارد. با توجه به این که مدیریت شهر کودک شاپرك، یک مجموعه همه جانبه را گرد هم آورده است، کودکان در زمانی که در شهر کودک حضور دارند می توانند از غذاهای سالم موجود در دهکده خوراکی استفاده کنند. تامین نیازها و نظارت بر کیفیت خوراکیهای عرضه شده از اهداف این بخش است.

دهکده سلامتی
بچه ها وقتی از دوره نوزادی عبور می کنند و وارد دوره خردسالی و کودکی می شوند ، عموم نیازهای جسمی شان مثل بزرگترهایشانن می شود . در دهکده سلامت شهر کودک شاپرک سعی بر این است تا حوزه های مختلف مرتبط با سلامتی مادر و کودک را در کنار یکدیگر قرار گیرد تا مادر با مراجعه به یک بخش کامل بتواند از سلامت کودک خود آگاهی یافته و از مشاوره متخخصین این بخش بهره مند شود.

دهکده آموزش
آموزش هم یکی از رکن های اساسی در رشد سالم کودکان امروز و پایه ای برای رشد آینده آنها می باشد. به همین جهت طبقه سومم شهرک کودک شاپرک به بخش آموزشی اختصاص یافته است . در این طبقه با بیش از ١٠٥٠ متر مربع مساحت ، هشت واحد آموزشی تعبیه شده است. در این بخش آموزشهای متنوعی در قالب کلاس، برای کودکان با موضوعات تخصصی و مخاطب سنجی شده برگزار می شود. آموزش زبانهاى خارجی، نقاشی، موسیقی، علوم و فناوری ، بازیگری از جمله کلاسهای آموزشی در دهکده آموزش شهر کودک شاپرک است.

دهکده خدمات رفاهی
وجود امکانات رفاهی زیاد مخصوص خانواده ها از ویژگی های یک مجموعه ایده آل به شمار می رود که شهر کودک شاپرک این امر را درر دهکده رفاهی خود محقق کرده است.

این دهکده شامل چهار طبقه پارکینگ با ظرفیت ٢٥٠ خودرو ، نمازخانه ، حراست و سرویس بهداشتی می باشد . یکی از اقدامات خوب ، راه اندازی اتاق مادر و کودک در طبقه منفی یک شهر کودک شاپرك است. این اتاق برای راحتی حضور مادران به همراه فرزند نوزادشان می باشد. مادران می توانند در این اتاق لباس و پوشک فرزندشان را تعویض و به آنها شیر بدهند.

دهکده خدمات اداری
بدیهی است که نیازهای کودکان و رفع آن بخش زیادی از دغدغه پدر و مادرهاست. توجه به وضعیت جسمی، علایق کودک و همراهی آنها در برخی از تعامل های اجتماعی را می توان از این دست موارد دانست. دهکده خدمات یک بخش کامل از خدماتی است که پدر و مادر ها برای دسترسی به تک تک آن ها در بیرون از شهر کودک باید نقاط مختلف شهر را بررسی کنند و زمان زیادی صرف تهیه ملزومات خود کنند.

آتلیه عکاسی کودک، پانسیون کودک و کارگاه های آموزشی تخصصی مادر و کودک، باشگاه ورزشی مشترک برای مادر و کودک را میی توان بخشی از واحدهای راه اندازی شده در دهکده خدمات شاپرک دانست.


اطلاعات تماس: 77227000
آدرس: بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری، شهر کودک شاپرک
ساعت کار: همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

اشتراک‌گذاری
3 نظر
  1. کاش نزدیک خونه ما بود به ما خیلی دوره . فقط یه شعبه داره؟

  2. بله ۱ شعبه داره. من برای خرید عید بچه هام می خوام یه سر بزنم اونجا. دوستم رفته بود می گفت همه چی داره واسه بچه ها

  3. برای خرید سیسمونی پسرم دنبال یه همچین جایی می گشتم یه سری از خریدامو از تیراژه کردم کالسکه و تخت و کمد و فرش اتاق پسرم مونده. فقط راهش یکم به ما که ستارخان هستیم دوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *