شرکت تعاونی پرورش زنبور عسل یگانه

معرفی شرکت تعاونی پرورش زنبور عسل یگانه
شرکت تعاونی پرورش زنبور عسل یگانه زاگرس با شماره ۲۰۳ در سال ۱۳۹۱ به ثبت رسیده است. البته اعضای شرکت سال ها بود که در این زمینه به صورت فردی مشغول به فعالیت بوده اند و به لطف دوستان با کوله باری از تجربه قدم در این راه گذاشته اند.
موضوع کاری این شـــرکت پرورش زنــــبور عسل (Beekeeping) ، انجام کلیه فرایندهای مربوط به تولید و فراوری عسل و بسته بندیی آن، تولید ژله رویال، تولید ملکه و ارائه خدمات نوین زنبورداری با کیفیتی بی نظیر می باشد.
شرکت پرورش زنبورعسل یگانه زاگرس ،شرکتی جوان و پویا با هدفی متعالی در راســــتای ارائه ی محصولات کاملاً مرغوب است و خودد را خدمتگذار مردم و کشور می داند.

تولید و عرضه مستقیم ژله رویال (ژله سلطنتی)
از تولید به مصرف 

این ژل سرشار از املاح معدنی و ویتامین‌های گروه B، E و هورمون‌های جنسی است. به همین دلیل است که مصرف آن توسط انسان با تنظیم و تعدیل هورمون‌های جنسی موجب تحریک تمایلات و فعالیت جنسی، تقویت تخمدان و اسپرم و افزایش قدرت باروری می‌شود و گاماگلوبین آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری و تشکیل سیستم عصبی جنین می شود و برایی درمان ضعف، لاغری و کم‌اشتهایی مفید و کاهنده موثر استرس و بی‌خوابی است.
محققان معتقدند که ژله رویال حاوی مواد پروتئینی است که در زیبایی و جوانی پوست بسیار موثر است و می‌تواند امراض عصبی را التیام بخشد.

برای اطلاعات بیشتر :
ژله رویال چیست؟/ روش مصرف ژل رویال برای درمان ناباروری/ خواص درمانی ژله رویال
ژل رویال یا شاه‌انگبین چگونه به درمان ناباروری کمک می کند؟!

تولید و عرضه مرغوبترين و کمياب ترين عسلهاي ۱۰۰% خالص ،ارگانیک و درمانی

اگر در جستجوی عسل مرغوب طبیعی و دارویی هستید؟ اگر می خواهید به صورت مستقیم از یک زنبوردار مطمئن،عسل خرید کنید؟اگر می خواهید عسل با برگه آزمایش و ساکارز زیر ۲ خرید کنید؟

اگر برای خرید اینترنتی عسل نیازمند ضمانت و گارانتی بازگشت هستید؟ به شما خوش آمد می گوییم!

توليد وعرضه مرغوبترين و کمياب ترين عسلهاي۱۰۰% خالص، ارگانیک، درمانی و بدون شکر

 فروش به صورت تضميني عسل : گون . آويشن . اسطوخودوس . اسپرس . عناب . سياه دانه . گشنيز . مرکبات . شويد . خارشتر . بابونه . پونه . شیرین بیان . کنار . چهل گياه

توليد وعرضه :عسل شان . عسل ارگانیک . سبدي . درماني . وحشي . گرده زنبورعسل . ژل رويال و بره موم 
 

خرید و فروش کلنی زنبور عسل

فروش کلی زنبور عسل.ما آماده فروش کلنی های سالم وقوی با ملکه فعال وجوان نیزهستیم. درکنارفروش کلنی درصورت نیازمشاوره های اولیه نیزبه خریدار محترم ارائه خواهد شد.
باتوجه به اینکه خودشرکت تولیدکننده ملکه می باشد، جوان بودن ملکه کلنی های فروخته شده را تضمین می کند. هدف ما جلب رضایت سماست.
جهت خرید، ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر  تماس حاصل فرمایید.

فروش به صورت کلی و جزئی

 با ما در تماس باشید: ۱۳۴۱ ۳۴۹ ۰۹۱۸ 

با مدیریت آقای عبدلی 

 

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. هر گرم ژل رویال چنده؟!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *